Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Renault Arkana!

Στην Ελλάδα κατέφθασε το νέο Renault Arkana και η ελληνική εισαγωγική εταιρεία Β.Ι. Θεοχαράκης διοργάνωσε μια ειδική εκδήλωση για τους ανθρώπους του Ειδικού Τύπου ώστε να γνωρίσουν από κοντά το νέο γαλλικό μοντέλο.

Το Carpress.gr βρέθηκε στην επίσημη παρουσίαση της ελληνική εισαγωγικής εταιρείας και οδήγησε επί ελληνικού εδάφους, και ειδικότερα από την Αθήνα προς το Λουτράκι με επιστροφή, το νέο Renault Arkana που πραγματικά εντυπωσιάζει σε πολλά σημεία όπως το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, η μοναδική σχεδίαση που διαθέτει αλλά και η ποιότητα κατασκευής του.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν τα στελέχη της Β.Ι. Θεοχαράκης το Renault Arkana ξεκίνησε αρχικά να πωλείται μόνο στην Ρωσία αλλά η ευρεία αποδοχή που είχε από τους καταναλωτές η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να το εισάγει και στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το Renault Arkana αποτελεί ένα παγκόσμιο Coupe – SUV μοντέλο γνωστό και ως CUV που φέρει μοναδική σχεδίαση, υψηλή τεχνολογία και βέβαια προσιτή τιμή.

Άλλωστε η Renault με το Arkana εισβάλλει σε μια κατηγορία όπου κυριαρχείται από τα premium μοντέλα των Mercedes-Benz και BMW τα οποία όμως διατίθενται σε διπλάσιες ή ακόμη και πολλαπλάσιες τιμές από εκείνες του γαλλικού μοντέλου χωρίς να διαθέτουν κάποια εξαιρετική καινοτομία ή μοναδικότητα.

Το Renault Arkana με τιμή από 25.290 ευρώ και υπερπλήρη εξοπλισμό σίγουρα δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από τα ανταγωνιστικά μοντέλα των Mercedes-Benz και BMW αλλά αντίθετα οι Γερμανοί κατασκευαστές «τρέμουν» από την γαλλική απειλή που εισέβαλλε στην premium κατηγορία σε άκρως δελεαστική τιμή σε σχέση με τα πολύ ακριβότερα Mercedes-Benz GLC Coupe και BMW X4!

Επιβλητικό και σπορ

Το Renault Arkana αποτελεί ένα μοναδικό μοντέλο για την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία καθώς αποτελεί το πρώτο της αυτοκίνητο Coupe SUV το οποίο διαθέτει σπορ και στιβαρή σχεδίαση με χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή.

Η ίδια η εταιρεία αναφέρει ότι το Arkana ανήκει στην κατηγορία C-Crossover η οποία είναι ταχέως αναπτυσσόμενη στην αγορά και ο ανταγωνισμός γιγαντώνεται.

Το καλλίγραμμο Arkana με μήκος περίπου 4,6 μέτρα καταφέρνει με έναν μοναδικό τρόπο να κρύβει τις διαστάσεις του ενώ εντυπωσιακή είναι και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος που ανέρχεται στα 20 εκατοστά προσεγγίζοντας με αυτό το νούμερο τετρακίνητα μοντέλα που κινούνται με άνεση εκτός δρόμου.

Στο εμπρόσθιο μέρος έχει τοποθετηθεί η αναγνωρίσιμη μάσκα όπου δεσπόζει και το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας ενώ ο προφυλακτήρας τονίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του γαλλικού μοντέλου. Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED και διακρίνονται για την εσοχή που εισβάλλει στον προφυλακτήρα.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η LED γραμμή που είναι πλέον χαρακτηριστική σε όλα τα Renault ιδίως όταν νυχτώνει ενώ επίσης τα προστατευτικά στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα τονίζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του γαλλικού μοντέλου.

Πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία

Η καμπίνα επιβατών του Renault Arkana ξεχωρίζει για την έμφαση στην λεπτομέρεια που έχουν δώσει οι σχεδιαστές της αλλά και για την υψηλή δόση τεχνολογίας που διαθέτει.

Η εικόνα στο πιλοτήριο του οδηγού θυμίζει την συνταγή που έχει υιοθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, ενώ την παράσταση κερδίζει η οθόνη αφής τύπου tablet που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του ταμπλό και θυμίζει στην χρήση κινητό τηλέρωνο.

Ο οδηγός στην απλή έκδοση έχει μπροστά του δύο μεγάλα αναλογικά όργανα με ψηφιακή οθόνη ανάμεσά τους ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών.

Ο οδηγός έχει τον απόλυτο έλεγχο περιμετρικά καθώς κάθεται σε ένα άνετο και υψηλό κάθισμα και όπως διαπιστώσαμε όλα είναι χτισμένα γύρω από αυτόν ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο αν θέλει να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε ρύθμιση.

Στην καμπίνα υπάρχουν πολλές θήκες για αποθήκευση μικροαντικειμένων, αρκετές παροχές για φόρτιση μέσω θυρών USB ενώ παρέχεται και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου.

