Σε ποια χώρα ξεκινά η Renault τις online πωλήσεις

Η Renault ξεκίνησε την online πώληση αυτοκινήτων στη Ρωσία σε συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό Yandex.

Η Renault δήλωσε ότι το πρώτο αυτοκίνητο που πωλείται από τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεων είναι το SUV Arkana που κοστίζει 1,5 εκατομμύρια ρούβλια (21.200 ευρώ).

Η Yandex δήλωσε ότι η πλατφόρμα Renault ήταν το πρώτο σύστημα ηλεκτρονικών πωλήσεων αυτοκινήτων που λειτουργεί στη Ρωσία.

Η Yandex συνεργάζεται επίσης με τη Renault, την Tesla και τη BMW στη Ρωσία λαμβάνοντας online καταθέσεις χρημάτων από πελάτες για την απόκτηση νέων αυτοκινήτων με την μορφή της προπαραγγελίας που ισχύει για το Tesla Model 3 και την BMW X7.

Ωστόσο η Renault αποτελεί την πρώτη εταιρεία που λαμβάνει online εξόφληση όλου του ποσού για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου.

Οι πελάτες που αγοράζουν το αυτοκίνητο μέσω της νέας πλατφόρμας θα το παραλάβουν στην διεύθυνση που δηλώνουν ενώ παράλληλα οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να ζητήσουν ένα αυτοκίνητο δοκιμής πριν προβούν στην αγορά του.

«Είναι πραγματικά καινοτόμο καθώς οι άνθρωποι στη Ρωσία δεν αγόραζαν ποτέ πριν αυτοκίνητα online» δήλωσε εκπρόσωπος της Yandex.

Οι πελάτες θα πρέπει να κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις για τη χρηματοδότηση της αγοράς καθώς τα νέα αυτοκίνητα στη Ρωσία συνήθως αγοράζονται με τραπεζικό δάνειο, επισημαίνει η Yandex.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε ολόκληρη την Ευρώπη δοκιμάζουν τις online πωλήσεις ως μέρος μιας προωθητικής ενέργειας που αφορά στην καλύτερη σύνδεση με τους πελάτες με ψηφιακό τρόπο.

Η Mercedes-Benz δήλωσε ότι αναμένει ότι το 25% των παγκόσμιων πωλήσεών της να πραγματοποιείται online έως το 2025.

«Η αγορά μιας Mercedes-Benz θα πρέπει να γίνει τόσο εύκολη όσο η παραγγελία ενός βιβλίου για τους πελάτες μας», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων Britta Seeger.

Τον Φεβρουάριο ο CEO του ομίλου PSA Carlos Tavares είπε στους επενδυτές ότι επιθυμεί να αυξηθούν οι online πωλήσεις σε 100.000 μονάδες έως το 2021 από 6.000 οχήματα που ήταν το 2018.

Η επιτυχία των online πωλήσεων συνδέεται εν μέρει με τη διαθεσιμότητα χρηματοδότησης στην ίδια πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν αυτοκίνητα με μηνιαία εξόφληση του αντιτίμου.

Δοκιμές που διεξήγαγαν αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η Hyundai, η BMW και η Volvo επικεντρώθηκαν στη Βρετανία, η οποία έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στις online Πωλήσεις στην Ευρώπη διαπίστωσαν ότι αυτό οφείλεται στην άμεση χρηματοδότηση.

Η ανάπτυξη των online πωλήσεων στη Ρωσία από την Renault θα αντιμετωπίσει πιθανώς λιγότερα εμπόδια όσον αφορά την αποδοχή από τους πελάτες λόγω της συνεργασίας της με την Yandex, η οποία αναφέρεται συχνά ως η Google της Ρωσίας.

Η Renault έχει επίσης συνεργαστεί με τον ρωσικό κολοσσό για να εγκαταστήσει το Yandex.Auto στα συστήματα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου της, προσφέροντας στους πελάτες πρόσβαση στο satnav, τη μηχανή αναζήτησης, τη βελτιστοποιημένη φωνητική βοήθεια και τη μουσική από τη Ρωσική γλώσσα.

Η Yandex κατέχει επίσης μία από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες της Ρωσίας, Auto.ru, που αγόρασε το 2014…