Τι θα γίνει με τα 2.000 «εγκλωβισμένα» εισαγόμενα μεταχειρισμένα;

    Λύση στο τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει με τα περίπου 2.000 εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα εδώ και πολλούς μήνες και οι κάτοχοί τους έχουν κάνει αίτηση ώστε να εκτελωνιστούν σύμφωνα με το «Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης» αναμένεται να δώσει το υπουργείο Οικονομικών.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Βεσυρόπουλος αρχικά ήταν κάθετα αντίθετος τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να εκτελωνιστούν με το «Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης» και μάλιστα έλεγε στους συμβούλους τους να καταργηθεί εδώ και τώρα η συγκεκριμένη Επιτροπή!

    Ωστόσο όπως φαίνεται οι πιο ψύχραιμοι μεσολάβησαν και ενημέρωσαν τον Υφυπουργό ότι τα αυτοκίνητα έχουν εισαχθεί εδώ και πολλού μήνες στην Ελλάδα και οι κάτοχοί τους δεν ευθύνονται για τις καθυστερήσεις στον εκτελωνισμό τους αλλά το ίδιο το κράτος.

    Παράλληλα σε περίπτωση που ακυρωθεί το «Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης» και οι κάτοχοί τους αναγκαστούν να εκτελωνίσουν τα οχήματά τους με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης τότε υπάρχει σοβαρός κίνδυνος το Δημόσιο να μπλεχτεί σε έναν δικαστικό αγώνα τον οποίο θα χάσει καθώς από την μία μεριά τα οχήματα έχουν εισαχθεί πολλούς μήνες πριν και από την άλλη το κόστος εκτελωνισμού θα είναι πολλαπλάσιο από εκείνο άλλων αντίστοιχων μοντέλων.

    Υπό αυτό το πρίσμα φαίνεται πως ο υφυπουργός απέκτησε μια καλύτερη εικόνα για το θέμα που έχει προκύψει με τα αυτοκίνητα που οι κάτοχοί τους έχουν αιτηθεί να υπαχθούν στο «Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης» και σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr έδωσε το «πράσινο φως» ώστε να βρεθεί άμεσα λύση.

    Τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών εκτιμούν πως όσα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχουν εισαχθεί και οι κάτοχοί τους έχουν υπαχθεί στο «Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης» θα εκτελωνιστούν με το παλαιό σύστημα το οποίο και θα καταργήσει ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που αναμένεται να κατατεθεί μαζί με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο.

    Οι κάτοχοι των περίπου 2.000 οχημάτων θα καταβάλλουν για δασμούς ότι είχαν υπολογίσει σύμφωνα με το «Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης» και δεν θα πληρώσουν τριπλάσιους ή πολλαπλάσιους δασμούς για τα αυτοκίνητα που έχουν εισάγει εδώ και μήνες στην Ελλάδα…

    Σε διαφορετική περίπτωση το Τέλος Ταξινόμησης που θα πρέπει να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες των εισαγόμενων μεταχειρισμένων θα είναι υπέρογκο και είναι πολύ πιθανό μερικά από αυτά να τα δούμε με πινακίδες… Βουλγαρίας!