Τα πάντα για το νέο Mazda CX-30 – Αναλυτικός τιμοκατάλογος

Μετά την παρουσίαση του νέου Mazda3, σειρά έχει τοMazda CX-30, το δεύτερο στη σειρά των μοντέλων επόμενης γενιάς της Mazda.

Το μικρομεσαίο SUV εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία για τη Mazda. Με 4.395 χλστ. μήκος, 1.795 χλστ. πλάτος, 1.540 χλστ. ύψος και 2.655 χλστ. μεταξόνιο, το νέο μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα στο Mazda CX-3 και το ήδη καταξιωμένο και δημοφιλές Mazda CX-5, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των πελατών που επιθυμούν να συνδυάσουν τις συμπαγείς και φιλικές για αστικό περιβάλλον διαστάσεις του πρώτου, με την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του δεύτερου.

Το νέοMazda CX-30 αναδεικνύει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην πρωτοποριακή σχεδιαστική φιλοσοφία που η μάρκα ονομάζει Kodo design. Διατηρώντας όλη τη ζωντάνια του αυθεντικού Kodo’Soul of Motion’, αυτή η πιο ώριμη πρόταση στοχεύει πλέον στο μεγαλύτερο κύρος του styling μέσα από την κομψότητα και την αυστηρότητα μιας μινιμαλιστικής, (“lessismore”) αισθητικής, εμπνευσμένης από τις πιο αγνές παραδόσεις της ιαπωνικής τέχνης.

Το ανθρωποκεντρικό εσωτερικό παρουσιάζει μία καθαρή, φωτεινή και ευρύχωρη για τους επιβάτες καμπίνα,και μία άνετη και προσανατολισμένη στον οδηγό, θέση οδήγησης. Το cockpitκαι η καμπίνα εστιάζουν στην εργονομική τελειότητα σε συνδυασμό με την κορυφαία σχεδιαστική τεχνολογία που περιλαμβάνει τη θέση οδήγησης, το οπτικό πεδίο προς τα χειριστήρια HMI(Human-MachineInterface),το ποιοτικό ηχοσύστημα.

Οι πρόσφατα εξελιγμένες τεχνολογίες όπως το ηχοσύστημα MazdaHarmonicAcoustics των 8 ηχείων ή το κορυφαίο ηχοσύστημα των 12 ηχείων της Bose,έχουν ιδανικά ενσωματωθεί με τα ποιοτικά υλικά και το αψεγάδιαστο φινίρισμα, δημιουργώντας ένα εσωτερικό περιβάλλον υψηλής ποιότητας και απόλυτης κομψότητας.

Το νέο μικρομεσαίο SUV ενσωματώνει όλες τις τελευταίες εξελίξεις της φιλοσοφίας των μοντέλων νέας γενιάς Skyactiv-Vehicle της Mazda, η οποία όχι μόνο αξιοποιεί την εγγενή ισορροπία του ανθρώπου για πιο φυσικό και διαισθητικό έλεγχο του οχήματος, αλλά μειώνει και ελέγχει παράλληλα το επίπεδο NVH (Θόρυβος, κραδασμοί, τραχύτητα) εξασφαλίζοντας μια μοναδική «ποιότητα ησυχίας» στην καμπίνα.

Ο συνδυασμός των έξυπνων τεχνολογιών όπως είναι το σύστημα 4κίνησης i-Activ (AWD) το οποίο συνεργάζεται αρμονικά με το σύστημα G-VectoringControl (GVC) που ρυθμίζει την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, και του συστήματος GVCPlus της μπροστινής κίνησης,καθιστά ακόμα πιο εμφατικά τα χαρακτηριστικά της εμπειρίας οδήγησης με την ονομασία JinbaIttai.

Η κινητήρια μονάδα αντιπροσωπεύει την τελευταία εξέλιξη του συστήματοςSkyactiv-X[1]των κινητήρων Skyactivβενζίνης και diesel, και διαθέτει την επαναστατική τεχνολογία της μάρκας με την ονομασία SPCCI(SparkPlugControlledCompressionIgnition),η οποία υιοθετεί μία μοναδική μέθοδο καύσης που συνδυάζει την άνεση ανεβάσματος των στροφών ενός βενζινοκινητήρα με την εκπληκτική απόκριση ενός diesel.

