Οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου στις αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως για τα μικρά μοντέλα τους καθώς χρειάζεται να ξοδέψουν πολλά χρήματα ώστε να συμμορφωθούν στους νέους κανόνες.
Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη τα μικρά αυτοκίνητα είναι πολύ πιθανό αποτελέσουν είδος προς εξαφάνιση καθώς η επίτευξη των νέων στόχων γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη και δαπανηρή για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Hyundai όπως αποδείχθηκε όχι δεν παραιτείται από την κατηγορία Α παρουσιάζοντας την εντελώς νέα τρίτη γενιά του δημοφιλούς i10.
To τελικό αποτέλεσμα όπως μπορούμε να διακρίνουμε δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο το αρχικό σκίτσο αλλά σαφώς η σχεδίαση του νέου μοντέλου είναι πολύ πιο σύγχρονη και παρατηρούμε μια τεράστια βελτίωση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Στο εμπρόσθιο μέρος τα LED φώτα ημέρας έχουν ενσωματωθεί στην μεγαλύτερη γρίλια αλλά τώρα, και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω διαθέτουν εντελώς νέα σχεδίαση. Επίσης στην κολώνα μεταξύ πίσω πόρτας και πορτ μπαγκάζ έχει τοποθετηθεί το λογότυπο του νέου μοντέλου.
Το i10 φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο παρόλο που οι διαστάσεις του έχουν παραμείνει σχεδόν οι ίδιες με το μήκος του να έχει αυξηθεί μόλις 5 χιλιοστά. Επίσης το νέο μοντέλο είναι 20 χιλιοστά φαρδύτερο και 20 χιλιοστά χαμηλότερο από τον προκάτοχό του αλλά ιδιαίτερα σημαντική είναι η αύξηση των 40 χιλιοστών στο μεταξόνιο. Επίσης εξαιρετικά δουλειά φαίνεται ότι έχει γίνει και στους διαθέσιμους χώρους καθώς οι πίσω επιβάτες έχουν μεγαλύτερο προσφερόμενο χώρο ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 252 λίτρα.
Το νέο μικρό μοντέλο της Hyundai είναι πιο σπορ από τον προκάτοχό του και ειδικά στην έκδοση N Line. Στο εσωτερικό οι διαφορές του νέου i10 με τον προκάτοχό του είναι πραγματικά τεράστιες και η Hyundai έχει κάνει βήματα προς την σωστή κατεύθυνση.
Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών που περιλαμβάνει το σύστημα ψυχαγωγίας το οποίο διαθέτει σύνδεση για Apple CarPlay αλλά και για Android Auto. Επιπλέον υπάρχει ασύρματη φόρτιση αλλά και μια έξυπνη εφαρμογή για smartphones που επιτρέπει την ασύρματη πρόσβαση σε μερικές λειτουργίες του αυτοκινήτου όπως είναι οι ρυθμίσεις για το έλεγχο του κλιματισμού. Όσον αφορά στα συστήματα ασφαλείας το Hyundai i10 αναμένεται να καταφθάσει στις με πέδηση έκτακτης ανάγκης με εμπρόσθια κάμερα ικανή να ανιχνεύει όχι μόνο οχήματα αλλά και πεζούς. Επίσης το μικρό της Hyundai θα εξοπλίζεται με σύστημα κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση ορίου ταχύτητας, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας αλλά και αυτόματη επιλογή δέσμης φώτων.
Το νέο Hyundai i10 θα διατίθενται με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου ο οποίος αποδίδει 67 ίππους και 97 Nm ροπής χωρίς την ύπαρξη turbo. Επίσης θα υπάρχει και μία ακόμη επιλογή κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου ο οποίος θα αποδίδει 83 ίππους και 118 Nm ροπής. Και τα δύο μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με ένα αυτόματο κιβώτιο με επίσης 5 σχέσεις. Στα σχέδια της Hyundai περιλαμβάνεται και η διάθεση ενός μοντέλου που θα κινείται και με Υγραέριο.
Το νέο Hyundai i10 θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ενώ στις αγορές της Ευρώπης αναμένεται να διατεθεί να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2020.