Δοκιμάζουμε το Opel Astra GSe με 225 ίππους!

To Opel Astra αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο που αναβίωσαν οι εκδόσεις GSE (Grand Sport Einspritzung) η οποία υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις και κορυφαία εμπειρία όταν κάποιος κινείται στο όριο.

Τώρα η Opel εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση GSe (Grand Sport Electric) με ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα η σπορ οδήγηση να συνδυάζεται με την περιβαλλοντική ευθύνη.

Το νέο Opel Astra GSe διατίθεται στην ελληνική αγορά σε άκρως δελεαστική τιμή για ένα σπορ αυτοκίνητο, μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά και βέβαια η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί από την πρίζα του σπιτιού σας μειώνοντας στο ελάχιστο το κόστος χρήσης.

H τιμή απόκτησης του νέου Opel Astra plug-in hybrid κυμαίνεται σε 44.500 ευρώ ενώ η κορυφαία έκδοση GSe κοστίζει 47.500 ευρώ. Είναι αυτονόητο ότι ο ιδιοκτήτης του δεν επιβαρύνεται από Τέλη Κυκλοφορίας και βέβαια κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο.

Μοναδική σχεδίαση

Το νέο Opel Astra GSe συνδυάζει τη νέα σχεδίαση του Astra η οποία ωστόσο φέρει κάποια μοναδική χαρακτηριστικά που υπάρχουν στην συγκεκριμένη έκδοση. Πιο συγκεκριμένα το τολμηρό και αυθεντικό design συνδυάζεται με την υβριδική τεχνολογία και οικονομία, προσφέροντας επιδόσεις με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Επίσης την σπορ εικόνα του μοντέλου συνθέτει το ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο με χαμηλό ύψος.

Σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις, οι σχεδιαστές της έκδοσης GSe προχώρησαν στην τοποθέτηση νέων προφυλακτήρων με μαύρες λεπτομέρειες, τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών και μαύρα διακοσμητικά «βράγχια» στην πίσω κολόνα που παραπέμπουν στο Monza GSE της δεκαετίας του ‘80.

Πιο σπορ εσωτερικό

Η καμπίνα επιβατών στο Opel Astra GSe θα λέγαμε ότι διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά με άλλες εκδόσεις ωστόσο τα καθίσματα τύπου μπάκετ με επενδύσεις Alcantara δίνουν έναν περισσότερο σπορ τόνο στο εσωτερικό.

Κατά τα άλλα η υπόλοπη καμπίνα διαθέτει το λεγόμενο Pure Panel με δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας και διαγώνιο 10 ιντσών η κάθε μία. Η ποιότητα των υλικών είναι προσεγμένη, με τα πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό να είναι μαλακά και χαμηλότερα να είναι σκληρά. Η συναρμογή τους είναι πολύ καλή, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το πλαίσιο του Pure Panel είναι από μαγνήσιο για αυξημένη ακαμψία του συστήματος.

Οι χώροι στην καμπίνα είναι καλοί για τέσσερις ενήλικους ενώ στο κέντρο του πίσω καθίσματος μπορεί να καθίσει και ένας τρίτος χάρη στο χαμηλό ύψος του τούνελ «μετάδοσης».

Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά και δείχνουν να αντέχουν στον χρόνο.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό το Opel Astra GSe διαθέτει τα πάντα ενώ το χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 352 λίτρα εξαιτίας της μπαταρίας.

225 ίπποι

Κάτω από το καπό του Astra GSe της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων 181 ίππων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 110 ίππων, μια μπαταρία 12,4 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς ορίζεται στους 225 ίππους και τα 360 Nm ροπής, με αποτέλεσμα η έκδοση GSe να αποτελεί την πιο ισχυρή έκδοση για το Astra.

Το Astra GSe μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για 55 έως και 62 χιλιόμετρα (ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού) και φορτίζει σε περίπου 2 ώρες.

Ο οδηγός έχει επίσης στην διάθεσή του τρεις επιλογές λειτουργίας στο σύστημα κίνησης: Ηλεκτρική, υβριδική και σπορ. Στην πρώτη περίπτωση το αυτοκίνητο κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για περισσότερα από 55 χλμ. αυτονομίας με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα.

Επιδόσεις και οικονομία

Το Astra GSe μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, μιας και η μπαταρία είναι ικανή να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες χωρίς να τεθεί σε λειτουργία ο turbo βενζινοκινητήρας με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου.

Ωστόσο το μοντέλο της Opel διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ενδείκνυνται για γρήγορη οδήγηση και επιδόσεις.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Opel Astra GSe μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά οικονομικά στα όρια του ΚΟΚ ενώ όταν θελήσει ο οδηγός απλά πιέζει το πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα και θα διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο μπορεί πολύ εύκολα να ξεπεράσει τα 220 χλμ./ώρα! Την ίδια στιγμή τόσο το χαμηλό αμάξωμα όσο και η ανάρτηση κάνουν αδιάφορη την ύπαρξη πλευρικών ανέμων ακόμη και στις πολύ υψηλές ταχύτητες.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές ο οδηγός θα νοιώσει ότι έχει στα χέρια του ένα σπορ αυτοκίνητο, με την ρύθμιση της ανάρτησης να συνδυάζει σε μεγάλο βαθμό την άνεση με το κράτημα, ενώ η κλίση στις στροφές είναι λογική.

Μέσα στην πόλη ο ιδιοκτήτης του Opel Astra GSe θα εκτιμήσει δεόντος την ποιότητα κύλισης αλλά και το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης καθώς η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου ανέρχεται σε περίπου 60 χλμ. ενώ η ανάρτηση φιλτράρει όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Ωστόσο τα ελαστικά χαμηλού προφίλ θέλουν προσοχή στις γωνίες των πεζοδρομίων αλλά και στις βαθιές λακκούβες.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Ιπποδύναμη

Κόστος χρήσης

Ποιότητα

Μεταπωλητική αξία

ΚΑΤΑ

Ελαστικά χαμηλού προφίλ