Τέλος, το υπερπλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας i-Activsenseτου MazdaCX-30 περιλαμβάνει σύστημα παρακολούθησης του οδηγού (DriverMonitoring) και εξασφαλίζει στο μικρομεσαίο SUVμία ακόμα πιο εξελιγμένη ικανότητα να παρέχει σε όλους τους επιβάτες αυξημένο επίπεδο ασφάλειας και απολαυστικές εμπειρίες οδήγησης.

 

Μοναδική σχεδίαση

Το νέο MazdaCX-30 είναι το δεύτερο μοντέλο παραγωγής που υιοθετεί την τελευταία εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας ‘Kodo’–καλλιτεχνικό designμε βαθιές ρίζες στην παραδοσιακή Γιαπωνέζικη αισθητική.

Η κατεργασία κάθε επιμέρους τμήματος σύμφωνα με την αρχή του «lessismore» έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία καθαρών, και όμορφων επιφανειών δίνοντας ένα εντελώς πρωτότυπο σχήμα στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover SUV.

Το πρωτότυποMazdaVisionCoupeπου παρουσιάστηκε το 2017 ενσωμάτωνε αυτή τη σοφιστικέ σχεδιαστική προσέγγιση μέσα από το καλοδουλεμένο μινιμαλιστικό του styling: η κομψή του σιλουέτα δημιούργησε ένα παιχνίδισμα αντανακλάσεων που μεταβάλλονται διαρκώς, και του χάρισε μία φυσική και δυναμική ταυτόχρονα αίσθηση.

Το Mazda CX-30 εξελίχθηκε για να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο design στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover SUV. Στηριγμένη στη φιλοσοφία σχεδιασμού ‘όμορφο & τολμηρό’, η εξωτερική του εμφάνιση αντανακλά την ανόθευτη κομψότητα αλλά και το δυναμισμό ενός SUV. Κάτω από τις απαλές γραμμές του αμαξώματος με το σχήμα που παραπέμπει σε κουπέ, οι μαύρες επιφάνειες του κάτω μέρους δημιουργούν την εικόνα στιβαρότητας και σταθερότητας που εισπράττει κανείς από ένα μοντέλο SUV.

Ιδιαίτερη καμπίνα επιβατών

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το κομψό cockpit και η ευρύχωρη και φωτεινή ατμόσφαιρα στην καμπίνα που δίνει σε όλους τους επιβάτες την αίσθηση διαβίωσης σε ένα ήρεμο και άνετο περιβάλλον. Σε κάθε λεπτομέρεια έχει δοθεί μεγάλη προσοχή, από την επιλογή των υλικών έως το αναβαθμισμένο επίπεδο συναρμογής, ώστε να δημιουργηθεί ένα εσωτερικό περιβάλλον κορυφαίας ποιότητας.

Το design της καμπίνας του Mazda CX-30 βασίζεται στη σχεδιαστική ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της Mazda, και την παραδοσιακή Ιαπωνική αρχιτεκτονική του Ma,ή αλλιώς του άδειου χώρου. Η βασική διαμόρφωση συνδυάζει το άνετο και συμπυκνωμένο cockpitτου οδηγού, και την καθαρή και ευρύχωρη περιοχή γύρω από το συνεπιβάτη.

Ο πίνακας οργάνων έχει επίκεντρο τον οδηγό και περιλαμβάνει τα τρία όργανα και την κεντρική οθόνη, έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, προσφέροντας ιδανική ορατότητα και ευκολία χρήσης,ελαχιστοποιώντας την περίπτωση απόσπασης της προσοχής του από το δρόμο.

