Kawasaki Z 900: Η επιστροφή ενός θρύλου

Η εμβληματική ονομασία Ζ900 επιστρέφει με το νέο εντυπωσιακό Supernaked Z. Προσφέροντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό δύναμης και χειρισμού, το νέο Ζ900 είναι εξοπλισμένο με εύστροφο τετρακύλινδρο κινητήρα 948 cc και πολύ ελαφρύ πλαίσιο χωροδικτύωμα. Ο επιθετικός σχεδιασμός Sugomi τονίζει τον έντονο sport χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, παρέχοντας ταυτόχρονα φιλική προς τον αναβάτη εργονομία.

Γράφοντας ένα νέο κεφάλαιο στη συναρπαστική ιστορία των Ζ που ξεκίνησε το 1972 με το εμβληματικό Ζ1 900, το καινούργιο μέλος της Supernaked οικογένειας προσφέρει έναν εντυπωσιακό συνδυασμό δύναμης και χειρισμού, αντάξιο του ονόματος που φέρει.
Στην παράδοση των θρυλικών μοτοσυκλετών 900cc της Kawasaki, Z1, GPz900R, Ninja ZX-9R, το νέο Ζ900 χαρίζει την ανόθευτη απόλαυση της sport οδήγησης, υιοθετώντας προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που αποσκοπούν στη βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης και της ευκολίας χρήσης.

Βασισμένος στον κινητήρα του Ζ1000, ο νέος τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 948cc, με μέγιστη ισχύ 125 PS, ενθουσιάζει με τη δύναμή του, χωρίς όμως να φοβίζει τον αναβάτη. Η άμεση απόκριση και ο εντυπωσιακά εύστροφος χαρακτήρας συνοδεύονται από την ομαλή παροχή ισχύος που επιτρέπει στον αναβάτη να έχει τον πλήρη έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Το κοντό γρανάζωμα στο κιβώτιο ταχυτήτων μέχρι την 5η ταχύτητα (με την 6η να είναι overdrive) προσφέρει έντονες επιταχύνσεις, ενώ ο Συμπλέκτης Assist & Slipper δίνει ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα και εξομαλύνει τη συμπεριφορά στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων. Ο συναρπαστικός ήχος της εισαγωγής έχει σχεδιαστεί (με ειδικά ακουστικά τεστ) ώστε να ενισχύει την έξαψη της sport οδήγησης.

Το Ζ900 είναι εξοπλισμένο με νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο ψαλίδι, τα οποία μειώνουν σημαντικά το βάρος της μοτοσυκλέτας στα 210 kg (21 kg λιγότερο από το Ζ800), προσφέροντας εξαιρετικά ελαφρύ χειρισμό. Το ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 mm, η πίσω ανάρτηση Horizontal Back-Link και οι ελαφριές ζάντες ευνοούν τη γρήγορη, sport οδήγηση.

Η θέση οδήγησης προσφέρει ισορροπία ελέγχου και άνεσης, ενώ η χαμηλή σέλα ύψους 795 mm επιτρέπει σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών να απολαύσουν το Ζ900 με σιγουριά.
Οι sport επιδόσεις του Ζ900 αντανακλώνται στην επιθετική εμφάνιση, που ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των Ζ “Sugomi”, με μυώδη, ανασηκωμένη στάση στο κέντρο και χαμηλωμένο προβολέα, που θυμίζει αρπαχτικό ζώο έτοιμο να ορμήσει, σμιλεμένο ρεζερβουάρ και αιχμηρή ουρά με LED φως που σχηματίζει το γράμμα “Z”.

Εδώ και 4 δεκαετίες, οι αναβάτες των Ζ ανακαλύπτουν τη συγκίνηση των 2 τροχών στην πιο έντονη και καθαρή της μορφή. Το αντισυμβατικό πνεύμα των supernaked Ζ μετουσιώνεται και εξελίσσεται σε κάθε νέο μοντέλο της οικογένειας. Εντυπωσιακό το ατσάλινο χωροδικτύωμα-πλαίσιο στο νέο Z900 το οποίο έχει βάρος 13,5 κιλά και  είναι βαμμένο σε ένα εντυπωσιακό πράσινο ανοιχτό.

