Νικηφόρο ντεμπούτο για το Hyundai i20N Rally2

Η Hyundai Motorsport κατέκτησε μια ιστορική νίκη στην κατηγορία WRC 2 του Ypres Rally Belgium με το ολοκαίνουργιο αγωνιστικό της αυτοκίνητο, Hyundai i20 N Rally2 και οδηγό τον Junior Driver της Customer Racing, Jari Huttunen και συνοδηγό τον Mikko Lukka.

Σε ένα εντυπωσιακό Σαββατοκύριακο, γεμάτο δράσηκαι δυσκολίες για όλους τους συμμετέχοντες του WRC 2, το Φινλανδικό ζευγάρι της Hyundai Motorsport αναδείχθηκε θριαμβευτής σημειώνοντας ένα ορόσημο για την ομάδα και τη δεύτερη νίκη του στην κατηγορία για αυτή τη σεζόν μετά το Rally Italia Sardegna.

Οι Oliver Solberg και Aaron Johnston είχαν το προβάδισμα του WRC 2 την Παρασκευή. Το πλήρωμα συνέχισε να είναι επικεφαλής παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε κάποια τεχνικά προβλήματα, τα οποία δυστυχώς δεν του επέτρεψαν να αγωνισθεί την Κυριακή.

ΤοYpresRallyBelgium επρόκειτο να είναι ένα σαββατοκύριακο γνώσης με τα πληρώματα να στοχεύουν να κατανοήσουν περισσότερα για το νέο Hyundai i20 N Rally2 στους δύσκολους, στενούς, ασφάλτινους δρόμους του αγώνα. Τα πληρώματα κατέγραψαν τις πρώτες τους νίκες, με τον Huttunen στο SS5 (Reninge-Vleteren 2, 15 χιλιόμετρα) και τον Solberg στο SS7 (Kemmelberg 2, 23,62 χιλιόμετρα).

Με ελπιδοφόρες προσδοκίες καθώς τα πληρώματα ετοιμάζονταν να κατευθυνθούν προς την πίστα Spa-Francorchamps νωρίς το πρωί της Κυριακής, μόνο τρεις από τους πέντε υποψήφιους του WRC 2 επρόκειτο να ξεκινήσουν την τελευταία ημέρα. Δυστυχώς, για τους Solberg και Johnston, το αυτοκίνητό τους δεν μπόρεσε να φύγει από το parcfermé λόγω τεχνικού προβλήματος και αναγκάστηκαν να αποσυρθούν. Ο Huttunen ανέλαβε τα ηνία στην κορυφή του WRC 2 και προχώρησε στα τέσσερα τελευταία στάδια, τελειώνοντας ένα δύσκολο αλλά επιτυχημένο ράλι με νίκη στην Power Stage.

“Είμαι χαρούμενος που φτάσαμε με ασφάλεια στον τερματισμό του YpresRallyBelgium και πήραμε την πρώτη νίκη μας με το Hyundai i20 N Rally2. Λένε, «για να τερματίσεις πρώτος, πρέπει πρώτα να ολοκληρώσεις τον αγώνα» και αυτό ήταν το στοίχημα αυτό το Σαββατοκύριακο”, δήλωσε ο Jari Huttunen. “Είμαι στεναχωρημένος για τον Oliver και τον Aaron που δεν μπόρεσαν να ξεκινήσουν την Κυριακή. Δεν ήταν το τέλειο Σαββατοκύριακο για εμάς, αλλά ευτυχώς, τα καταφέραμε. Αυτό είναιένα σημαντικό αποτέλεσμα για όλους στη Hyundai Motorsport Customer Racing μετά από μια τεράστια προετοιμασία για το ντεμπούτοτου αυτοκινήτου. Το σημείο εκκίνησης του νέου αυτοκινήτου σε σύγκριση με το προηγούμενο είναι υψηλό και γνωρίζουμε που ακριβώς πρέπει να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις».

“Είναι απογοητευτικό που δεν κερδίσαμε τη νίκη στο WRC 2, ειδικά μετά από τόσο μεγάλο προβάδισμα και τις πολύ σκληρές μάχες που δώσαμε. Το αυτοκίνητοδεν βγήκε απότο parcferméτην Κυριακή λόγω τεχνικού προβλήματος. Ευτυχώς, ο Jari ήταν στη δεύτερη θέση πίσω μαςκαι μπόρεσε να φέρει τη νίκη στην ομάδα. Όλοι στη Hyundai Motorsport Customer Racing έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά και αξίζαμε τη νίκη”.

“Θαήθελα να ευχαριστήσω τον Jari και τον Oliver για τις προσπάθειές τους στο ντεμπούτο του νέου μας Hyundai i20 N Rally2. Ο στόχος για αυτό το ράλι ήταν να μάθουμε και να αποκτήσουμε εμπειρία. Ουσιαστικά είπαμε στα πληρώματα να μην πιέσουν πολύ” δήλωσε ο Team Principal της Hyundai Motorsport Andrea Adamo. «Ακόμα κι έτσι, βρέθηκαν χθες στις 1-2 θέσεις με μεγάλη διαφορά, οπότε δεν υπήρχε ανάγκη να πιέσουμε το αυτοκίνητο για μέγιστη απόδοση. Για να κερδίσουμε το WRC 2, έχουμε μια καλή βάση, αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει ανοίξει πλήρως τα φτερά του. Φτάσαμε στη νίκη, έχουμε όμως κάποια περιθώρια βελτίωσης “.

Συνολική Κατάταξη WRC2  –  YpresRallyBelgium

1 J.Huttunen M.Lukka Hyundaii20NRally2 2:51:32.9
2 N.Gryazin K.Aleksandrov VolkswagenPoloGTI +43:59.3

 

2021 Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA WRC2 _ Κατάταξη Κατασκευαστών

Μετά τον 8ο γύρο

1 Movisport 168
2 M-SportFordWorldRallyTeam 131
3 ToksportWRT 125
4 HyundaiMotorsportN 37

 

2021 Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA WRC2 _ Κατάταξη Οδηγών μετά τον 8ο γύρο

1 A.Mikkelsen 98
2 M.Østberg 87
3 M.Bulacia 82
4 J.Huttunen 60
5 E.Lappi 59
6 N.Gryazin 51
7 A.Fourmaux 48
8 T.Suninen 41
9 E.Brazzoli 31
10 M.Prokop 28

Όλα τα αποτελέσματα εξακολουθούν να υπόκεινται σε επίσημη επιβεβαίωση της FIA.