Τι θα γίνει με τους αγώνες αυτοκινήτων

Μαραθώνια συνάντηση μεταξύ της Ο.Μ.Α.Ε / ΕΠ.Α. και πενταμελούς επιτροπής αγωνιζομένων, με την παρουσία του Σ.Ο.Α.Α. τόσο δια μέσου το Προέδρου του κ. Μάριου Ηλιόπουλου, όσο του εκπροσώπου του Συνδέσμου στην ΕΠΑ, κ. Λεωνίδα Μανιατόπουλου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για να διευθετηθούν πολλά ζητήματα.

Το εύρος της θεματολογίας δεν επιτρέπει ανάλυση και εμβάθυνση στην παρούσα επικοινωνία, όμως ο Σ.Ο.Α.Α. ξεκαθάρισε για μια ακόμη φορά ενώπιον όλων, τις πάγιες θέσεις του οι οποίες έχουν ως εξής:

α) Ο Σ.Ο.Α.Α. αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα κάλυψης σημαντικών αναγκών μέσω μιας εύλογης – μικρής αύξησης από 10 μέχρι 20 ευρώ μάξιμουμ, όλων των μορφών παραβόλων και κάλεσε την Ο.Μ.Α.Ε., όπως εν τέλει εφαρμόσει τέτοιου είδους αυξήσεις και όχι αυτές που έχουν προταθεί ήδη.

β) Δεν θεωρούμε ότι είναι πρόβλημα στις αναβάσεις, όπως ισχυρίζεται η Ο.Μ.Α.Ε. και η ΕΠ.Α., η χρήση κουβερτών και ως εκ τούτου η κατάργηση χρήσης αυτών δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση λύση σε οποιοδήποτε οργανωτικό πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα Σωματεία κατά τη διοργάνωση των αγώνων. Αντίθετα συμμεριζόμαστε την ανησυχία των αγωνιζομένων για τα προβλήματα ασφαλείας που μια τέτοια κατάργηση μπορεί να προκαλέσει. Με βάση αυτά επαναλάβαμε την πρότασή μας να βρεθούν άλλοι τρόποι από την ΕΠ.Α. και τα Σωματεία που διοργανώνουν αγώνες, ώστε να επιλύσουν τα υπαρκτά όντως προβλήματα τους.

γ) Οι τεχνικοί κανονισμοί αν και δεν αποτελούν πεδίο ενασχόλησης του Σ.Ο.Α.Α., επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τον αγωνιστικό και οικονομικό προγραμματισμό των αγωνιζομένων. Κατά συνέπεια όπως προτάσσει και η κοινή λογική οι αλλαγές στους Τεχνικούς Κανονισμούς πρέπει να γίνονται σε μεγάλα χρονικά διαστήματα και σε κάθε περίπτωση, όχι χωρίς επαρκή προειδοποίηση. Προς αυτήν την κατεύθυνση ο Σ.Ο.Α.Α. κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση, όπως η τριετής υπάρχουσα διάρκεια ισχύος των κανονισμών, τροποποιηθεί σε πενταετή.

δ)  Ο Πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α., υπενθύμισε στους παριστάμενους τις πολλαπλές τοποθετήσεις που έχει κάνει ο Σύνδεσμος σχετικά με θέματα ασφάλειας, προβολής και ποιοτικότερης διοργάνωσης των αγώνων, όλων των μορφών. Οι προτάσεις που έχουν γίνει καλύπτουν ένα πολύ μεγάλο εύρος θεμάτων, όπως οι μπαριέρες, τα ελαστικά, η ποιότητα οδοστρώματος, ο άρτιος εξοπλισμός που απαιτείται για την ορθή τέλεση των αγώνων από όλα τα στελέχη καθώς επίσης ο επαρκής αριθμός των κριτών, οι οποίοι πρέπει να έχουν τα απαραίτητα προσόντα και την απαιτούμενη εκπαίδευση.

Παρά τις σαφείς αυτές τοποθετήσεις δεν φάνηκε να υπάρχει η απαιτούμενη σύγκλιση απόψεων μεταξύ των εκπροσώπων των αγωνιζομένων, της Ο.Μ.Α.Ε. και του Σ.Ο.Α.Α.. Ευρισκόμενοι στην παραμονή της έναρξης των αγώνων και ενόψει της Γενικής Συνέλευσης της ΟΜΑΕ ευελπιστούμε να γίνουν δεκτές οι θέσεις του Σ.Ο.Α.Α. που στηρίζονται στην λογική και την εμπειρία.