Οδηγούμε το νέο Renault Clio – Πόσο κοστίζει

Ίσως το σημαντικότερο νέο μοντέλο της Renault οδηγήσαμε επί ελληνικού εδάφους οδηγήσαμε στην παρουσίαση που πραγματοποίησε ο όμιλος Θεοχαράκη στην Βραυρώνα που αποτελεί μια μαγευτική τοποθεσία δίπλα στην Αττική!

Το νέο Clio κυριολεκτικά αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της εταιρείας καθώς αποτελεί best-seller εδώ και πολλά χρόνια.

Από το 1990 που παρουσιάστηκε, το Renault Clio έγινε το πιο επιτυχημένο μοντέλο του Groupe Renault παγκοσμίως, με πωλήσεις πάνω από 15 εκατομμύριων αυτοκινήτων μέχρι σήμερα. Το Renault Clio αποτελεί το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στη Γαλλία, ενώ κατέκτησε και την κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας Β στην Ευρώπη, από το 2013 και μετά. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί, ότι το Renault Clio, επιτυγχάνοντας μια εκπληκτική εμπορική πορεία, σημείωνε αύξηση πωλήσεων κάθε χρόνο, από το 2012 έως το 2018.

Πιο μοντέρνο και πιο σπορτίφ από ποτέ, το νέο Renault Clio βασίζεται στο DNA που ευθύνεται για αυτή την 30χρονη αδιάκοπη εμπορική επιτυχία. Για την ακρίβεια βασίζεται πάνω στα δυνατά σημεία που έκαναν κάθε μία από τις τέσσερις προηγούμενες γενιές του να ξεχωρίζει, ανοίγοντας ένα καινούριο, πολυαναμενόμενο κεφάλαιο σε αυτή την εντυπωσιακή πορεία.

Σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το νέο Renault Clio θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Με πιο σμιλευμένες γραμμές και πιο αποφασιστικό εμπρός μέρος, το νέο Clio κερδίζει σε ζωντάνια και μοντέρνο χαρακτήρα, ενώ παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, παρά το ότι αποτελείται από 100% νέα μέρη. Στο εσωτερικό του η επανάσταση είναι ξεκάθαρη. Η πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα των επιβατών είναι εμπνευσμένη από ανώτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, τόσο αναφορικά με την απτή της ποιότητα, όσο και με την προσφερόμενη τεχνολογία. Αυτά τα πλεονεκτήματα λειτουργούν προς όφελος όλων των αυτοκινητιστών, προσφέροντάς τους μεγαλύτερη χρηστικότητα και άνεση.

Πιο μοντέρνο και δυναμικό από όποια πλευρά και να το δεις, το νέο Renault Clio κληρονομεί τα αισθησιακά μοτίβα της προηγούμενης γενιάς. Ωστόσο, η νέα γενιά του κερδίζει σε εκφραστικότητα, ενώ κρατάει το κομψό της προφίλ. Στο μπροστινό μέρος, το καπό ενσωματώνει ένα μοτίβο νεύρων που του χαρίζουν ένα ανάγλυφο εφέ. Η γρίλια της μάσκας είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι περισσότερο τονισμένος, με έναν πολύ εκφραστικό κεντρικό αεραγωγό που βοηθάει, παράλληλα, και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Αναφορικά με το μέγεθός του, το νέο Clio έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά. Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Οι τροχοί 17 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) αναβαθμίζουν την δυναμική εμφάνιση του νέου μοντέλου, ενώ λεπτομέρειες, όπως η κεραία που μοιάζει με πτερύγιο καρχαρία, το 100% φώτα LED, η πληθωρική πίσω πόρτα και η χρωμιωμένη διακοσμητική γραμμή γύρω από τα παράθυρα αναβαθμίζουν, συνολικά, την εικόνα του εξωτερικού, αλλά και την αίσθηση απτής ποιότητας.

Hitech εσωτερικό

Δε χρειάζεται παρά μία γρήγορη ματιά. Η απτή ποιότητα και η εργονομία της θέσης οδήγησης ετέθησαν ως προτεραιότητες κατά τη διαδικασία σχεδιασμού του εσωτερικού του νέου Renault Clio. Πράγματι, η καμπίνα των επιβατών προσφέρει νέα επίπεδα απτής ποιότητας κατασκευής, με χρήση κορυφαίων υλικών, επένδυση πλαστικών μαλακής υφής στο ταμπλό, στις επενδύσεις στις πόρτες και στο περίγραμμα της κεντρική κονσόλας, αλλά και σχολαστικό φινίρισμα.

