Βασιλάκης: Κανένα αντικίνητρο στα παλαιά ρυπογόνα οχήματα

Τις δικές του προτάσεις για το Τέλος Ταξινόμησης αλλά και τα Τέλη Κυκλοφορίας κατέθεσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ) κ. Γιώργος Βασιλάκης μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου για την πάταξη της λαθρεμπορίας.

Μάλιστα οι κοινωνικοί φορείς που μίλησαν έκαναν λόγο για θετική αποτίμηση του νομοσχεδίου και κατέθεσαν για δικές τους προτάσεις βελτίωσής του.

Ειδικά για τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης αλλά και στα Τέλη Κυκλοφορίας ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ), Γιώργος Βασιλάκης, συμφώνησε με τον νέο κοινοτικό τρόπο που υιοθετείται στα Τέλη Ταξινόμησης οχημάτων. Παρατήρησε όμως, ότι είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη, η οποία δεν έχει κανενός είδους αντικίνητρο για την κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων. Ως εκ τούτου, είπε, αυτό είναι και ο λόγος που έχουμε τα παλαιότερα φορτηγά με μέση ηλικία 20 έτη και τα παλαιότερα Ι.Χ. με μέση ηλικία 16 έτη.

Ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος πάντως ανέφερε ότι οι αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και στο Τέλος Ταξινόμησης στα καινούρια οχήματα που θα ταξινομηθούν μετά την 1η Ιανουαρίου 2021 πραγματοποιήθηκαν ώστε να μην επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες οχημάτων από την εφαρμογή του νέου πρότυπου μέτρησης των εκπομπών CO2 που ονομάζεται WLTP.

Επίσης ο Υφυπουργός ξεκαθάρισε ότι οι ρυθμίσεις αφορούν μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα και όλα τα υπόλοιπα οχήματα, εννοώντας τα μεταχειρισμένα, δεν επηρεάζονται από την εφαρμογή του WLTP…