Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Ford Puma EcoBoost Hybrid

Το Ford Puma ήρθε στην Ελλάδα και διαθέτει πολυετή εργοστασιακή εγγύηση, πολύ υψηλή τεχνολογία, οικονομικούς κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1 λίτρου και απόδοσης 125 ή 155 ίππων, ήπιο υβριδικό σύστημα, εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 αλλά και πολλές καινοτομίες.

Το Carpress.gr βρέθηκε στην Πανελλαδική παρουσίαση που πραγματοποίησε η Ford Motor Hellas στην Πεντέλη και βέβαια οδήγησε επί ελληνικού εδάφους το νέο μοντέλο της εταιρείας.

Αρχικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Hellas κ. Νίκος Νοταράς έσπευσε να μας διαβεβαιώσει ότι η εταιρεία δεν σκοπεύει να πληρώσει ούτε ένα ευρώ για πρόστιμα στην ΕΕ καθώς οι μέσες εκπομπές CO2 θα κυμανθούν κάτω από τα 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο!

Παράλληλα ο κ. Νοταράς ξεκαθάρισε η εταιρεία έχει αποφασίσει να εστιάσει την προσοχή της στους πελάτες λιανικής και όχι στους εταιρικούς μειώνοντας τον όγκο των πωλήσεών της αλλά από την άλλη μεριά να τις κάνει περισσότερο ποιοτικές και κερδοφόρες.

Το νέο Ford Puma έρχεται στην ελληνική αγορά μια χρονική στιγμή όπου οι πωλήσεις στην κατηγορία B SUV ή Crossover καταγράφουν πολύ υψηλά ποσοστά ανόδου και τα στελέχη της εταιρείας εκτιμούν πως το Puma θα αποτελέσει μια μοναδική πρόταση για τους Έλληνες καταναλωτές καθώς συνδυάζει τις αρετές ενός SUV με τους χώρους ενός οχήματος με διαφορετικό αμάξωμα ενώ παράλληλα διαθέτει υψηλή δόση τεχνολογίας.

Όλα τα παραπάνω βέβαια για να τα αποκτήσει κάποιος πρέπει να δαπανήσει περίπου 20.100 ευρώ για την βασική έκδοση των 125 ίππων που θα λέγαμε ότι διαθέτει σχεδόν τα πάντα και συνοδεύεται από 8ετή εργοστασιακή εγγύηση!

Σπορ εμφάνιση

Εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση που μαγνητίζει το βλέμμα, κορυφαίοι χώροι και πρακτικότητα στο εσωτερικό, σπορ χαρακτήρας και συμπεριφορά στο δρόμο, αλλά και προηγμένοι κινητήρες που έχουν ως σημείο αναφοράς την ήπια υβριδική τεχνολογία mHybrid. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα «όπλα» στη φαρέτρα του νέου Puma -ενός καινοτόμου crossover αυτοκινήτου που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Hitech εσωτερικό

Αξιοποιώντας στο έπακρο το δάπεδο του επιτυχημένου Fiesta, το νέο Puma αποτελεί μια πρόταση με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αλλά συνάμα ένα «αθλητικό» σχεδιαστικά αυτοκίνητο στην κατηγορία των crossover. Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος και την κορυφαία διαρρύθμιση του εσωτερικού, το νέο Ford Puma εξασφαλίζει αφθονία χώρο στο πίσω κάθισμα, αλλά και τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του χώρο φόρτωσης (456 λίτρα). Σημείο αναφοράς εδώ είναι το καινοτόμο MegaBox, ένας βαθύς και ευέλικτος αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων κάτω από το ρυθμιζόμενο δάπεδο του χώρου αποσκευών, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να τοποθετηθεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες σας. Το παζλ των καινοτομιών στο χώρο αποσκευών συμπληρώνει η έξυπνη εταζέρα που προσαρμόζεται αυτόματα στον όγκο των αποσκευών που μεταφέρετε. Το ελαστικό υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένη, το εύκαμπτο πλαίσιό της και ο ιδιαίτερος τρόπος στερέωσής της στην πίσω πόρτα της επιτρέπουν να παραμένει μόνιμα στη θέση της χωρίς να εμποδίζει το κλείσιμο της πίσω πόρτας.

