Lamborghini Huracan Tecnica με 640 ίππους!

Η νέα Lamborghini Huracan Tecnica αποτελεί μια ακόμα εκδοχή του 10κύλινδου super-car της εταιρείας από την Ιταλία που έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στην πιο προσγειωμένη Huracan Evo RWD και την Huracan STO.

Μάλιστα στην περίπτωση της νέας Lamborghini Huracan Tecnica η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Κάτω από το καπό της νέας Lamborghini έχει τοποθετηθεί ο γνωστός ατμοσφαιρικός και 10κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας χωρητικότητας 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 30 επιπλέον ίππους από εκείνον της EVO – και συγκεκριμένα 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., σε συνδυασμό με 565 Nm ροπής που κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις 6.500 σ.α.λ.
Σύμφωνα με την Lamborghini, το σπριντ από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 3,2 δλ., το «0-200» σε 9,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σκαρφαλώνει στα 325 χλμ./ώρα.

Η πισωκίνητη Huracan Tecnica περιλαμβάνει επίσης ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό κι ένα προσαρμοσμένο στις περιστάσεις Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (P-TCS) καθώς και νέο set-up στην ανάρτηση. Άξια αναφοράς είναι επίσης και τα αναθεωρημένα drive modes με την ονομασία Strada, Sport και Corsa. Στο πρώτο, το σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχού παρέχει σταθερότητα και ευελιξία, που συμπληρώνονται από την πιο… χαλαρή λειτουργία του… torque vectoring – που βασίζεται στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου – και το πιο παρεμβατικό P-TCS. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι και τα δύο ρυθμισμένα για άνετη, καθημερινή οδήγηση.

Στο Sport, η μέγιστη οδηγική απόλαυση εξασφαλίζεται από την ικανότητα του αυτοκινήτου να πλαγιολισθαίνει, όταν την ίδια στιγμή το σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει «αιχμηρή» απόκριση σε συνδυασμό με ακόμα ταχύτερες αλλαγές των σχέσεων του κιβωτίου. Στη προφίλ Corsa, τέλος, το… αγωνιστικό πνεύμα του αυτοκινήτου και του αφυπνίζεται με τον οδηγό να έχει στα χέρια του μια «πολεμική μηχανή» έτοιμη για drack-days.