Υιοθετώντας έναν πιο συμπαγή σχεδιασμό, προκειμένου να απελευθερωθεί περισσότερος χώρος και να ενσωματωθούν περισσότερες τεχνολογίες, το «Smart Cockpit» του νέου Clio είναι οδηγοκεντρικό. Η κυματοειδής σχεδίαση, δίνει την αίσθηση του μεγαλύτερου πλάτους. Εξοπλισμένο με τις πιο μεγάλες οθόνες της κατηγορίας, το νέο Clio προσφέρει μια τελείως καινούρια εργονομική προσέγγιση, που ενισχύει μία επιβλητική, κορυφαία, εμπειρία οδήγησης. Παράλληλα, το νέο μοντέλο καθιστά απόλυτα προσιτές στο ευρύ κοινό τεχνολογικές καινοτομίες μοναδικές για την κατηγορία, όπως είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτικό κατά την κίνηση στην πόλη.

Ένα από τα βασικά στοιχεία του «Smart Cockpit» στο νέο Renault Clio είναι η οθόνη αφής 9,3’’ του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault. Αυτό το κάθετα διαμορφωμένο tablet με την κοίλη οθόνη, αυξάνει οπτικά τον όγκο του ταμπλό, προσφέρει στην καμπίνα μια πιο μοντέρνα αίσθηση, ενώ βελτιώνει την ορατότητα της οθόνης. Στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού, η οθόνη, με τη λειτουργία EASY LINK, συγκεντρώνει όλες τις multimedia, infotainment και navi λειτουργίες, καθώς και τις ρυθμίσεις του συστήματος παραμετροποίησης του οχήματος MULTI-SENSE, καθιστώντας πολύ εύκολη τη λειτουργία τους.

Για πρώτη φορά, το νέο Clio εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αντικαθιστά τις αναλογικές εφαρμογές. Αυτή η τεχνολογία προέρχεται απευθείας από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Με μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες, η οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει πιο προσωπική την οδηγική εμπειρία, με έναν πολύ ενστικτώδη τρόπο. Η έκδοση με την οθόνη των 10 ιντσών θα περιλαμβάνει ακόμα και προβολή του συστήματος πλοήγησης, ενώ σε συνδυασμό με την κεντρική οθόνη των 9,3 ιντσών το νέο Clio πλέον διαθέτει τις μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία του.

Κινητήρες

Το νέο Clio διατίθεται με ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων – όλοι καινούργιοι – και κινητήρων diesel, με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από τους 75 μέχρι τους 130 ίππους. Οι κινητήρες ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής που πληρούν τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές και επιτυγχάνουν από τις καλύτερες επιδόσεις κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία.

Επιπρόσθετα, και για πρώτη φορά στο Groupe Renault, από το 2020 το Νέο Clio θα διατίθεται και με το υβριδικό σύστημα κίνησης με την ονομασία E-TECH. Συνολικά οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε εννέα προτάσεις και συνδυασμούς κινητήρων/κιβωτίου ταχυτήτων, που θα ικανοποιήσουν κάθε τους ανάγκη.

Με τους κινητήρες 1.0 TCe και 1.3 TCe που έχουν εξελιχθεί από τη συνεργασία Renault-Nissan-Mitsubishi, αλλά και τον E-TECH που έχει εξελιχθεί από την ίδια τη Renault, το νέο Clio ενσαρκώνει ιδανικά τις συνέργειες μεταξύ Groupe Renault και των συνεργατών του.

1,0 SCe 75 ίπποι
Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας 1.0 SCe είναι η ιδανική επιλογή για τον οδηγό που αναζητά ένα οικονομικό όχημα για να κυκλοφορεί στην πόλη. Εφοδιασμένος με κιβώτιο 5 ταχυτήτων και ισχύ 75ίππων (και 95Nm ροπή), αποδεικνύεται εξαιρετικός σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας.

1,0 TCe 100 ίπποι
Για πρώτη φορά στη γκάμα της Renault, ο 3κύλινδρος κινητήρας turbo 1.0 TCe είναι το πιο πρόσφατο προϊόν της συνεργασίας των εταιρειών της Συμμαχίας. Ενσωματώνει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου και του υπερσυμπιεστή με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, πολλαπλή εξαγωγής μερικώς ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής, και ειδική επικάλυψη χιτωνίων. Με 100 ίππους και 160Nm ροπής, ο κινητήρας νέας γενιάς διαθέτει 10 ίππους και 20Nm παραπάνω από τον TCe 90 που αντικαθιστά, ενώ την ίδια στιγμή επιτυγχάνει σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών του CO2. Ειδικά η τελευταία τιμή, που φτάνει τα 100 g/km*, φέρνει το Νέο CLIO TCe 100 στην κορυφή της κατηγορίας μεταξύ των βενζινοκίνητων μοντέλων.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει επίσης και μοναδική οδηγική απόλαυση, χάρη στην έξτρα ροπή του, που είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά για πιο ευχάριστη απόκριση.