Το πάνω τμήμα του ταμπλό περιλαμβάνει μία δευτερεύουσα οθόνη. Ακριβώς μπροστά από αυτή την οθόνη την πάνω επιφάνεια του ταμπλό διατρέχει ένα οριζόντιο νεύρο που καταλήγει στην πόρτα του συνοδηγού και συνεχίζει στο ίδιο στυλ και στο δεξιό πάνελ. Εκεί διακρίνει κανείς το άψογο φινίρισμα με τις ταπετσαρίες και τις υψηλής ποιότητας ραφές με τα μεταλλικά διακοσμητικά, που δίνουν στο εμπρός μέρος της καμπίνας μία ιδιαίτερα όψη.

Τα 430λίτρα (VDA) του πορτμπαγκάζ είναι αρκετή χωρητικότητα ώστε να μπορείτε να μεταφέρετε ένα μεγάλο παιδικό καρότσι και μία μεγάλη τσάντα.

Το άνοιγμα της πίσω πόρτας έχει πλάτος 1,030 χλστ, και η απόσταση του κατωφλίου φόρτωσης είναι μόλις 731 χλστ, για εύκολο φόρτωμα και ξεφόρτωμα μεγάλων και βαριών αντικειμένων.

Με την τοποθέτηση ανθεκτικής μοκέτας στα πλευρικά τοιχώματα και το τετραγωνισμένο του σχήμα, το πορτμπαγκάζ παρουσιάζει μία καθαρή εμφάνιση. Ο διακόπτης ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένος για εύκολη χρήση.
Στον προαιρετικές επιλογές διατίθεται και ηλεκτροκίνητη πόρτα του χώρου αποσκευών με λειτουργία ‘με ένα πάτημα’. Τα στηρίγματα και το περίβλημα του αμορτισέρ της πίσω πόρτας είναι κατασκευασμένα από ρητίνη για πιο αθόρυβη λειτουργία.

Κινητήρες

Η γκάμα περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των Mazda Euro 6d-TEMP Skyactiv-D κινητήρων diesel και των Euro 6d Skyactiv-G κινητήρων βενζίνης, συμπεριλαμβανομένου και του επαναστατικού βενζινοκινητήρα Skyactiv-X.

Οι καθαροί και οικονομικοί κινητήρες Skyactiv-G, Skyactiv-DκαιSkyactiv-X, διατίθενται με επιλογή κίνησης στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, και με τα κιβώτια ταχυτήτων : χειροκίνητο Skyactiv-MT ή αυτόματο Skyactiv-Drive με 6 σχέσεις.

Ο καθαρός κινητήρας diesel που κινεί το Mazda CX-30 προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις κατανάλωσης όντας εξαιρετικά φιλικός με το περιβάλλον, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα και εκπληκτικές επιδόσεις.

Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 116 ίππους στις 4.000 σ.α.λ.και μέγιστη ροπή 270Nmστις 1.600-2.600 σ.α.λ. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 6.6-5.1 λ/100χλμ.(WLTP) με εκπομπές CO2 173-135 γρ/χλμ. (WLTP).

Ο σύγχρονος κινητήρας βενζίνης Skyactiv-G 2.0 που κινεί το Mazda CX-30 αποδίδει ισχύ 122 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 213Nmστις 4.000 σ.α.λ.. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 7.3-6.2 λ/100χλμ. (WLTP) και εκπομπές CO2 165-141 γρ/χλμ. (WLTP).

Τέλος υπάρχει και ο νέος κινητήρας 2 λίτρωνSkyactiv-X της Mazda είναι πρώτος βενζινοκινητήρας παραγωγής στον κόσμο που ενσωματώνει τα πλεονεκτήματα της λειτουργίας ενός diesel με ανάφλεξη μέσω συμπίεσης.

Στο ΜazdaCX-30 ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X 2.0 διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων Skyactiv-MT ή με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Skyactiv-Drive, και μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα κίνησης στους εμπρός ή και στους 4 τροχούς.

Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας Mazda M Hybrid, ο κινητήρας αποδίδει 180hp στις 6.000 σ.α.α.λ. και μέγιστη ροπή 224Nmστις 3.000 σ.α.λ. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 5,9-7.0λ/100χλμ. (WLTP) και εκπομπές CO2 133-160γρ/χλμ (WLTP).

Πιέστε εδώ για να διαβάσετε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του νέου Mazda-CX30.