Θύμα της διάσωσης τα ηλεκτρικά σχέδια της Aston Martin

Η εισροή 500 εκατ. λιρών στην Aston Martin από τον Καναδό δισεκατομμυριούχο Lawrence Stroll πραγματοποιείται μια χρονική στιγμή όπου η εταιρεία αναπτύσσει την ηλεκτροκίνηση. Η παρουσίαση της ολοκαίνουριας Lagonda, που αναμένεται το 2022, έχει καθυστερήσει εδώ και τρία χρόνια, ενώ η ανάπτυξη του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της κύριας μάρκας Rapide E βρίσκεται υπό αναθεώρηση παρά το γεγονός ότι έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

Η επανεξέταση σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, μια δαπανηρή τεχνολογία που θεωρήθηκε πρωταρχικά ζωτική για το μέλλον της Aston Martin, θα αλλάξει και πλέον η εταιρεία θα επικεντρωθεί την ανάπτυξη υβριδικών μοντέλων. Πρόκειται για ένα σχέδιο επαναφοράς το οποίο θα περιλαμβάνει και περικοπές θέσεων εργασίας.

Ενώ οι αλλαγές σηματοδοτούν μια οπισθοδρόμηση στη φιλόδοξη στρατηγική επέκτασης του CEO Andy Palmer, το επερχόμενο μοντέλο DBX φαίνεται να έχει επιζήσει από τη σφαγή. Το πρώτο SUV της Aston Martin βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών για την άνοδο των πωλήσεων, με τις παραδόσεις στους πελάτες να ξεκινούν αργότερα φέτος.

Η εταιρεία κατασκευής σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων ανακοίνωσε επίσης ότι θα επικεντρωθεί στην εξισορρόπηση της προσφοράς με τη ζήτηση ώστε να ενισχυθούν τα κέρδη.