Οι προϋποθέσεις για υγραεριοκίνητο ή αεριοκίνητο Ταξί

    Τα Ταξί εδώ και αρκετά χρόνια μπορούν να κινούνται όχι μόνο με πετρέλαιο αλλά και με Υγραέριο, Φυσικό Αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα. Ωστόσο επειδή υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά μοντέλα ή αυτοκίνητα που κινούνται και με διπλό καύσιμο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξακαθάρισε τα χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρούν τα οχήματα ώστε να λάβουν την απαραίτητη έγκριση για επαγγελματικό όχημα.

    Στις προϋποθέσεις ταξινόμησης υγραεριοκίνητων και φυσικού αερίου Ε.Δ.Χ. Ταξί αυτοκινήτων περιλαμβάνεται τα εξής: «Τα βενζινοκίνητα να έχουν κυβισμό μηχανής τουλάχιστον 1.550 κυβικά εκατοστά και άνω, τα πετρελαιοκίνητα κυβισμό μηχανής τουλάχιστον 1.450 κυβικά εκατοστά και άνω, τα υβριδικά, τα υγραεριοκίνητα και τα φυσικού αερίου 1.200 κυβικά εκατοστά και άνω, τα αμιγώς ηλεκτρικά να έχουν ηλεκτροκινητήρα ισχύος τουλάχιστον πενήντα (50 kw) κιλοβάτ και μπαταρία χωρητικότητας τουλάχιστον τριάντα (30 kWh) κιλοβατώρων, μπορούν δε να είναι οποιουδήποτε τύπου και παντός εδάφους», διευκρινίζεται ότι:

    1.Αυτοκίνητα που είναι διπλού καύσιμου ή δύο καυσίμων (υγρό και/ή αέριο καύσιμο) εκ κατασκευής, προκειμένου να ταξινομηθούν ως Ε.Δ.Χ. Ταξί πρέπει να είναι κυβισμού 1.200 κυβικά εκατοστά και άνω.

    2.Αυτοκίνητα που είναι διπλού καύσιμου ή δύο καυσίμων (υγρό και/ή αέριο καύσιμο) εκ μετασκευής, προκειμένου να ταξινομηθούν Ε.Δ.Χ. Ταξί πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στο υγρό καύσιμο, δηλ. πρέπει να είναι είτε τουλάχιστον 1.550 κυβικά εκατοστά και άνω, στην περίπτωση που αυτά ήταν αρχικώς βενζινοκίνητα, είτε τουλάχιστον 1.450 κυβικά εκατοστά και άνω στην περίπτωση που αυτά ήταν αρχικώς πετρελαιοκίνητα.»