Σοκ! Κάποιες άπληστες εταιρείες Leasing εκβιάζουν εμπόρους ΙΧ

Τα πρώτα δείγματα της έλλειψης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα εξαιτίας της εφαρμογής της νέας νομοθεσίας από τα τέλη Ιουλίου έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους εις βάρος αυτή τη φορά εναντίον των εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι όπως φαίνεται είναι δέσμιοι κάποιων εταιρειών χρονομίσθωσης και ενοικίασης αυτοκινήτων.

Ουσιαστικά πρόκειται για μικρομεσαίους εμπόρους οι οποίοι δεν έχουν την δυνατότητα και την ρευστότητα να πραγματοποιήσουν μαζικές εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σχετικά καινούριων ώστε να μην πληρώσουν υπέρογκους δασμούς και αντλούν οχήματα είτε από ιδιώτες καταναλωτές είτε από εταιρείες ενοικιάσεων και χρονομίσθωσης.

Οι μεγάλοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στους οποίους περιλαμβάνονται και αρκετοί επιτήδειοι που γυρίζουν χιλιόμετρα έχουν τα απαραίτητα κεφάλαια να εισάγουν μαζικά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ώστε να πετυχαίνουν χαμηλότερες τιμές και κατόπιν αφού γυρίσουν και χιλιόμετρα στα οχήματα θα τα μεταπωλήσουν σε ανυποψίαστους καταναλωτές.

Οι μικροί έμποροι μεταχειρισμένων που δεν έχουν την παραπάνω δυνατότητα είναι δέσμιοι των εταιρειών Leasing και ενοικιάσεων για να προμηθευτούν το στόλο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τους.

Όμως η έλλειψη μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που καταγράφεται ήδη στην ελληνική αγορά μετά την αλλαγή των δεδομένων έχει κάνει κάποιες εταιρείες που εκποιούν εταιρικά αυτοκίνητα πολύ άπληστες!

Ειδικότερα σύμφωνα με όσα καταγγέλλει στο Carpress.gr έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που συμμετέχει σε δημοπρασίες αυτοκινήτων ότι: «Ο νέος νόμος που ευνοεί την εισαγωγή σχετικά καινούριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχει κάνει παράλληλα απαγορευτικές τις εισαγωγές παλαιότερων οχημάτων εξαιτίας των πολύ υψηλών δασμών με αποτέλεσμα να καταγράφονται ήδη ελλείψεις σε γνωστά δημοφιλή μεταχειρισμένα μοντέλα. Κάποιες εταιρείες leasing και ενοικιάσεων που πραγματοποιούν δημοπρασίες αυτοκινήτων έχοντας αντιληφθεί τη νέα κατάσταση στην αγορά έχουν εξελιχθεί σε πολύ άπληστες και δεν διστάζουν να εκβιάζουν ανοικτά τους συμμετέχοντες εμπόρους.

Ήδη σε κάποια δημοπρασίας εταιρείας Leasing ο έμπορος μεταχειρισμένων συμφώνησε να κλείσει κάποια αυτοκίνητα σε μια συγκεκριμένη τιμή. Μετά από μία ημέρα στέλεχος της εταιρείας χρονομίσθωσης επικοινώνησε με τον έμπορο που είχε κλείσει τα οχήματα και του απαίτησε επιπλέον 1.500 ευρώ στο σύνολο της συμφωνημένης τιμής αν επιθυμεί να παραλάβει τα οχήματα. Σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία leasing δεν θα του έδινε τα αυτοκίνητα και βέβαια οι μελλοντικές του προσφορές για οχήματα από την συγκεκριμένη εταιρεία leasing δεν θα… λαμβάνονταν υπόψη!

Υπό αυτό το καθεστώς ο έμπορος μεταχειρισμένων υπέκυψε στους άτυπους εκβιασμούς των στελεχών της εταιρείας leasing και πλήρωσε τα επιπλέον 1.500 ευρώ για να μπορεί να συνεχίσει να προμηθεύεται μεταχειρισμένα οχήματα από την συγκεκριμένη εταιρεία.»

Σε άλλη περίπτωση κάποια εταιρεία leasing και ενοικίασης αυτοκινήτων υποχρέωσε τον έμπορο να αποκτήσει και κάποια αυτοκίνητα με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ειδικότερα όπως καταγγέλει στο Carpress.gr έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: «Οι εταιρείες leasing και ενοικιάσεων αυτοκινήτων φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν αμέσως τις ελλείψεις στην αγορά μεταχειρισμένων, όπως ο καρχαρίας το αίμα, και όσοι συμμετέχουν στις δημοπρασίες της αποκτούν τα οχήματα που επιθυμούν μόνο αν μαζί με αυτά αγοράσουν κάποια αυτοκίνητα που έχουν διανύσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα!

Εγώ προσωπικά είχα κλείσει 5 αυτοκίνητα σε μια δημοπρασία αυτοκινήτων από εταιρεία leasing και μετά από 2 ημέρες με κάλεσε στέλεχος από την εταιρεία χρονομίσθωσης και μου διεμήνυσε ότι τα αυτοκίνητα θα τα αποκτήσω μόνο αν αγοράσω και δύο μοντέλα που είχαν διανύσει πάνω από 200.000 χιλιόμετρα έκαστο αλλά δεν είχαν περάσει ακόμη από το πρώτο ΚΤΕΟ αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα μπορούσα να γυρίσω εγώ τα χιλιόμετρα και να πουλήσω σε καλές τιμές. Υπό τον φόβο να χάσω τα αυτοκίνητα που είχα κλείσει αναγκάστηκα να αγοράσω και τα δύο ΙΧ με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα τα οποία αν τα πουλήσω αναγράφοντας στα κοντέρ τους τα πραγματικά χιλιόμετρα θα καταγράψω πολύ μεγάλη ζημιά. Από την άλλη αν γυρίσω τα χιλιόμετρα θα εξαπατήσω τους καταναλωτές. Ρωτάω λοιπόν τι να κάνω να μείνω από αυτοκίνητα και να οδηγηθώ στο λουκέτο, να αγοράζω μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα και κατόπιν να τα γυρίζω ώστε να κερδίζω πολλά χρήματα εξαπατώντας τον κόσμο; Απάντηση δεν περιμένω από κανέναν αλλά το κράτος όφειλε να νομοθετήσει και να μας προστατεύσει όλους καθώς αυτή τη στιγμή οι καταναλωτές αλλά και οι μικροί και τίμιοι έμποροι είμαστε στο έλεος του Θεού! Όλοι οι υπόλοιποι απλά καταγράφουν τρελά κέρδη…»