Ποιο fund θα επενδύσει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου;

Τελικά η ελληνική αγορά αυτοκινήτου για κάποιο ιδιαίτερο λόγο έχει αρχίσει εδώ και καιρό να προσελκύει αρκετά επιχειρηματικά επενδυτικά σχήματα τα οποία είτε δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου είτε επενδύουν σε αυτόν.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr τις τελευταίες ημέρες ένα μεγάλο fund από την Σλοβενία διερευνά εξονυχιστικά την ελληνική αγορά αυτοκινήτου με σκοπό να επενδύσει σε αυτή. Τα στελέχη του fund εξετάζουν τις μάρκες οι οποίες είναι πιθανό να πωληθούν και βέβαια ελέγχουν τους ισολογισμούς τους ενώ παράλληλα εξετάζουν και την αυτόνομη λειτουργία κάποιας θυγατρικής με κάποια ή κάποιες κινεζικές μάρκες που δεν υπάρχουν ακόμη στην Ελλάδα.

Ωστόσο σύμφωνα με την ανακοίνωση της Lynk & Co, η εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της στην στην Ελλάδα θα γίνει μέσω τoυ fund SEEAG που έχει έδρα στη Σλοβενία, το οποίο για πρώτη φορά θα δραστηριοποιηθεί στη χώρα μας.

Η SEEAG διαθέτει 30 χρόνια εμπειρίας στην εισαγωγή, διανομή, χονδρική και λιανική πώληση αυτοκινήτων στα Βαλκάνια, όπως και στην παροχή υπηρεσιών leasing, δραστηριοποιώντας τις εταιρείες KMAG, VCAR και MAXX. Αυτή τη στιγμή διαθέτει πάνω από 100 εμπορίες λιανικής σε 12 χώρες της Ευρώπης όπως η Σερβία, η Σλοβενία, η Δανία και άλλες, διανέμοντας μάρκες όπως η Volvo, η Geely, η Lynk & Co, η Kia και πολλές άλλες.

Η έλευση ενός ακόμη επιχειρηματικού ομίλου στην Ελλάδα θα αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των εισαγωγικών εταιρειών ενώ παράλληλα οι Έλληνες καταναλωτές προφανώς θα έχουν περισσότερες επιλογές ανάμεσα στα διαθέσιμα μοντέλα της αγοράς και ίσως να καταγραφεί και κάποια μείωση των τιμών λιανικής

Από την άλλη μεριά βέβαια οι παραδοσιακοί εγχώριοι «παίκτες» της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου φαίνεται ότι αποκτούν ανταγωνιστές και μάλιστα με υψηλή ρευστότητα γεγονός που δυσκολεύει τα πράγματα σε μια περίοδο κατά την οποία οι πωλήσεις καταγράφουν έντονη ανοδική πορεία όπως επίσης και τα κέρδη και οι τζίροι των εταιρειών αυτοκινήτων.

Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσει κανείς και το γεγονός ότι η Ελλάδα διαθέτει τον παλαιότερο στόλο αυτοκινήτων και φορτηγών στην ΕΕ με αποτέλεσμα η ανανέωση του στόλου να αποτελεί μονόδρομο με ότι και αν σημαίνει αυτό για την πορεία των πωλήσεων τόσο στα καινούρια όσο και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Με δεδομένη λοιπόν την άνοδο των πωλήσεων στην ελληνική αγορά λόγω της ανανέωσης του στόλου θεωρείται επίσης βέβαιη η προσέλκυση νέων παικτών οι οποίοι είναι πρόθυμοι να επενδύσουν και να παραμείνουν στη χώρα μας για πολλά χρόνια…