Ο κινητήρας TCe 100 αρχικά θα διατίθεται στο Νέο CLIO με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει και μία έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο τελευταίας γενιάς X-TRONIC. Το κιβώτιο αυτό είναι προσαρμοσμένο στις ευρωπαϊκές συνθήκες χρήσης και εμφανίζει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας κατά την οδήγηση στην πόλη. Διαθέτει επίσης και την λειτουργία D-STEP που αναπαριστά τη συμπεριφορά ενός συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων σε πολλά είδη διαδρομών, προσφέροντας περισσότερο δυναμικές επιταχύνσεις.

1,3 TCe 130 GPF
Ο κινητήρας 1.3 TCe GPF τοποθετείται για πρώτη φορά και στο Νέο CLIO μετά την αποδεδειγμένη επιτυχία του στα Captur, Mégane, Scénic και Kadjar. Με 130 ίππους και 240Nm ροπής, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο EDC και αντικαθιστά τον TCe 120 στην κορυφή των επιλογών κινητήρων του Νέου CLIO. Η μονάδα νέας γενιάς αναδεικνύει όλα τα ποιοτικά οδικά χαρακτηριστικά του Νέου CLIO, εξασφαλίζοντας περισσότερη ζωντάνια στην οδήγηση κάτω από όλες τις συνθήκες. Το κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη κάνει πιο άνετη και πιο ευχάριστη την οδήγηση περιορίζοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές του CO2. Και για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση, το Νέο CLIO TCe 130 GPF EDC θα εφοδιάζεται και με τα ειδικά «πτερύγια» αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

1,5 Blue dCi 85 και 115 ίπποι
Το νέο Clio θα διατίθεται επίσης και με τον κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi, προσαρμοσμένο ειδικά για εντατική χρήση κατάλληλο και για εταιρικούς στόλους. Το συγκεκριμένο σύνολο έχει αναβαθμιστεί ώστε να συμμορφώνεται με τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων. Διαθέτει καταλυτικό μετατροπέα (SCR) ο οποίος θεωρείται σήμερα η πλέον ενδεδειγμένη λύση κατακράτησης των Οξειδίων του Αζώτου (NOx). Ο κινητήρας αυτός θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: 85 ίππων / 220Nm ροπής για οικονομική οδήγηση και 115 ίππων / 260 Nm ροπής για καλύτερες επιδόσεις. Το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων περιορίζει τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα σε ταχύτητες μέχρι τα 110 χλμ./ώρα, και χάρη στην κορυφαία αεροδυναμική του, το νέο Clio Blue dCi αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικό στον ανοιχτό δρόμο.

Πρώτη επαφή

Το νέο Renault Clio αποδείχθηκε ότι αποτελεί έναν άξιο διάδοχο του προκατόχου του κάνοντας τον οδηγό να αισθάνεται ασφαλής χωρίς όμως να υστερεί σε άνεση.

Παράλληλα το χαμηλό οικονομικό κόστος χρήσης φαντάζει ως διέξοδος στην κρίση που βιώνουν πολλοί Έλληνες καταναλωτές.

Η έκδοση των 100 ίππων που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κατά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου ήταν ιδιαίτερα «ζωντανή» και υπάκουη στα προστάγματα του οδηγού παρά το βάρος του αμαξώματος.

Από την άλλη μεριά ο κινητήρας αποδείχθηκε ιδιαίτερα οικονομικός με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς το Clio ανταποκρίνεται άμεσα και ουσιαστικά χωρίς να τον προβληματίζει.

Αν βέβαια κινηθεί σε κανονικούς ρυθμούς τότε ο οδηγός και οι επιβάτες θα απολαύσουν την γαλλική άνεση.

Το νέο Clio αποδείχθηκε ότι είναι άνετο, πολυτελές και στιβαρό αλλά και οικονομικό!

Επίσης, το τιμόνι έχει γίνει πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού και παρέχει καλύτερη πληροφόρηση…

Οι εκδόσεις και οι τιμές

Το νέο Clio θα προσφέρεται σε πέντε εκδόσεις Authentic, Expression και Dynamic, την σπορτίφ RS Line και την εξαιρετικά πλουσιοπάροχη Initiale Paris.

Σε ότι αφορά τώρα τις τιμές διάθεσης του νέου Clio για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις ξεκινούν από:

1.0 SCe 75 από 13.490 ευρώ (12.990)

1.0 TCe 100 από 14.690 ευρώ (14.190)

1.0 TCe 100 CVT από 17.080 ευρώ (16.580)

1.0 TCe 130 EDC από 20.790 ευρώ (20.290 ευρώ)

(οι τιμές στις παρενθέσεις περιλαμβάνουν την έκπτωση λανσαρίσματος, το CVT είναι αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, ενώ το EDC είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων)

Για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις οι τιμές ξεκινούν από τα

1.5 dCi 85 από 14.790 ευρώ

1.5 dCi 115 από 19.290 ευρώ.