Τρικύλινδρος hybrid 1,5 κινητήρας με 200 ίππους από την JLR!

Το τρικύλινδρο plug-in hybrid 1,5 λίτρου συνδυάζει άψογα έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα, τον μικρότερο στη σειρά Ingenium, με έναν ηλεκτροκινητήρα για να παρέχει βιώσιμη, αποτελεσματική ηλεκτρική απόδοση για μικρότερα ταξίδια και επιπλέον παραδοσιακή ισχύ ή συνδυασμό βενζίνης και ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης για βέλτιστη απόδοση σε μεγαλύτερα ταξίδια. Η νέα τεχνολογία εισάγεται στην τελευταία γενιά Range Rover Evoque και στο πλήρως αναβαθμισμένο Land Rover Discovery Sport, καθιστώντας τα από τα πιο οικονομικά compact premium SUV που υπάρχουν.

Ο Nick Rogers, Εκτελεστικός Διευθυντής σχεδιασμού προϊόντων της Jaguar Land Rover, δήλωσε: «Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη εσωτερικά, η αρθρωτή, κλιμακούμενη και ευέλικτη αρχιτεκτονική της οικογένειας Ingenium μάς επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα πρωτοποριακό τρικύλινδρο σύστημα plug-in hybrid, προσφέροντας στους πελάτες μας ακόμα περισσότερες επιλογές από ποτέ. Ο κινητήρας 200 ίππων, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 80kW στον πίσω άξονα, προσφέρει εξαιρετική δυνατότητα τετρακίνησης και το ιδανικό μείγμα απόδοσης, ανάλογα με το στυλ της οδήγησής σας. Η αποτελεσματική ηλεκτροκίνηση, η μείωση του μεγέθους και του βάρους επιτρέπει επίσης απίστευτα χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 32g/km στο Evoque και 36g/km στο Discovery Sport. Επιπλέον, και τα δύο οχήματα έχουν εντυπωσιακή πλήρως ηλεκτρική αυτονομία μηδενικών εκπομπών 66km και 62km αντίστοιχα. Χάρη στην αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά της οικογένειας Jaguar Land Rover, το πιο πρόσφατο plug-in υβριδικό μας προσφέρει την ίδια φοβερή ικανότητα και στιβαρότητα με πλήρως ηλεκτρική οδήγηση και εκπληκτική απόδοση, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου».

Το πιο πρόσφατο σύστημα plug-in hybrid της Jaguar Land Rover προσφέρει στους πελάτες μια οικονομικά αποδοτική επιλογή λειτουργιών που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους. Η ηλεκτρική λειτουργία προσφέρει ήσυχη οδήγηση σε μικρές διαδρομές με μηδενικές εκπομπές καυσαερίου, με αυτονομία έως 66 χλμ (41 μίλια), ανάλογα με το μοντέλο. Η υβριδική λειτουργία συνδυάζει αυτόματα βενζίνη και ηλεκτρική οδήγηση για βέλτιστη απόδοση σε μεγαλύτερες διαδρομές. Σε αυτή τη λειτουργία, το αυτοκίνητο προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης και εξετάζει την υπολειπόμενη αυτονομία της μπαταρίας για να διατηρήσει τη φόρτιση ή την κατανάλωση καυσίμου. Ως τρίτη επιλογή για μεγαλύτερες αποστάσεις, το όχημα μπορεί να τροφοδοτείται αποκλειστικά από τον βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων Ingenium, διατηρώντας τη φόρτιση της μπαταρίας.

Η φόρτιση της μπαταρίας είναι πιο εύκολη από ποτέ, είτε το όχημα κινείται είτε είναι συνδεδεμένο. Κατά την οδήγηση, η ενέργεια που παράγεται από τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, ή με φρενάρισμα σε ηλεκτρική ή υβριδική λειτουργία, συλλέγεται και χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας. Όταν απαιτείται εξωτερική φόρτιση, η μπαταρία 15kWh μπορεί να ενεργοποιηθεί από μηδέν έως 80 τοις εκατό σε μόλις 30 λεπτά χρησιμοποιώντας έναν δημόσιο γρήγορο φορτιστή. Διαρκεί από 1 ώρα έως 24 λεπτά και 6 ώρες 42 λεπτά στο σπίτι, ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο σε ειδικό επιτοίχιο πίνακα 7kW ή σε τυπική οικιακή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.

Η Jaguar Land Rover έχει υποβάλει πάνω από 40 αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για τις τελευταίες κορυφαίες τεχνολογίες που κάνουν ντεμπούτο στο σύστημα plug-in hybrid. Ορισμένες από αυτές σχετίζονται με τον belt-integrated starter generator (BiSG) υψηλής τάσης, για παράδειγμα, ο οποίος είναι βασικός παράγοντας για το υβριδικό σύστημα αυτού του αυτοκινήτου.

Ο νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας Ingenium 1,5 λίτρου 200 ίππων της εταιρείας βρίσκεται στην καρδιά του τελευταίου συστήματος plug-in hybrid. Σχεδιασμένος και κατασκευασμένος εσωτερικά, ο ελαφρύς αλουμινένιος κινητήρας είναι 37 κιλά ελαφρύτερος από την τετρακύλινδρη έκδοση. Παρέχει ισχυρή απόδοση και τη συνήθη εκλεπτυσμένη λειτουργία της Jaguar Land Rover με εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου έως και 201,8 μίλια ανά γαλόνι (1,4 λίτρα / 100 χλμ.), ανάλογα με το μοντέλο, χάρη στην υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία του.  Οι εκπομπές CO2 είναι τόσο χαμηλές της τάξης των 32g/km στον συνδυασμένο κύκλο δοκιμών WLTP.

