Ποια ηλεκτρικά και plug-in hybrid μοντέλα επέλεξαν οι Έλληνες!

Εξαιρετική πορεία σημείωσαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αλλά και plug-in υβριδικών μοντέλων στην Ελλάδα καθώς διατέθηκαν 6.961 οχήματα εκ των οποίων τα 2.167 είναι αμιγώς ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα 4.785 αφορούσαν σε plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.

Στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα η κατηγορία D κατάφερε να προσελκύσει τους περισσότερους οδηγούς με 928 αυτοκίνητα και ποσοστό 42,65% και ακολουθεί η κατηγορία Β με 539 μονάδες (24,77%) και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η κατηγορία C με 428 οχήματα (19,67%). Στη συνέχεια ακολουθούν η κατηγορία Α με 213 μονάδες (9,79%), η κατηγορία F-G με 31 οχήματα (1,42%), η κατηγορία MPV-Combi με 26 μονάδες (1,19%) και η κατηγορία Ε με 11 οχήματα (0,51%).

Στα Plug-in Hybrid  η κατηγορία C κατάφερε να προσελκύσει τους περισσότερους οδηγούς με 3.324 αυτοκίνητα και ποσοστό 69,47% και ακολουθεί η κατηγορία D με 1.083 μονάδες (22,63%) και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η κατηγορία E με 288 οχήματα (6,02%). Στη συνέχεια ακολουθούν η κατηγορία B με 60 μονάδες (1,25%), η κατηγορία F-G με 28 οχήματα (0,59%) και η κατηγορία Sports με 2 μονάδες (0,04%).

Ο νικητής ανά κατηγορία                                                                         

Το ηλεκτρικό Fiat 500 βρέθηκε στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων στην κατηγορία Α με 117 μονάδες και 54,93% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το Smart ForTwo με 50 αυτοκίνητα και 23,47% μερίδιο ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει το Smart ForFour με 30 μονάδες και 14,08% μερίδιο αγοράς. Στη συνέχεια ακολουθούν το VW Up! με 9 μονάδες (4,23%), το Skoda Citigo με 5 ΙΧ (2,35%), το Renault Twingo με 1 ταξινόμηση όπως επίσης και το Zhidou D2S με 1 όχημα και μερίδιο από 0,47%.

Στην κατηγορία Β το ηλεκτρικό Peugeot 208 βρέθηκε στην πρώτη θέση με 162 μονάδες και 27,05% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το ηλεκτρικό Peugeot 2008 με 117 αυτοκίνητα και 19,53% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW i3 με 59 οχήματα και 9,85% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το ηλεκτρικό Mini με 55 (9,18%), το ηλεκτρικό Hyundai Kona 51 (8,51%), το Jeep Renegade PHEV με 47 μονάδες (7,85%), το ηλεκτρικό Opel Corsa με 40 οχήματα (6,68%), το ηλεκτρικό Opel Mokka X με 26 μονάδες (4,34%), το Honda E με 16 αυτοκίνητα (2,67%), το Renault Capture PHEV με 13 μονάδες (2,17%), το ηλεκτρικό Kia Soul με 7 ΙΧ (1,17%) και στην τελευταία θέση το ηλεκτρικό DS3 Crossback με 6 αυτοκίνητα και 1% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία C το ηλεκτρικό Volvo XC40 (ηλεκτρικό και PHEV) βρέθηκε στην πρώτη θέση με 662 μονάδες και 17,64% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Mercedes-Benz GLA PHEV με 384 αυτοκίνητα και 10,23% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW X1 PHEV με 341 οχήματα και 9,09% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το Peugeot 3008 PHEV με 301 (8,02%), το Range Rover Evoque PHEV με 233 (6,21%), το VW ID.3 με 188 μονάδες (5,01%), το VW Tiguan PHEV με 178 οχήματα (4,74%), η BMW X2 PHEV με 134 μονάδες (3,57%), DS7 Crossback με 127 αυτοκίνητα (3,38%), το Mercedes-Benz A-Class PHEV με 121 μονάδες (3,22%), το Seat Leon PHEV με 121 ΙΧ (3,22%) και το Mini Countryman PHEV με 114 αυτοκίνητα και 3,04% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία D το Tesla Model 3 βρέθηκε στην πρώτη θέση με 522 μονάδες και 25,96% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το ηλεκτρικό Mercedes-Benz GLC PHEV με 265 αυτοκίνητα και 13,18% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW 3 PHEV με 149 οχήματα και 7,41% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το ηλεκτρικό VW ID.4 με 140 (6,96%), η BMW X3 PHEV με 129 ΙΧ (6,41%), η Skoda Octavia PHEV με 93 μονάδες (4,62%), το Land Rover Discovery Sport PHEV με 90 οχήματα (4,48%), η Skoda Enyaq iV με 81 μονάδες (4,03%), η Mercedes-Benz C-Class PHEV με 78 αυτοκίνητα (3,88%), το Tesla Model Y με 76 μονάδες 3,78%), το Volvo XC60 PHEV με 71 ΙΧ (1,17%) και το Toyota Rav4 PHEV με 48 αυτοκίνητα και 2,39% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία E η BMW X5 PHEV βρέθηκε στην πρώτη θέση με 71 μονάδες και 23,75% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το ηλεκτρικό Mercedes-Benz GLE PHEV 52 αυτοκίνητα και 17,39% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Porsche Cayenne PHEV με 47 οχήματα και 15,72% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το Volvo XC90 PHEV με 38 (12,71%), το Range Rover Sport PHEV με 28 ΙΧ (9,36%), η Mercedes-Benz E-Class PHEV με 24 μονάδες (8,03%), η BMW 5 PHEV με 16 οχήματα (5,35%), το Audi E-Tron με 11 μονάδες (3,68%), η Skoda SuperB PHEV με 10 αυτοκίνητα (3,34%) και το Volvo S90 PHEV με 2 μονάδες και 0,67% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία F-G η Porsche Taycan βρέθηκε στην πρώτη θέση με 25 μονάδες και 42,37% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η BMW iX με 6 αυτοκίνητα και 10,17%, η Porsche Panamera PHEV με 6 οχήματα και 10,17% μερίδιο αγοράς και το Audi Q8 με 6 ΙΧ και μερίδιο 10,17%. Την  πρώτη τριάδα συμπληρώνει το Range Rover Sport PHEV με 5 μονάδες και 8,47% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία των SUV το Volvo XC40 (ηλεκτρικό και PHEV) κατέκτησε την πρώτη θέση με 662 μονάδες και μερίδιο 13,83%, στην δεύτερη θέση ακολουθεί η Mercedes-Benz GLA-Class PHEV με 384 αυτοκίνητα (8,02%) και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW X1 PHEV με 341 μονάδες και 7,12% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθεί το Audi Q3 PHEV με 325 αυτοκίνητα (6,79%), το Peugeot 3008 PHEV με 301 μονάδες (6,29%), η Mercedes-Benz GLC PHEV με 265 ΙΧ (5,54%), το Range Rover Evoque PHEV με 233 μονάδες (4,87%), το VW Tiguan PHEV με 178 αυτοκίνητα (3,72%) και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει το VW ID.4 με 140 αυτοκίνητα (2,92%).