Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz C180 με 170 ίππους!

Οι συστάσεις για τη Mercedes-Benz C-Class είναι περιττές καθώς αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με πάνω από 10,5 εκατ. μονάδες.

Η νέα γενιά της C-Class φαίνεται ότι ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό και κυρίως στην BMW καθώς δανείζεται πολλά στοιχεία από την S-Class και ο χαρακτηρισμός ως μικρογραφία της ναυαρχίδας σε καμία περίπτωση δεν είναι υπερβολή.

Τα 52.999 ευρώ της Mercedes-Benz C-Class των 170 ίππων δικαιολογούνται από το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και τεχνολογίας όπως επίσης και από το χαμηλό κόστος χρήσης. Στα παραπάνω βέβαια θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς και την πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία που δεν υπάρχει σε άλλες μάρκες με αντίστοιχα μοντέλα…

Σπορ εμφάνιση, κορυφαία αεροδυναμική

Η νέα C-Class είναι ξεκάθαρο ότι έχει επηρεαστεί σχεδιαστικά από την S-Class καθώς δανείζεται πολλά στοιχεία από τη ναυαρχίδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ωστόσο το άκρως εντυπωσιακό στοιχείο αφορά στον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 ο οποίος ενισχύει τον αεροδυναμικό σχεδιασμό και προσδίδει μια άκρως σπορ εμφάνιση στο γερμανικό μοντέλο.

Οι αναλογίες του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τη δυναμική σχεδίαση προσδίδουν μια αέναη κίνηση ακόμα κι όταν η C-Class είναι σταματημένη. Το μακρύ καπό με τις έντονες ακμές του, οι στάνταρ προβολείς LED High Performance και ο σπορ προφυλακτήρας συνθέτουν τη μυώδη εμπρός όψη.

Στο οπίσθιο μέρος η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι γνώριμη για ένα sedan της Mercedes-Benz με πρωταγωνιστές τα φωτιστικά σώματα που είναι χωρισμένα σε δυο τμήματα. Η πολύ κομψή αισθητική του πίσω τμήματος, ολοκληρώνεται ιδανικά με τα διακοσμητικά στοιχεία που υπάρχουν στον προφυλακτήρα.

Τεχνολογία και πολυτέλεια

Οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz πραγματικά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους όταν δημιουργούσαν την καμπίνα επιβατών της νέας C-Class. Η τεχνολογία είναι διάχυτη σε όλο το εσωτερικό όπως επίσης και η πολυτέλεια.

Ο εντυπωσιακός και πλήρως παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, αλλά κι η OLED οθόνη των 11,9 ιντσών σε κάθετη διάταξη μαγνητίζουν τα βλέμματα των επιβατών ενώ το νέας γενιάς σύστημα MBUX είναι ακόμα πιο «έξυπνο» καθώς ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές, αναγνωρίζοντας μάλιστα τους επιβάτες από τις φωνές τους. Σημαντική ευκολία προσφέρει κι η αναγνώριση του δαχτυλικού αποτυπώματος, με τον αισθητήρα που υπάρχει κάτω από τη μεγάλη οθόνη και φορτώνει το προφίλ κάθε καταχωρημένου χρήστη.

170 ίπποι!

Κάτω από καπό της Mercedes-Benz C-Class της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 170 ίππους με 250Nm ροπής. Ο οδηγός όταν ενεργοποιείται το EQ Boost έχει στη διάθεσή του επιπλέον 20 ίππους και 200Nm ροπής που προέρχονται από το ήπιο υβριδικό σύστημα! Η ενέργεια για την μπαταρία του ηλεκτρικού μοτέρ των 48V ανακτάται κατά την πέδηση.

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων (9G-Tronic) το οποίο διακρίνεται για τις ομαλές αλλαγές ενώ τα paddles πίσω από το τιμόνι λειτουργούν άψογα στην χειροκίνητη λειτουργία.

Όσον αφορά στην κατανάλωση η μέση τιμή ανήλθε σε 7 λίτρα για κάθε 100 χλμ.  ενώ αν επιλέξετε το πρόγραμμα Eco από τα οδηγικά προφίλ, εύκολα μπορείτε να δείτε 6,2 λίτρα./100 χλμ.

Οδηγική απόλαυση

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι βρίσκεται πίσω από τιμόνι ενός premium μοντέλου και θα εντυπωσιαστεί είτε κινείται γρήγορα είτε συνετά.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο τα χιλιόμετρα διανύονται με απίστευτη ευκολία και άνεση ενώ το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και ευθύβολο ακόμη και όταν το ταχύμετρο έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο του ΚΟΚ και πνέουν και ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η C180 παραμένει εκπληκτικά ευκολοδήγητο με το αμάξωμα να παίρνει μικρές κλίσεις ενώ αν ο οδηγός κινηθεί οριακά τότε αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά να τον επαναφέρουν στην τάξη.

Μέσα στην πόλη ο οδηγός της Mercedes-Benz C180 θα απολαύσει την ηρεμία που υπάρχει στην καμπίνα επιβατών και βέβαια θα εκτιμήσει δεόντος το τιμόνι αλλά και το αυτόματο κιβώτιο. Βέβαια τα ελαστικά χαμηλού προφίλ χρειάζονται προσοχή καθώς τραυματίζονται εύκολα και το κόστος αντικατάστασης είναι υψηλό…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος χρήσης

Κινητήρας

Μεταπωλητική αξία

ΚΑΤΑ

Τιμή