Αν μιλάμε για τις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού, τότε την παράσταση κλέβει αναμφισβήτητα η κεντρικά τοποθετημένη έγχρωμη οθόνη αφής των 9,3 ιντσών, η οποία μάλιστα συνοδεύεται και τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,2 ίντσες.

Οι μεγάλοι χώροι για πέντε ενήλικες και ο όγκος του χώρου αποσκευών στα 513 λίτρα (480 λίτρα στην έκδοση E-TECH Hybrid) με πολλές διαφορετικές δυνατότητες διαμόρφωσης, εξασφαλίζουν μοναδική πρακτικότητα και μεγάλες μεταφορικές ικανότητες.

Στον τομέα του εξοπλισμού το Arkana διαθέτει τα πάντα από την βασική του έκδοση μεταξύ των οποίων και 14 συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού (σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, προειδοποίηση σύγκρουσης με όχημα, adaptive cruise control, αισθητήρες φωτεινότητας, κ.ά.) ενώ στον έξτρα εξοπλισμό διατίθεται κάμερα με κάλυψη 360 μοιρών καθώς και κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες παρκαρίσματος.

 

140 ή 145 ίπποι

Το Renault Arkana διατίθεται με δύο κινητήρια μηχανικά σύνολα που συνοδεύονται από υβριδικά συστήματα

Ειδικότερα η βασική έκδοση αφορά σε μια mild hybrid εκδοχή με βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρου TCE με ηλεκτρική υποβοήθηση 12V με απόδοση 140 ίππους και 260 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο συνοδεύεται αποκλειστικά με αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο.

Η δεύτερη εκδοχή αφορά σε μια full hybrid έκδοση με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με συνολική απόδοση 145 ίππων. Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται με ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο το οποίο δεν διαθέτει συμπλέκτη.

Το εξελιγμένο αυτό υβριδικό σύστημα επιτρέπει έως και 80% λειτουργία με ηλεκτρική ενέργεια σε αστική χρήση, κάτι που κατεβάζει την εργοστασιακή κατανάλωση στα 4,8 λ/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 108 γρ./χλμ.

Γαλλική φρεγάτα!

Παρότι μεγάλο σε μέγεθος και με σημαντική απόσταση από το έδαφος, το Renault Arkana πραγματικά εντυπωσιάζει ακόμη και τον πλέον απαιτητικό οδηγό από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα διανύσει μαζί του.

Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό από την Αθήνα προς την Κόρινθο το Arkana με τους 140 ίππους που είχαμε στην διάθεσή μας κινούμενο στα όρια του ΚΟΚ κατάφερε να διατηρήσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση καυσίμου η οποία κυμάνθηκε σε μόλις 5,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν υστερούσε στα καλέσματα του οδηγού και μάλιστα επιτάχυνε χωρίς κανένα σημάδι κόπωσης έως και τα 180 χλμ./ώρα με αντίκτυπο βέβαια στην κατανάλωση που σε αυτά τα χιλιόμετρα ανέρχονταν σε 7,9 λίτρα.

Στο πρόγραμμα Sport η απόκριση του κινητήρα αλλά και του κιβωτίου ήταν πιο άμεσες και ειδικά στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές το Arkana θα λέγαμε ότι είναι και διασκεδαστικό με την ανάρτηση να ελέγχει τις κλίσεις του αμαξώματος και το αμάξωμα να κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς για την κατηγορία όπου ανήκει.

Μέσα στην πόλη το Arkana με το αυτόματο κιβώτιο αποδείχθηκε εξαιρετικό στα μποτιλιαρίσματα ενώ ο οδηγός εξαιτίας της υψηλής θέσης οδήγησης νιώθει πολύ καλύτερα σε σχέση με το κάθισμα ενός συμβατικού hatchback μοντέλου. Επίσης οι αυξημένες διαστάσεις του σε καμία περίπτωση δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό του ενώ η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει την διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι. Όσον αφορά στην ηχομόνωση χρίζει ιδιαίτερης μνείας καθώς φιλτράρει στον μέγιστο βαθμό τους εξωτερικούς θορύβους όπως επίσης το ίδιο ακριβώς κάνει και η ανάρτηση με τις κακοτεχνίες.

Τώρα με τιμή διάθεσης από τα 25.290 ευρώ και υπερπλήρη εξοπλισμό είναι πολύ εύκολο να αντιληφθεί κανείς γιατί «τρέμουν» οι γερμανικές Mercedes-Benz και BMW με την εισβολή του Arkana στην premium κατηγορία των Coupe SUV μοντέλων…

Οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου Renault Arkana

NEW ARKANA 1.3 TCe 140hp EXPRESSION EDC Hybrid MHEV 25.290€

NEW ARKANA 1.3 TCe 140hp EXPRESSION PLUS EDC Hybrid MHEV 25.590€

NEW ARKANA 1.3 TCe 140hp DYNAMIC EDC Hybrid MHEV 27.790€

NEW ARKANA Hybrid E-TECH 145hp EXPRESSION 29.390€

NEW ARKANA Hybrid E-TECH 145hp DYNAMIC 31.890€