Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 1,5D GT Line

Η Peugeot αποτελεί μία αυτοκινητοβιομηχανία η οποία έχει τη γκάμα των μοντέλων της αρκετά οχήματα που παραπέμπουν σε SUV.

Ένα από αυτά είναι το Peugeot 2008 το οποίο έχοντας μοναδικό στυλ, οικονομικό πετρελαιοκινητήρα, άνετους χώρους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αναζητά τη δική του θέση στον πίνακα των πωλήσεων.

Το κόστος απόκτησης ξεκινά από τις 21.400 ευρώ ενώ τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε μόλις 88,2 ευρώ.

Το γαλλικό μοντέλο ανήκει στα μικρά SUV και ακολουθεί την επιτυχημένη συνταγή που περιλαμβάνει υψηλή θέση οδήγησης και αυξημένη άνεση.

Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσει κανείς και το χαμηλό κόστος χρήσης που κάνει περισσότερο έντονο το ενδιαφέρον για την απόκτησή του.

Επίσης η έκδοση GT Line της δοκιμής μας διέθετε περαιτέρω σποτ στοιχεία τα οποία προσδίδουν περαιτέρω ομορφιά στο αμάξωμα του αυτοκινήτου.

Άγριες διαθέσεις

Το νέο γαλλικό μοντέλο αποτελεί ένα crossover το οποίο παραπέμπει σε station wagon χωρίς να είναι όπως επίσης και σε SUV χωρίς επίσης να είναι.

Η εξωτερική του σχεδίαση παραπέμπει στα παραπάνω ωστόσο το 2008 προσδίδει έναν δυναμισμό που εντυπωσιάζει.

Στο εμπρόσθιο μέρος του γαλλικού μοντέλου κυρίαρχα χαρακτηριστικά αποτελούν τα φωτιστκά σώματα και η γρίλια με το λογότυπο της εταιρείας.

Από το πλάι έντονη κάνουν την παρουσία τους τα πλαστικά στα φτερά που παραπέμπουν σε SUV όχημα.

Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας με τις πλαστικές επενδύσεις και η μεγάλη πόρτα με τα φωτιστικά σώματα αποτελούν τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Πάντως οι προσθήκες εναρμονίζονται τέλεια με το υπόλοιπο αμάξωμα, και δίνουν έναν «άγριο» τόνο στη σχεδίαση του αυτοκινήτου.

Άνεση

Η καμπίνα επιβατών του Peugeot 2008 χαρακτηρίζεται μοντέρνα και ποιοτική ενώ η υψηλή θέση οδήγησης αποτελεί μεγάλο ατού για τον οδηγό.

Ο πίνακας οργάνων  είναι ψηλά τοποθετημένο και διαθέτει τα κλασικά αναλογικά όργανα με ανάποδους τους δείκτες ενώ το κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί η οθόνη 7 ιντσών γα το σύστημα πολυμέσων.

Το τιμόνι είναι μικρό και παραπέμπει σε σπορ μοντέλα ενώ αποδείχθηκε και ιδιαίτερα ευέλικτο για τον οδηγό.

Η ποιότητα των υλικών της καμπίνας ικανοποιεί με το παραπάνω, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να είναι υψηλού επιπέδου, ενώ οι διάφορες δερμάτινες επενδύσεις δίνουν μια αίσθηση πολυτέλειας στο 2008.

Επίσης άκρως εντυπωσιακός είναι ο φωτισμός στην οροφή της καμπίνας, που βγάζει μια ambient αισθητική.

Όσον αφορά στους χώρους 4 επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, με το χώρο αποσκευών να φτάνει τα 350 λίτρα.

Ο εξοπλισμός του 2008 περιλαμβάνει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και από την βασική έκδοη θα λέγαμε πως δεν του λείπει τίποτα…

102 ίπποι

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας της Peugeot 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και συνδυάζονταν με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο προσδίδει  ευκολία και άνεση αφού η συμμετοχή του οδηγού είναι… περιορισμένη.

Ο κινητήρας διακρίνεται για την «ζωηράδα» του και την οικονομία του ενώ ιδιαίτερης μνείας χρίζει και η ροπή του.

Ο κινητήρας με ισχύ 102 προσφέρει γρηγορότερες επιδόσεις σε σχέση με τον προηγούμενο 1.600άρη (π.χ. 0-100 km/h σε 10.6 sec), ενώ παράλληλα κρατά χαμηλά την κατανάλωσή του (4.0 lt./100 km).

Όσν αφορά στον τομέα της κατανάλωσης το Peugeot 2008 εμφανίστηκε ιδιαίτερα οικονομικό με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται σε κάτω από 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Τέλος το 2008 μπορεί να μην διαθέτει τετρακίνηση αλλά το Advance Grip Control θα σας επιτρέψουν να πατήσεις πέρα από την άσφαλτο με μεγαλύτερο θάρρος, από ότι θα έκανες με ένα συμβατικό μοντέλο με τη μετάδοση της κίνησης μόνο εμπρός…

Γαλλική υπεροχή

Το Peugeot 2008 αποτελεί ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι προσανατολισμένο στην άνεση των επιβατών αλλά και στην διατήρηση του χαμηλού κόστους χρήσης.

Η μαλακή ανάρτηση, το 6άρι κιβώτιο και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου δημιουργούν τις ιδανικές προϋποθέσεις για να άνετες και χαλαρές μετακινήσεις.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το γαλλικό μοντέλο κινείται μα απόλυτη ασφάλεια, άνεση και οικονομία ενώ όταν ο οδηγός το επιθυμεί πιέζει το πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα και ο δείκτης του στροφόμετρου αλλά και του ταχύμετρου ανεβαίνουν απίστευτα γρήγορα.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Peugeot 2008 εμφανίζει κάποιες φυσιολογικές κλίσεις ενώ όταν ο οδηγός το πιέσει πάνω από τα όρια τα ηλεκτρονικά συστήματα το επαναφέρουν στο σωστό δρόμο ενώ όταν εκείνα είναι απενεργοποιημένα οι αντιδράσεις είναι απολύτως προβλέψιμες και ελεγχόμενες.

Μέσα στην πόλη το γαλλικό μοντέλο αποτελεί ένα αυτοκίνητο ευκολοοδήγητο και άνετο ενώ η ανάρτηση απορροφά όλες τς ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Άνεση

Εξοπλισμός

Οικονομία

Μεταπωλητική αξία

 

ΚΑΤΑ

Πλαστικά