Pirelli: Μεσαίες γόμες στο Grand Prix στο Μαϊάμι

Για το πρώτο πολυαναμενόμενο αγώνα στους δρόμους του Μαϊάμι, η Pirelli επέλεξε τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της: Η C2 είναι η PZero λευκή/σκληρή, η C3 είναι η PZero κίτρινη /μέση και η C4 είναι η PZero κόκκινη /μαλακή γόμα. Αυτός ο συνδυασμός είναι ο πιο συνηθισμένος κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά και αυτός που ταιριάζει στις περισσότερες περιπτώσεις.

Η διαδρομή των 5.41km του Διεθνούς Αυτοκινητοδρομίου στο Μαϊάμι βρίσκεται στον περιβάλλοντα χώρο του σταδίου Hard Rock των Miami Gardens, έδρα των Miami Dolphins.Περιλαμβάνει 19 στροφές, τρεις ευθείες, υψομετρικές διαφορές και ένα σικέιν. Οι τελικές ταχύτητες αναμένεται να ξεπεράσουν τα 320km/h και αντίστοιχα η μ.ω.τ υπολογίζεται σε 223km/h. Οι οδηγοί θα κινούνται με τέρμα γκάζι περίπου στο 58% του γύρου. Οι στροφές 11 και 17 είναι σημεία που ευνοούν τα προσπεράσματα. Υπάρχουν 3 ζώνες DRS.

Είναι η 11η διαφορετική τοποθεσία που φιλοξενεί Grand Prix στις ΗΠΑ και εντελώς καινούργια για όλους. Η Pirelli χρειάστηκε να βασιστεί σε δεδομένα προσομοίωσης για να επιλέξει το συνδυασμό γομών. Αξιολογήθηκε ότι τα ελαστικά από το μέσον της γκάμας ταιριάζουν καλύτερα για τον αγώνα των 57 γύρων. Η άσφαλτος είναι λεία και προσφέρει ικανοποιητική πρόσφυση ενώ οι δυνάμεις που θα ασκούνται στα ελαστικά δεν ξεφεύγουν από το μέσο όρο της χρονιάς.

Η νέα άσφαλτος πιθανόν θα έχει ως αποτέλεσμα να δούμε γρήγορα σημαντική βελτίωση του κρατήματος της διαδρομής. Σίγουρα σ’αυτό θα παίξουν ρόλο και οι αγώνες υποστήριξης Porsche Challenge and W Series. Ο καιρός είναι απρόβλεπτος με τις θερμοκρασίες κοντά στους 20 βαθμούς Κελσίου και μεγάλη πιθανότητα βροχής και αέρα αυτή την εποχή στην Φλόριντα.

O Mario Isola δήλωσε ότι: «Υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός για το πρώτο Grand Prix στο Μαϊάμι. Η πίστα έχει κάποιες ομοιότητες μ’ αυτή της Τζέντα, μολονότι υπάρχουν κάποια πιο αργά και τεχνικά σημεία, απ’ ότι στη Σαουδική Αραβία: Ειδικά στον τομέα από την στροφή 11 ως την στροφή 16. Η υπόλοιπη διαδρομή είναι πολύ γρήγορη, η φορά της είναι αντίθετη με τους δείκτες του ρολογιού και αυτό πιέζει περισσότερο τα ελαστικά που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά του μονοθεσίου. Αναμένουμε θεαματική βελτίωση του κρατήματος της πίστας και σχετικά λεία επιφάνεια λόγω της νέας ασφάλτου. Η διαδρομή θα έχει καθαριστεί με νερό υπό υψηλή πίεση, οπότε θα προσφέρει σχετικά καλή πρόσφυση από την αρχή. Καθότι πρόκειται για γρήγορη πίστα τα μονοθέσια θα έχουν χαμηλή ή μέση κλίση στις αεροτομές, αυτό πιθανόν θα προκαλεί γλιστρήματα στις γρήγορες καμπές ειδικά με τις πιο σκληρές γόμες. Για κάθε νέα πίστα επικρατεί συντηρητική προσέγγιση στην επιλογή γομών οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο κοντά στην πραγματικότητα βρίσκονται οι προσομοιώσεις.”