‘Εχετε Subaru Diesel, «έσπασε» το μοτέρ και πληρώσατε; Δεν έπρεπε!

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

andris@carpress.gr

 

Πολλοί κάτοχοι Subaru Diesel έχουν αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα με τους κινητήρες τους χωρίς να γνωρίζουν ότι έχουν 6 αντί 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση!

Ειδικότερα το θέμα των κινητήρων Diesel της Subaru έχει απασχολήσει πάρα πολλούς ιδιοκτήτες οι οποίοι ξαφνικά έμειναν στο δρόμο.

Η διαπίστωση των τεχνικών της Subaru ήταν αστοχία υλικού (κατασκευαστικό λάθος) αλλά εξαιτίας της παρέλευσης των ετών της εγγύησης και έλλειψης της εισαγωγικής εταιρείας οι κάτοχοί τους είτε έπρεπε να καταβάλλουν το υψηλό κόστος επισκευής είτε να πληρώσουν τα μεταφορικά των ανταλλακτικών ώστε να επισκευάσουν τα οχήματά τους ασχέτως αν είχαν ακόμη την εγγύηση του καινούριου.

Το «Movenews» δημοσιεύει αποκλειστικά την επίσημη ενημέρωση της Fuji Heavy Industries προς την Subaru Motors Hellas στις 28 Οκτωβρίου του 2010 που αφορά στην επέκταση της εργοστασιακής εγγύηση των αυτοκινήτων με κινητήρες diesel από τα 3 έτη ή 100.000 χλμ. σε 6 έτη και 200.000 χλμ.!

Σύμφωνα με το επίσημο έγγραφο της Fuji Heavy Industries η επέκταση της εγγύησης αφορά στο μοντέλο Legacy/Outback Model Year 2008-2009, Forester Model Year 2009-2010 και Impreza Model Year 2009 με κινητήρες Diesel.

εγγύηση εφαρμόζεται σε κινητήρες με σειριακό αριθμό από 318748 και πριν με ημερομηνία παραγωγής 11/2/2009 και ο αριθμός Block του κινητήρα να είναι πριν το 01412Ε.

Οι λόγοι επέκτασης της εγγύηση στον συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων με κινητήρες diesel σαφώς δείχνει την άμεση κινητοποίηση της Fuji Heavy Industries ώστε να διορθώσει το κατασκευαστικό λάθος με το λιγότερο ζημιογόνο τρόπο για την εταιρεία και την προστασία της μάρκας ωστόσο υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις βάσει των οποίων τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει χέρια και οι επόμενοι κάτοχοι δεν είναι ενημερωμένοι για την επέκταση της εγγύησης.

Επίσης το συμβάν με την επέκταση της εγγύησης δεν το γνωρίζουν πάρα πολλοί κάτοχοι Subaru Diesel ενώ επίσης ακόμη και οι κάτοχοι καινούριων πετρελαιοκίνητων μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας δεν γνώριζαν τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί σε προγενέστερα μοντέλα της εταιρείας…

Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες του Movenews.gr ιδιοκτήτης Subaru Legacy Diesel με «σπασμένο» κινητήρα του ζητούσαν από την εξουσιοδοτημένη μονάδα 14.000 ευρώ για να το επισκευάσουν και μόλις ο ιδιοκτήτης τους παρουσίασε το έγγραφο της Fuji Heavy Industries το επισκεύασαν εντελώς δωρεάν!

Μήπως λοιπόν είχατε πληρώσει και εσείς την επισκευή του χαλασμένου πετρελαιοκινητήρα του Subaru σας άδικα ενώ την ζημία την κάλυπτε πλήρως το εργοστάσιο αλλά κάποιοι σας το απέκρυψαν…