Opel: Μπορεί να χρησιμοποιήσουμε το δίκτυο αντιπροσώπων της Peugeot-Citroen

    Του Γιώργου Κ. Ανδρή

    andris@carpress.gr

     

    Αναδιάρθρωση στο δίκτυο αντιπροσώπων ετοιμάζει η Opel μετά την εξαγορά της από τον όμιλο PSA με στόχο την βελτίωση της κερδοφορίας.

    Μάλιστα το σχέδιο Pace όπως και το αποκαλούν τα στελέχη της Opel περιλαμβάνει την επίτευξη περιθωρίου κέρδους 2% έως το 2020, πειθαρχία των εξουσιοδοτημένων εμπόρων πώλησης και μείωση των μη κερδοφόρων πωλήσεων.

    Εκπρόσωπος της Opel ανέφερε ότι η εταιρεία θα εξετάσει τις συμβάσεις των αντιπροσώπων “πολύ στενά και δεν υπάρχουν ταμπού”.

    Μάλιστα ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι η Opel θα εξετάσει τις επιλογές για να χρησιμοποιήσει το υπάρχον δίκτυο διανομέων της PSA για την πώληση των οχημάτων της, ιδίως σε αγορές όπου το εμπορικό σήμα του εμπορικού σήματος είναι κακώς τοποθετημένο ή όπου δεν ανταγωνίζεται καθόλου…

    Στην Ελλάδα να υπενθυμίσουμε πως η εισαγωγική εταιρεία της Opel είναι θυγατρική ενώ ο όμιλος Συγγελίδη είναι ο εισαγωγέας για τον όμιλο PSA…