Οι περικοπές «τρώνε» τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

Η αυτοκίνηση ετοιμάζεται για την οριστική μετάβασή της στα ηλεκτρικά οχήματα, το τέλος των χειροκίνητων κιβώτιων φαντάζει βέβαιο. Μάλιστα, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν από νωρίς το συγκεκριμένο τύπο μετάδοσης και στα παραδοσιακά αυτοκίνητά τους με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν από τη μετάβασή τους σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσίευμα του γερμανικού Auto Moto und Sport, η VW θέλει να μειώσει το κόστος κατασκευής των οχημάτων της – και ένας τρόπος για να εξοικονομήσει χρήματα είναι να απλοποιήσει τις επιλογές στα συστήματα κίνησης των οχημάτων της δίνοντας προτεραιότητα στο DSG κιβώτιο, εις βάρος των χειροκίνητων, που σταδιακά θα αρχίσουν να εξαφανίζονται από το 2023 και μετά.

Όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, τα αυτοκίνητα επόμενης γενιάς της VW που θα συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από κινητήρα βενζίνης ή diesel δεν θα έχουν… τρία πεντάλ, με το νέο Tiguan που θα δούμε να παρουσιάζεται το 2023 να εγκαινιάζει τη νέα εποχή και να διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αν μη τι άλλο, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα έχει πλήρως «εξαφανιστεί» από τους κόλπους της VW μέχρι το τέλος της δεκαετίας, εποχή που η γκάμα του ομίλου θα είναι ούτως ή άλλως ηλεκτρική.

Όπως είναι φυσικό, η παραπάνω εξέλιξη αναμένεται να επηρεάσει και τις υπόλοιπες μάρκες του γερμανικού ομίλου όπως η Skoda, η Seat και η Audi, η οποία έχει ήδη ξεκαθαρίσει ότι από το 2026 και μετά θα παρουσιάζει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα που ως γνωστόν δεν κινούνται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων