Vespa Primavera 150: Η όμορφη «ρετρό»

  • Του Δημήτρη Γεωργόπουλου

Η Vespa Primavera 150 διαθέτει ένα ρετρό στυλ αναμειγνύεται με μοντέρνες γραμμές και την εργονομία πρώτης κατηγορίας.

Στο επίκεντρό της βρίσκεται ένας 155 cc, μονοκύλινδρος, 4 μονοκύλινδρο κινητήρας με καταλυτικό μετατροπέα και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής.

Η μονάδα αποδίδει μέγιστη ισχύ 12,7 Hp (9,5 kW) σε 7.750 rpm και 9,4 lb-ft (12,8 Nm) της ροπής στις 6.500 rpm.

Όλη αυτή η δύναμη είναι υπό έλεγχο με ένα αυτόματο Twist and Go μετάδοση με αυτόματο ξηρό φυγοκεντρικό συμπλέκτη.

Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι ο κινητήρας μπορεί να σας στείλει σε μια μέγιστη ταχύτητα 59 μίλια την ώρα και έχει κατανάλωση καυσίμου 117 mpg.

Οι τροχοί του Vespa Primavera 150 είναι από χυτό κράμα αλουμινίου με διασταση 110 / 70-11 “μπροστά και 120 / 70-11” πίσω με ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Κινητήρας
Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος 3-βάλβιδος με 1ΕΕΚ
Κυβισμός 155 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 58,0 x 58,6 mm
Σχέση συμπίεσης 10,5 + 0,5 :1
Μέγιστη ισχύς 12,9 hp (9,5 kW) / 7750 rpm
Μέγιστη ροπή 12,8 Nm / 6500 rpm
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Καταλύτης/Εξάτμιση Τριοδικός με αισθητήρα λ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα λίπανσης με υγρό κάρτερ
Σύστημα ψύξης Με αέρα
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Χαλύβδινο Αυτοφερόμενο
Ανάρτηση εμπρός Μονόμπρατσο υδραυλικό αμορτισέρ διαδρομής 78 mm
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης
προφόρτισης διαδρομής 78 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενο 200mm, δαγκάνα παράλληλων εμβόλων Ø25,4 mm
Φρένο πίσω Ταμπούρο Φ140mm
Τροχός εμπρός κράματος αλουμινίου 2,50″ x 11″
Τροχός πίσω κράματος αλουμινίου 2,75″ x 11″
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 110/70-11″
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-11″
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 1860/735/1340 mm
Βάρος κενό 118 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 8,0 lt
Μέγιστη ταχύτητα 95 km/h