Πως οι επιβάτες θα βλέπουν σε πόση ώρα φτάνει το λεωφορείο;

    Για τις ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μίλησε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς στα Parapolitika FM επισημαίνοντας τις πρωτοβουλίες για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό που χρησιμοποιεί τα αστικά λεωφορεία στην πρωτεύουσα.

    Ο γενικός γραμματέας τόνισε ότι μέσα από την εφαρμογή της τηλεματικής του ΟΑΣΑ που είναι ήδη διαθέσιμη στα κινητά των χρηστών και την οποία ήδη χρησιμοποιούν 1,2 εκατ. χρήστες, έχουν πρόσβαση σε άμεση πληροφόρηση -σε πραγματικό χρόνο- για τα δρομολόγια που μας ενδιαφέρουν.

    Επίσης με το QR code που θα εγκατασταθεί σε 7.500 στάσεις, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέονται άμεσα στην εφαρμογή και να λαμβάνουν όλη την πληροφορία που χρειάζονται για τα δρομολόγια που αφορούν τη στάση στην οποία βρίσκονται. Σκανάροντας λοιπόν το QR code, οι πολίτες θα μπορούν να δούνε άμεσα σε πόση ώρα φτάνει το επόμενο λεωφορείο ή και να πληροφορηθούν αν υπάρχουν οποιεσδήποτε αλλαγές στα δρομολόγια.

    «Στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών σε συνεργασία με τους φορείς και οργανισμούς, υλοποιούμε μια σειρά από ενέργειες που στόχο έχουν την αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών προς τους πολίτες.

    Με ενέργειες όπως, μεταξύ άλλων, η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με το σύστημα Tap n Pay, αλλά και η ένταξη των ηλεκτρικών λεωφορείων που έρχονται σύντομα στους στόλους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης» επισήμανε ο κ. Ξιφαράς.

    Την ίδια στιγμή στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρούν στη θέσπιση ενός μητροπολιτικού φορέα για τις αστικές μετακινήσεις, η αποστολή του οποίου θα είναι να συντονίσει όλες τις αρμοδιότητες, ώστε να καταφέρουν να μειωθεί η κίνηση στην πρωτεύουσα αλλά και στην συμπρωτεύουσα.

    Ο κ. Ξιφαράς ξεκαθάρισε πως: «Με ξεκάθαρο πλάνο, να εργαζόμαστε για τη συνεχή αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών προς όφελος των πολιτών.»