Τι αναφέρει ο ΣΕΑΑ για τις πωλήσεις νέων ΙΧ Μαρτίου

Επιβεβαιώθηκε πλήρως το ρεπορτάζ του Carpress.gr σχετικά με την άνοδο που κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Μάρτιο στην Ελλάδα.

Ειδικότερα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Μάρτιος 2021 Μάρτιος 2020 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 8.984 3.743 +140,0%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 1.119 413 +170,9%
Καινούργια λεωφορεία 19 19 +0,0%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 3.211 1.548 +107,4%
Ιανουάριος-Μάρτιος 2021 Ιανουάριος-Μάρτιος 2020 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 23.439 21.390 +9,6%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 2.572 1.748 +47,1%
Καινούργια λεωφορεία 59 113 -47,8%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 7.148 6.086 +17,4%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάρτιο, έχει ως εξής:

 

Segment Μάρτιος 2021 Μάρτιος 2020 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος-Μάρτιος 2021 Ιανουάριος-Μάρτιος 2020 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 9,6% 12,3% -2,7 7,9% 10,3% -2,5
A-SUV 1,5% 1,1% +0,3 1,2% 1,9% -0,6
A TOTAL 11,0% 13,4% -2,4 9,1% 12,2% -3,1
B 30,1% 26,8% +3,3 30,8% 29,2% +1,6
B-SUV 19,4% 18,0% +1,4 19,9% 18,1% +1,8
B TOTAL 49,5% 44,8% +4,7 50,7% 47,3% +3,4
C 12,5% 13,0% -0,5 12,8% 12,8% +0,0
C-SUV 20,1% 22,1% -2,0 21,2% 21,1% +0,1
C TOTAL 32,6% 35,1% -2,4 34,1% 33,9% +0,2
D 3,0% 1,5% +1,5 2,2% 1,4% +0,8
D-SUV 2,5% 2,1% +0,4 2,5% 2,6% -0,1
D TOTAL 5,5% 3,6% +1,9 4,7% 4,0% +0,7
E 0,1% 0,2% +0,0 0,1% 0,2% -0,1
E-SUV 0,2% 0,5% -0,3 0,4% 0,3% +0,1
E TOTAL 0,4% 0,7% -0,3 0,5% 0,5% +0,0
F-G 0,0% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% +0,0
F-G-SUV 0,1% 0,1% +0,0 0,1% 0,1% +0,0
F-G TOTAL 0,1% 0,2% +0,0 0,1% 0,2% +0,0
SPORTS 0,1% 0,2% -0,1 0,1% 0,1% -0,1
MPV 0,1% 0,2% -0,1 0,1% 0,1% +0,1
MPV-M/COMBI 0,7% 1,9% -1,2 0,6% 1,7% -1,1
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0
(Εκ των οποίωνSUV 43,8% 43,9% -0,1 45,3% 44,0% +1,3)

 

Μάρ. 2021 Μάρ. 2020 Διαφ.  Ιαν –

Μάρ 2021

Ιαν –

Μάρ.
20
20

Διαφ. Μερ. αγ.

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘20*

Μερ. αγ.

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘19*

Διαφ.
Βενζίνη 49,8% 57,5% -7,7 49,1% 58,3% -9,2 47,5% 57,8% -10,3
Πετρέλαιο 21,5% 25,7% -4,2 21,6% 27,1% -5,5 28,0% 31,6% -3,6
Υβριδικά (HEV) 20,6% 13,5% +7,1 21,5% 12,1% +9,4 11,9% 5,7% +6,2
Επαναφ. (BEV-PHEV) 6,4% 1,1% +5,3 5,5% 0,7% +4,8 10,5% 3,0% +7,6
Φυσικό αέριο 1,1% 2,1% -1,0 1,4% 1,8% -0,4 2,1% 2,0% +0,1
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,5% 0,0% +0,5 0,9% 0,0% +0,9

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Φεβρουάριο ως εξής:

Φεβ. 2021 Φεβ. 2020 Μεταβολή Ιαν. –Φεβ. 2021 Ιαν. –Φεβ. 2020 Μεταβολή
ΕΕ(1) 771.486 956.430 -19,3% 1.498.116 1.912.877 -21,7%
ΕΕ 14(2) 679.970 854.000 -20,4% 1.326.171 1.701.095 -22,0%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 798.858 986.578 -19,0% 1.551.498 1.972.084 -21,3%
Ελλάδα 6.689 7.862 -14,9% 14.455 17.647 -18,1%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.