VW: Στόχος η αύξηση περιθωρίων κέρδους παρά τις προκλήσεις

H VW αναμένει να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους τα επόμενα χρόνια παρά την ακριβή στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις αυξανόμενες οικονομικές προκλήσεις στη Γερμανία και στο εξωτερικό.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, στο επίκεντρο της πιο φιλόδοξης ώθησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, επιδιώκει να πωλήσει 1 εκατομμύριο μονάδες μέχρι το 2025, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Ralf Brandstaetter.

Η μάρκα διατηρεί το στόχο της με περιθώριο κέρδους 6% το 2022, από 5,2% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Ο στόχος των πωλήσεων, ο οποίος θα μεταφέρει την VW πολύ πιο μπροστά από την Tesla, «είναι ο καθοδηγητικός αστέρας της στρατηγικής μας» δήλωσε ο Brandstaetter.

Η δέσμευση των αγοραστών προς τα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα θα είναι κρίσιμη για τον όμιλο VW να μετατρέψει τις επενδύσεις ύψους 33 δισ. ευρώ σε επιτυχία και να αποφύγει μεγάλα πρόστιμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για παραβίαση των μέσων εκπομπών ρύπων.

Οι οικονομικές διακυμάνσεις είναι δύσκολο να προβλεφθούν και αποτελούν κίνδυνο κατά τους προσεχείς μήνες, δήλωσε ο Brandstaetter υπονοώντας το Brexit αλλά και τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

«Παρακολουθούμε την κατάσταση πολύ στενά. Όμως η ευρεία παγκόσμια παρουσία και οι οικονομίες κλίμακας της VW έβαλαν τη θέση της αυτοκινητοβιομηχανίας σε καλύτερη θέση από πολλούς ανταγωνιστές για να αντιμετωπίσουν οικονομικές διακυμάνσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Το σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της VW προκάλεσε μια θεμελιώδη κρίση αλλά επίσης «έγινε καταλύτης για τη μετατροπή της Volkswagen. Αυτό έθεσε τη σκηνή για τα τολμηρά σχέδια που βρίσκονται σε εξέλιξη τώρα ανέφερε ο Brandstaetter.

Η VW σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την τεράστια κλίμακα της ώστε να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ανταγωνιστικότερο κόστος από τους αντιπάλους της.

Το εμπορικό σήμα, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων του ομίλου, στο παρελθόν έχει κατακλυστεί από μια δυσκίνητη σειρά μοντέλων που είχαν αυξημένο κόστος και κακή δημοσιονομική πειθαρχία.

Η επίθεση ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW ξεκινά με την κυκλοφορία του hatchback ID3 στο Zwickau της Γερμανίας, εντός του 2019 και θα ακολουθηθεί από σχεδόν 70 νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στα επόμενα 10 χρόνια.

Η VW έχει λάβει 27.000 παραγγελίες για το ηλεκτρικό μοντέλο και ο επικεφαλής πωλήσεων της μάρκας, Juergen Stackmann, δήλωσε ότι ο αριθμός μπορεί να ξεπεράσει τις 30.000 λίγο πριν το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

Η VW θα αναπτύξει την παραγωγή αυτοκινήτων βάσει μιας νέας αποκλειστικής πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την επωνυμία MEB, προσθέτοντας εργοστάσια από την Κίνα, την Τσεχία και τις ΗΠΑ.

Η VW έχει προσθέσει 4 δισ. ευρώ στις προγραμματισμένες δαπάνες για έργα πληροφορικής, καθώς το λογισμικό θα διαδραματίσει έναν όλο και σημαντικότερο ρόλο στα μελλοντικά αυτοκίνητα…