Το Ζ900 είναι συνολικά μια καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα από εκείνη που αντικατέστησε. Σαφώς ισχυρότερη και πιο σημαντικά σαφώς ελαφρύτερη από το Z800, η νέα πρόταση της ιαπωνικής εταιρίας βρίσκεται στο ίδιο μήκος κύματος από πλευράς σχεδίασης και αίσθησης με εκείνο, αλλά σαν σύνολο έχει κάνει μεγάλα βήματα προς τα μπροστά που την καθιστούν μία απολαυστική μοτοσυκλέτα για έμπειρους αλλά και νεότερους αναβάτες.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος κινητήρα

Υγρόψυκτος, 4- χρονος, 4-κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός

948 cm³

Διάμετρος x διαδρομή

73.4 x 56 mm

Σχέση συμπίεσης

11.8:1

Σύστημα βαλβίδων

DOHC, 16 βαλβίδες

Σύστημα καυσίμου

Ψεκασμός καυσίμου: Ø 36 mm x 4 με δευτερεύουσες πεταλούδες γκαζιού

Σύστημα εκκίνησης

Μίζα

Λίπανση

Εξαναγκασμένη λίπανση, υγρό κάρτερ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Μέγιστη ισχύς

92.2 kW {125 PS} / 9,500 rpm

Μέγιστη ροπή

98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 rpm

Κατανάλωση καυσίμου

5.5 l/100 km

Κιτ περιοριστή ισχύος 85 kW

Available

Εκπομπές καυσαερίων CO2

138 g/km

Κατανάλωση καυσίμου με κιτ ισχύος 85 kW

5.6 l/100 km

Εκπομπές καυσαερίων CO2 με κιτ ισχύος 85 kW

139 g/km

Μετάδοση

6-ταχυτήτων

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα κλειστού τύπου

Σχέση αρχικής μετάδοσης

1.627 (83/51)

Σχέσεις ταχυτήτων, 1η

2.692 (35/13)

Σχέσεις ταχυτήτων, 2η

2.059 (35/17)

Σχέσεις ταχυτήτων, 3η

1.650 (33/20)

Σχέσεις ταχυτήτων, 4η

1.409 (31/22)

Σχέσεις ταχυτήτων, 5η

1.222 (33/27)

Σχέσεις ταχυτήτων, 6η

1.034 (30/29)

Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος, manual

 

 

ΦΡΕΝΑ & ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Φρένα, εμπρός

Δύο ημίπλευστοι δίσκοι 300 mm, τύπου μαργαρίτα. Δύο δαγκάνες με 4 αντικριστά έμβολα

Φρένα, πίσω

Μονός δίσκος 250 mm, τύπου μαργαρίτα. Δαγκάνα: Μονοπίστονη

Ανάρτηση, εμπρός

41 mm ανεστραμμένο πιρούνι, με αδιαβάθμητη απόσβεση επαναφοράς και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου.

Ανάρτηση, πίσω

Horizontal Back-link, με απόσβεση επαναφοράς και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου

 

 

 

ΠΛΑΙΣΙΟ & ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Τύπος πλαισίου

Χωροδικτύωμα τύπου trellis, υψηλής αντοχής ατσάλι

Ίχνος

103 mm

Διαδρομή εμπρός τροχού

120 mm

Διαδρομή πίσω τροχού

140 mm

Ελαστικό, εμπρός

120/70ZR17M/C (58W)

Ελαστικό, πίσω

180/55ZR17M/C (73W)

Μ x Π x Υ

2,065 x 825 x 1,065 mm

Μεταξόνιο

1,450 mm

Απόσταση από το έδαφος

130 mm

Ύψος σέλας

795 mm

Χωρητικότητα καυσίμου

17 λίτρα

Βάρος (πλήρης)

210 kg

 

Τιμή: 9.890€