Pirelli: Μαλακές γόμες ελαστικών στην Αυστρία

Το Red Bull Ring στην Αυστρία είναι ένα μικρό, αιχμηρό rollercoaster με μόλις 10 στροφές και συνεχείς υψομετρικές διακυμάνσεις. Η Pirelli επέλεξε τις τρεις πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της: C3 ως PZero λευκή/σκληρή, C4 ωςPZero κίτρινη/μέση και C5 ωςPZero κόκκινη μαλακή.

Πέρυσι διεξήχθησαν δυο συνεχείς αγώνες στο Red Bull Ring: Αυτό το Σαββατοκύριακο έχουμε την ίδια επιλογή γομών όπως στον δεύτερο περσινό αγώνα. Έγινε για να βοηθήσει το θέαμα, αυξάνοντας την πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης και δημιουργώντας περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσματα. Σε αυτή την περίπτωση η στρατηγική είναι αυτή των δυο αλλαγών: ένα πρώτο μέρος με τη μέση γόμα και μετά δυο μέρη με τη σκληρή γόμα. Φυσικά τόσο οι γόμες όσο και οι σκελετοί είναι διαφορετικοί φέτος.

Στην Αυστρία θα γίνει επίσης ο δεύτερος αγώνας σπριντ της σεζόν, ο πρώτος είχε γίνει στην Ίμολα. Οπότε οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους, αντί για 13 σετ ενός κανονικού Σαββατοκύριακου, μόνο 12 σετ. Αυτά θα είναι δυο σετ σκληρής γόμας, τέσσερα σετ μέσης γόμας και έξι σετ μαλακής γόμας. Επιπρόσθετα οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους, έξι σετ ενδιάμεσων ελαστικών Cinturato Green και τρία σετ βρόχινων ελαστικών Cinturato Blue σε περίπτωση βροχής που είναι πάντοτε πολύ πιθανή στους Στυριακούς λόφους.

Οι Alpine, McLaren, RedBull και Williams μετά το Αυστριακό Grand Prix θα κάνουν δοκιμές ελαστικών της νέας χρονιάς, για λογαριασμό της Pirelli. McLaren και Williams θα πραγματοποιήσουν δυο μέρες δοκιμών, ενώ οι άλλες ομάδες μόνο μια μέρα.

Ο Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «H άσφαλτος στο Red Bull Ring έχει σχετικά χαμηλή πρόσφυση σε μια πίστα που δε φθείρει τα ελαστικά, έτσι μπορέσαμε να επιλέξουμε τα πιο μαλακά ελαστικά στη γκάμα μας. Αυτό μας βοηθά να επικεντρωθούμε στο θέαμα, σε μια πίστα που πολλές φορές στο παρελθόν έχει δώσει συναρπαστικούς αγώνες, χάρη στο μικρό μήκος της και στις κοφτές στροφές. Η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα είναι κλειδί εδώ: Υπάρχει ρίσκο για μπλοκαρίσματα τροχών στις κατηφορικές περιοχές φρεναρίσματος. Η διατήρηση της απόδοσης των πίσω ελαστικών κατά τη διάρκεια του γύρου είναι καθοριστική για να έχεις σταθερή πρόσφυση. Οι διαθέσιμες γόμες ελαστικών δίνουν μια ποικιλία πιθανών στρατηγικών».