Για το μέσο της σεζόν η Formula 1 επιστρέφει εκεί που ξεκίνησαν όλα πριν από 75 χρόνια. Το πρώτο Grand Prix που προσμετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών διεξήχθη στις 13 Μαΐου 1950 στο Σίλβερστον, σε μια πίστα που διαμορφώθηκε μέσα σε ένα πρώην στρατιωτικό αεροδρόμιο του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Προς τιμήν αυτής της επετείου, η Pirelli δημιούργησε ένα ειδικό καπέλο Podium Cap ως μέρος της συλλογής Pirelli Design, σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Denis Dekovic. Το Silverstone Podium Cap είναι ήδη διαθέσιμο στην ειδική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Pirelli: https://store.pirelli.com/.
Οι γόμες
Υπάρχει μια σημαντική αλλαγή στις επιλογές γoμών ελαστικών για αυτό τον αγώνα. Η Pirelli επέλεξε τη C2 ως σκληρή (Hard), τη C3 ως μέση (Medium) και τη C4 ως μαλακή (Soft) γόμα. Πρόκειται για επιλογή κατά ένα βήμα πιο μαλακή από πέρυσι. Κοινός στόχος με την FIA, τη F1 και τις ομάδες, είναι να δημιουργηθεί ένα ευρύτερο φάσμα στρατηγικών επιλογών για τον αγώνα. Το 2024, όταν η C3 ήταν η μαλακή γόμα, χρησιμοποιήθηκε από ελάχιστους οδηγούς στα τελευταία στάδια του αγώνα μετά τη βροχή. Φέτος, ως μεσαία γόμα, αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο, πιθανώς σε διάφορες φάσεις του αγώνα. Για όσους στοχεύουν σε στρατηγική μίας αλλαγής, θα πρέπει να διαχειριστούν με μεγάλη προσοχή τα δυο μέρη αγώνα, αποδεχόμενοι παράλληλα έναν μεγαλύτερο συνολικό χρόνο ως τον τερματισμό. Επίσης, ένας παράγοντας σε αυτή την εξίσωση είναι το γεγονός ότι ο χρόνος που απαιτείται για την αλλαγή ελαστικών δεν είναι πολύ μεγάλος (περίπου 20,5 δευτερόλεπτα). Επίσης οι προσπεράσεις αποτελούν πρόκληση, αλλά είναι εφικτές.
Η πίστα
Το Σίλβερστον έχει φιλοξενήσει 59 Grand Prix, του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη πίστα, με εξαίρεση τη Mόντσα (74). Η χάραξή του έχει παραμείνει λίγο πολύ ίδια όλα αυτά τα χρόνια. Με μήκος 5.861 μέτρα, είναι μία από τις μεγαλύτερες σε μήκος, πίστες στο καλεντάρι, με 18 στροφές (10 δεξιές και 8 αριστερές). Κάποιες από αυτές, όπως το σύμπλεγμα Maggotts-Becketts-Chapel, περιλαμβάνουν γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και υψηλές ταχύτητες, οι οποίες δημιουργούν πολύ υψηλές πλευρικές δυνάμεις, παρόμοιες με αυτές σε Σπα και Σουζούκα. Η πίστα χρησιμοποιείται σχεδόν όλο το χρόνο για αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών και έτσι παρέχει καλή πρόσφυση από την πρώτη κιόλας περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής. Αυτό ενισχύεται από το γεγονός ότι η επιφάνεια του οδοστρώματος δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλη τραχύτητα. Παρά το γεγονός ότι ο αγώνας διεξάγεται στην καρδιά του καλοκαιριού, ο αγγλικός καιρός μπορεί συχνά να είναι απρόβλεπτος, με πολύ μεγάλες διακυμάνσεις θερμοκρασίας και ξαφνική εμφάνιση ανέμου και βροχής, ανατρέποντας τα δεδομένα κατά τη διάρκεια του αγώνα, όπως συνέβη πέρυσι.