Τι αλλάζει η Stellantis από το καλοκαίρι του 2023;

Η Stellantis προχωρά με πλήρη ταχύτητα στην υλοποίηση του Στρατηγικού της Σχεδίου Dare Forward 2030 , με τη φιλοδοξία να είναι πρώτη στην ικανοποίηση πελατών σε όλες τις αγορές, σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Οι περιβαλλοντικές και ρυθμιστικές αλλαγές επηρεάζουν το μοντέλο διανομής του κλάδου που οδηγεί όλες τις μάρκες του ομίλου προς την ηλεκτροκίνηση. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Stellantis EV Day τον Ιούλιο του 2021, όλες οι μάρκες Stellantis στοχεύουν συλλογικά να επιτύχουν το 100% των πωλήσεων ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων (BEV) στην Ευρώπη έως το τέλος του 2030. Μάλιστα ο όμιλος έχει δεσμευθεί ότι από το 2025 και μετά θα υπάρχουν ηλεκτρικά μοντέλα για όλα τα βαλάντια και από το 2026 αναμένει μεγάλη άνοδο των πωλήσεων στα ηλεκτρικά οχήματα.

Η Stellantis στοχεύει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αλλαγής, επιτρέποντας στο δίκτυό της να προσαρμοστεί με επαρκή χρονικά διαστήματα, σε ένα ολοένα πιο ανταγωνιστικό πλαίσιο με νεοεισερχόμενους.

«Το όραμα της Stellantis είναι να προωθήσει ένα βιώσιμο μοντέλο διανομής και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές με την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο», δήλωσε ο Uwe Hochgeschurtz, Chief Operating Officer της Stellantis, Enlarged Europe. «Οι πελάτες θα μπορούν να επωφεληθούν από μια προσέγγιση πολλαπλών σημάτων και πολλαπλών καναλιών με ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών. Οι αντιπρόσωποι θα έχουν ένα νέο και αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο με στόχο να επωφεληθούν από το χαρτοφυλάκιο 14 επωνυμιών της Stellantis, να δημιουργήσουν συνέργειες, να βελτιστοποιήσουν το κόστος διανομής και να προσφέρουν πρόσθετες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας. Οι συνεργάτες μας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο ως εκπρόσωποι των εμπορικών σημάτων μας στον χώρο».

Η Stellantis και οι επιχειρηματικοί της εταίροι διεξάγουν συνεργατικές αλληλεπιδράσεις για να συμβάλουν στην ανάπτυξη του μελλοντικού μοντέλου, λαμβάνοντας υπόψη το πλαίσιο BER (Block Exemption Regulation), με την Αυστρία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία να αποτελούν τις πρώτες χώρες που θα εφαρμοστεί η νέα διαδικασία μετασχηματισμού από το Ιούλιο του 2023. Η υπόλοιπη Ευρώπη θα ακολουθήσει σταδιακά την εφαρμογή του νέου συστήματος διανομής.

Η συγκριτική οικονομική προσομοίωση με το σχεδιαζόμενο μοντέλο καθιστά δυνατή την επίδειξη τουλάχιστον ισοδύναμης, αν όχι ανώτερης, κερδοφορίας για το δίκτυό τους, λαμβάνοντας υπόψη την αυξημένη ανάληψη κόστους από τη Stellantis και τη μείωση της έκθεσης στους κινδύνους των διανομέων μας.

Προετοιμάζοντας αυτή τη στροφή, οι εθνικοί εισαγωγείς του ομίλου Stellantis αποτελούν μέρος αυτής της ροής μετασχηματισμού και θα πρέπει να είναι πιο ευέλικτες δημιουργώντας ένα πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο οικοσύστημα ικανό να παίξει στην εξέλιξη του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.