Η πρώτη τριπλέτα αγώνων της σεζόν του 2025 φτάνει στο τέλος της στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας. Η Τζέντα είναι μια παραθαλάσσια πόλη στη Σαουδική Αραβία και θεωρείται πύλη εισόδου για τους προσκυνητές που κατευθύνονται προς τη Μέκκα, ενώ παράλληλα αποτελεί σημαντικό εμπορικό κέντρο και πολιτιστικό κόμβο. Είναι γνωστή για τη σύγχρονη παραλία της και την ιστορική συνοικία Αλ-Μπαλάντ. Το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο καλεντάρι τον Δεκέμβριο του 2021, με τις τρεις επόμενες διοργανώσεις να λαμβάνουν χώρα Μάρτιο. Φέτος είναι η πρώτη φορά που θα διεξαχθεί τον Απρίλιο, όταν τα επίπεδα θερμοκρασίας, ανέμου και υγρασίας θα είναι παρόμοια με αυτά που κυριαρχούν το καλοκαίρι, κάτι που θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στη δράση στην πίστα, αυτό το Σαββατοκύριακο.
Οι γόμες
Η επιλογή γομών για τους πρώτους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν ήταν η ίδια με πέρυσι, αλλά για τον πέμπτο γύρο, η Pirelli έχει κάνει ένα βήμα προς το μαλακό άκρο. Έτσι η τριάδα που θα είναι διαθέσιμη στην Τζέντα έχει: Σκληρή γόμα τη C3, μέση γόμα τη C4 και μαλακή γόμα τη C5. Αυτό είναι εναρμονισμένο με το στόχο, που έχουν θέσει η FIA, η F1 και οι ομάδες για να δημιουργήσουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής και επομένως πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. Στις τέσσερις προηγούμενες διοργανώσεις αυτού του Grand Prix, η μια αλλαγή κυριάρχησε, τόσο όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα όσο και στην προτίμηση των ομάδων, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτευε λίγο τα πράγματα.
Το 2024
Μόνο ο Bottas επέλεξε να κάνει δύο αλλαγές, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής, με τη μεγάλη πλειοψηφία να εκκινεί με την C3 (μεσαία γόμα) και να αλλάζει σε C2 (σκληρή γόμα) για το δεύτερο μέρος αγώνα. Ο Bearman με τη Ferrari και ο Bottas με τη Sauber ήταν οι μόνοι οδηγοί που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την επιπλέον πρόσφυση που προσέφερε στην εκκίνηση η C4 (μαλακή γόμα), ενώ τρεις οδηγοί (ο Norris με τη McLaren, ο Hamilton με τη Mercedes και ο Zhou με τη Sauber) παρατείναν όσο το δυνατόν περισσότερο το πρώτο μέρος αγώνα με τη μέση γόμα πριν αλλάξουν σε μαλακή, αποδεικνύοντας έτσι ότι και αυτή ήταν μια επιλογή ελαστικού για τον αγώνα.