Πόσο κοστίζει η τετράθυρη και τετραθέσια Ferrari Purosangue

Η Purosangue είναι το πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari το οποίο θα κινείται από έναν V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 725 ίππων!

Η Ferrari είναι ένα από τα τελευταία κάστρα που πέφτουν απέναντι στη θύελλα που έχουν προκαλέσει τα τελευταία… πολλά χρόνια τα πάσης λογής SUV. Βέβαια, στην περίπτωση της νέας Purosangue, η οποία αποκαλύφθηκε με πάσα επισημότητα δεν πρόκειται για ένα οποιοδήποτε SUV, αλλά για μία πρόταση «σημείο των καιρών» που ενσωματώνει στο κατασκευαστικό της DNA όλα (ή σχεδόν όλα) τα γνώριμα χαρακτηριστικά του δημιουργού της. Όπως είναι, για παράδειγμα, οι επιδόσεις, η κομψότητα και η υψηλή τεχνολογία.

Η Ferrari αρνείται πεισματικά να χαρακτηρίσει την Purosangue ως «SUV», δηλώνοντας ότι «πρόκειται για το πρώτο 4θυρο και 4θέσιο μοντέλο στην 75χρονη ιστορία της». Την ίδια στιγμή υπερθεματίζει, και δεν κουράζεται να το επαναλαμβάνει, ότι οι πωλήσεις της νέας Purosangue δεν πρόκειται να ξεπεράσουν σε βάθος χρόνου ποσοστό μεγαλύτερο του 20% των συνολικών ταξινομήσεων της μάρκας ανά τον κόσμο, γεγονός που θα διατηρήσει τη μοναδικότητά της – αλλά και της ίδιας της ιταλικής εταιρείας.

Με τιμή εκκίνησης στα 390.000 ευρώ στην Ιταλία, η 12κύλινδρη Purosangue θα είναι η δεύτερη πιο ακριβή Ferrari μαζικής παραγωγής, μετά τη σειρά SF90, η οποία ξεκινά από 440.000 ευρώ.

Η νέα Purosangue παίρνει κίνηση από έναν V12 κινητήρα 6,5 λίτρων με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών και φυσική αναπνοή που αποδίδει 725 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. σε συνδυασμό με 716 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. – το όριο περιστροφής του είναι 8.250 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα, ενώ το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη βρίσκεται στο πίσω μέρος.

Η Ferrari δηλώνει ότι για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα απαιτούνται 3,3 και 10,6 δλ. Η δε τελική ταχύτητα αναμένεται να ξεπερνά τα 310 χλμ./ώρα.

Η νέα Purosangue διαθέτει ένα πλήθος από γνωστά και μη δυναμικά συστήματα ελέγχου, συμπεριλαμβανομένου ενός ανεξάρτητου συστήματος τετραδιεύθυνσης και του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των φρένων με την ονομασία «ABS Evo», με δυναμικό αισθητήρα πλαισίου έξι κατευθύνσεων.