Τόσο το Range Rover Evoque όσο και το Land Rover Discovery Sport βασίζονται στην Premium Transverse Architecture της Land Rover, η οποία σχεδιάστηκε εξαρχής τόσο για plug-in όσο και mild-hybrid τεχνολογίες. Το υλικό έχει συσκευαστεί κάτω από το δάπεδο της καμπίνας χωρίς να περιορίζονται ο χώρος της καμπίνας και των αποσκευών ή οι δυνατότητες παντός εδάφους.

Κόστος ιδιοκτησίας

Οι ισχυρές υπολειμματικές αξίες και οι λιγότερο συχνές διαδρομές στα πρατήρια βενζίνης σημαίνουν ότι το συνολικό κόστος του υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος εξωτερικής φόρτισης για ολόκληρη τη διάρκεια της ζωής του θα είναι πολύ ανταγωνιστικό.

Καθώς οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο στοχεύουν να μειώσουν τις μέσες εκπομπές του στόλου τους, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα και το κόστος λειτουργίας τους, τα compact premium SUV PHEVs θα προσελκύσουν τόσο τις εταιρείες όσο και τους εργαζομένους. 

Εξηλεκτρισμός του εργοστασίου Halewood

Η εισαγωγή αυτής της τελευταίας τεχνολογίας στα Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport σηματοδοτεί τη δεύτερη φάση στον εξηλεκτρισμό του εργοστασίου Halewood της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Περισσότεροι από 1.500 εργαζόμενοι έχουν εκπαιδευτεί εκ νέου για να κατασκευάσουν τις τελευταίες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των ολοένα και πιο δημοφιλών compact SUV. Αυτό ακολουθεί τις προηγούμενες βελτιώσεις στο εργοστάσιο για την κυκλοφορία του νέου Evoque και του σημαντικά αναβαθμισμένουDiscovery Sport, συμπεριλαμβανομένων ήπιων υβριδικών-ηλεκτρικών εγκαταστάσεων συναρμολόγησης και μιας νέας σειράς σφράγισης. Και τα δύο οχήματα είναι ήδη διαθέσιμα με μια σειρά από αποδοτικούς τετρακύλινδρους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος mild-hybrid 48 volt.

Το ταξίδι της Jaguar Land Rover στο Destination Zero

Η Jaguar Land Rover διαθέτει ένα αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο ηλεκτροκίνητων προϊόντων σε όλη τη σειρά των μοντέλων της, καλύπτοντας πλήρως ηλεκτρικά, επαναφορτιζόμενα από εξωτερική πηγή (plug-in) υβριδικά και ήπια υβριδικά (mild hybrid) οχήματα.

Εκτός από τα Discovery Sport και Range Rover Evoque, οι επιλογές mild-hybrid και plug-in hybrid προσφέρονται επίσης στα κορυφαία οχήματα Range Rover και Range Rover Sport. Ομοίως, το πρόσφατα αποκαλυφθέν New Defender διαθέτει ήπιο υβριδικό από την κυκλοφορία του και το υβριδικό εξωτερικής φόρτισης θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος.

Η Jaguar Land Rover ήταν η πρώτη εταιρεία που παρουσίασε ένα πλήρως ηλεκτρικό premium SUV, το πολυβραβευμένο Jaguar I-PACE, και επιβεβαίωσε τα σχέδια για τη μετατροπή της εγκατάστασης Castle Bromwich για την κατασκευή μιας σειράς νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ξεκινώντας από το νέο πολυτελές Jaguar XJ.

Πέρυσι, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα κατασκευάσει ηλεκτρικές μονάδες κίνησης στο κέντρο κατασκευής κινητήρων στο Wolverhampton (UK), προσφέροντας πλήρη ευελιξία μεταξύ νέων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων και ηλεκτρικών μονάδων καθώς οι οδηγοί μεταβαίνουν από συμβατικά σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Αυτό συμπληρώνεται με την επένδυση στο πιο καινοτόμο και τεχνικά προηγμένο κέντρο συναρμολόγησης μπαταριών στο Ηνωμένο Βασίλειο στο κοντινό Hams Hall. Μαζί, αυτές οι εγκαταστάσεις θα τροφοδοτήσουν την επόμενη γενιά των μοντέλων Jaguar και Land Rover.

Παράλληλα, η Jaguar Land Rover συνεχίζει να βελτιώνει και να τελειοποιεί τους τελευταίους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ταξιδιού στην ηλεκτροδότηση και απαιτούνται παράλληλα με την ηλεκτρική τεχνολογία, τόσο για την επιλογή των καταναλωτών όσο και ως μέρος υβριδικών συστημάτων.

Αναπτύσσοντας το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων προϊόντων της, η εταιρεία κατευθύνεται προς το Destination Zero. Φιλοδοξεί να κάνει τις κοινωνίες ασφαλέστερες και πιο υγιείς, και το περιβάλλον καθαρότερο – ένα υπεύθυνο μέλλον για τους εργαζόμενους, τους πελάτες και τις κοινότητές του. Μέσω της αδιάκοπτης καινοτομίας, η Jaguar Land Rover προσαρμόζει προϊόντα και υπηρεσίες για να καλύψει τις ανάγκες ενός ταχέως μεταβαλλόμενου κόσμου.