Παράταση στις εγγυήσεις από την Hyundai

Η Hyundai ανακοίνωσε πως επεκτείνει την εγγύηση σε 1,21 εκατ. αυτοκίνητα της παγκοσμίως. Πρόκειται για αυτοκίνητα που οι εγγυήσεις τους έλειψαν ή θα λήξουν κατά το διάστημα της πανδημίας του κορωνοϊού. Τα 1,21 εκατομμύρια αυτοκίνητα βρίσκονται σε 175 χώρες σε όλο τον κόσμο και οι εργοστασιακές τους εγγυήσεις λήγουν μεταξύ Μαρτίου και Ιουνίου 2020 ωστόσο η εταιρεία αποφάσισε να δώσει παράταση από έναν έως και 3 μήνες.

Η εταιρεία επισήμανε επίσης ότι υπάρχουν περιθώρια για επιπλέον παρατάσεις ανάλογα με τις μελλοντικές συνθήκες, ωστόσο οι όποιες επιπλέον αλλαγές θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες.

Παράλληλα και η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε μια παραλλαγή του λογότυπου της, στη προσπάθεια της να ενισχύσει την κοινωνική αποστασιοποίηση, προκειμένου να μειωθεί η εξάπλωση του νέου κορωνοϊού.

Μάλιστα, με τον τρόπο που το έκανε πετυχαίνει δύο στόχους. Ο ένας είναι να επισημάνει ότι αυτή την περίοδο θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στις αποστάσεις που κρατάμε από τους γύρω μας, ενώ ο δεύτερος είναι να μας δείξει ποια ακριβώς είναι η σημασία του σήματός της.

Οι περισσότεροι νομίζουμε ότι πρόκειται απλά για μια ιδιαίτερη γραφή του πρώτου γράμματος την ονομασίας της κορεατικής μάρκας, όμως η αλήθεια είναι κάπως διαφορετική.

Στο νέο λογότυπο της κορεατικής εταιρίας, αντί οι δύο άνθρωποι να κάνουν χειραψία με τις παλάμες τους, πραγματοποιούν χειραψία με τους… αγκώνες τους!