Peugeot TotalEnergies: Δυναμική εμφάνιση στο Σάο Πάολο

Αφού παρατάχθηκαν στη δεύτερη και τρίτη σειρά εκκίνησης, και τα δύο PEUGEOT 9X8 ξεκίνησαν άψογα στον 6ωρο αγώνα του Σάο Πάολο. Ο Loïc Duval (#94) υπερασπίστηκε σθεναρά την τέταρτη θέση του, ενώ ο Mikkel Jensen (#93) κέρδισε μία θέση ολοκληρώνοντας τον πρώτο γύρο στην πέμπτη θέση. Πριν από το πρώτο pit stop, που είχε προγραμματιστεί μετά από 40 γύρους, τα PEUGEOT 9X8 βρίσκονταν στην τρίτη και τέταρτη θέση.

Ο Loïc και ο Mikkel παρέμειναν πίσω από το τιμόνι για ένα δεύτερο stint, το οποίο έπρεπε να διακοπεί κατά περίπου δέκα γύρους λόγω της υψηλής φθοράς των ελαστικών στην πρόσφατα ανακαινισμένη πίστα Interlagos. Μετά το δεύτερο pit stop, τα PEUGEOT 9X8 κατάφεραν να διατηρήσουν τις θέσεις εκκίνησης.

Οι Malthe Jakobsen και Paul Di Resta, οι οποίοι είχαν σημειώσει εξαιρετικές επιδόσεις στις κατατακτήριες την προηγούμενη μέρα, πήραν στη συνέχεια το τιμόνι των αυτοκινήτων #94 και #93 με νέα μεσαία ελαστικά. Μετά από ένα διπλό stint, οι Loïc Duval και Mikkel Jensen επέστρεψαν στην πίστα για να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα στον τερματισμό, καθώς η Team Peugeot TotalEnergies συμμετείχε με μια σύνθεση δύο οδηγών ανά μονοθέσιο σε αυτό τον αγώνα.

Μετά από έξι ώρες σκληρών μαχών, το PEUGEOT 9X8 #94 πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην έκτη θέση, με το #93 να ακολουθεί στην έβδομη θέση. Η Team Peugeot TotalEnergies ανέκαμψε αμέσως μετά τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν.

Μετά από ένα καλοκαιρινό διάλειμμα οκτώ εβδομάδων, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA θα συνεχιστεί στην πίστα του Ώστιν (Τέξας, ΗΠΑ) στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Τι δήλωσαν

Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport: «Ο ρυθμός του αγώνα μας ήταν ο αναμενόμενος, αλλά μπορεί να υποτιμήσαμε την ταχύτητα των τριών άμεσων ανταγωνιστών μας, οι οποίοι ήταν πολύ γρήγοροι. Θα μπορούσαμε να είχαμε τερματίσει στην 5η και 6η θέση – είναι κρίμα, αλλά χάσαμε χρόνο με το FCY**. Θα πρέπει να αναλύσουμε το γιατί. Οι αποστάσεις με τις άλλες ομάδες γίνονται όλο και πιο μικρές και θα υπάρξουν περισσότερες ευκαιρίες για να έχουμε καλή απόδοση πριν από το τέλος της σεζόν.» 

Mikkel Jensen (PEUGEOT 9X8 #93): «Το πλεονέκτημα μιας σύνθεσης δύο οδηγών είναι ότι μαθαίνεις πολλά από το πρώτο διπλό stint και μπορείς να προσαρμοστείς ανάλογα στο τέλος του αγώνα. Σε αυτόν τον αγώνα, η διαχείριση της φθοράς των ελαστικών ήταν κρίσιμη και έκανα καλύτερη δουλειά σε αυτό κατά τη διάρκεια του τελευταίου μου stint. Συνολικά, ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο για την ομάδα, με δυνατές επιδόσεις στις κατατακτήριες δοκιμές και ένα αξιόλογο τελικό αποτέλεσμα. Τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στην φθορά των ελαστικών.»

Loïc Duval (PEUGEOT 9X8 #94): «Ένα αρκετά ήρεμο ξεκίνημα για μένα και ένα καλό πρώτο stint. Δυσκολεύτηκα περισσότερο στο δεύτερο stint μου λόγω της έντονης φθοράς των πίσω ελαστικών, η οποία μας ανάγκασε να επισπεύσουμε το pit stop μας. Ως αποτέλεσμα, το τελευταίο μας stint ήταν λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ανταγωνιστών μας και, επιπλέον, ήμασταν άτυχοι με το FCY, το οποίο μας κόστισε περίπου δεκαπέντε δευτερόλεπτα.»