125 ή 155 ίπποι

Το νέο Puma αποτελεί τον προπομπό μιας σειράς νέων εκδόσεων και μοντέλων της Fordπου υιοθετούν την προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία mHEV με επίκεντρο τον καταξιωμένο κινητήρας βενζίνης 1.0LEcoBoost και απόδοση 125 και 155 ίππων. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει πλήρως τα χαρακτηριστικά του πολυβραβευμένου βενζινοκινητήρα της Ford αφού επιτρέπει την αποθήκευση της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του αυτοκινήτου σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Αυτή η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση από τον ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος συνεπικουρεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας έτσι καλύτερη απόδοση με ταυτόχρονα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CΟ2.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Η έκδοση Diesel 1.5L EcoBlue με απόδοση 120 ίππων θα λανσαριστεί επίσης αργότερα μέσα στη χρονιά προσφέροντας γραμμική απόδοση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση προβλέπεται να έχει εκπομπές CO2 από 117 g/km και κατανάλωση από 4,5 l/100 km στον WLTP (από 99 g/km και 3,8 l/100 km – NEDC).

Άνεση και οικονομία

Το νέο Ford Puma στην σύντομη επαφή που είχαμε μαζί του απέδειξε ότι είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο που έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, πολύ μεγάλη δόση τεχνολογίας και προσδίδει άνεση και οικονομία.

Η έκδοση ST-Line X των 155 ίππων σίγουρα είναι πιο όμορφη και σπορ από την βασική έκδοση Titanium ενώ επίσης οι επιπλέον ίπποι κάνουν αισθητή την παρουσία τους κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες. Επίσης στην σπορ και ακριβότερη έκδοση ο κινητήρας εκκινείται μέσω μπουτόν και όχι μέσω του παραδοσιακού διακόπτη με το κλειδί.

Αντίθετα στην έκδοση Titanium ο κινητήρα εκκινείται με τον παραδοσιακό διακόπτη με το κλειδί ενώ επίσης δεν υπάρχει η κάμερα οπισθοπορείας αλλά απλοί αισθητήρες.

Όσον αφορά στον κινητήρα που αποδίδει 30 ίππους λιγότερους θα λέγαμε ότι η διαφορά υπάρχει μόνο προς το τέλος περιστροφής του κινητήρα και όχι στις χαμηλές στροφές όπου και τα δύο μηχανικά σύνολα έχουν την ίδια συμπεριφορά αλλά και παρόμοια χαμηλή κατανάλωση. Αν όμως κάποιος θέλει το κάτι παραπάνω τότε το μηχανικό σύνολο των 155 ίππων αναμένεται να καλύψει κάθε ανάγκη του και βέβαια καταβάλλοντας λίγα παραπάνω ευρώ για να το αποκτήσει μαζί όμως και πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό.

Το κιβώριο των 6 σχέσεων έχει σωστή κλιμάκωση και αίσθηση ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως ακόμη και από τις 1.000 σ.α.λ. το αυτοκίνητο μπορεί να εκκινηθεί και γρήγορα χάρη στη βοήθεια του υβριδικού συστήματος!

Από την άλλη βέβαια ο θόρυβος του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα κάνει αισθητή την παρουσία του μετά τις μεσαίες στροφές και αυξάνεται όσο το στροφόμετρο πλησιάζει προς την κόκκινη περιοχή…

Εκδόσεις και τιμές

Το νέο Ford Puma είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στις εκδόσεις Titanium και STLine X με εντυπωσιακό εξοπλισμό που περιλαμβάνει:

  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με τεχνολογία χρωμάτων 24-bit “truecolor” που απεικονίζει τις πληροφορίες με εντυπωσιακή ευκρίνεια, ενώ η τεχνολογία “free-form” που διαθέτει επιτρέπει την πλήρη παραμετροποίηση τόσο των εικονιζόμενων πληροφοριών σε σχέση με το σχήμα,αλλά και τη θέση που αυτές εμφανίζονται.
  • Εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ που αναζωογονούν οδηγό και συνοδηγό, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ασφάλεια, αλλά και στα άνετα μακρινά ταξίδια. Το σύστημα μασάζ διαθέτει τρεις θαλάμους και τρία επίπεδα ρύθμισης της έντασης.
  • Πρωτοποριακή τεχνολογία διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου με ενσωματωμένο modem που επιτρέπει στο νέο Puma να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο internet. Με αυτό τον τρόπο,ο οδηγός του νέου FordPuma μπορεί μέσα από την εφαρμογή Ford Pass να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο από μακριά, να ελέγχει την στάθμη καυσίμου και τη φόρτιση της μπαταρίας, ή να λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα για την πίεση των ελαστικών.
  • Το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC3 της Ford επιτρέπει τη σύνδεση ενός smartphone φροντίζοντας παράλληλα να το διατηρεί πλήρως φορτισμένο χάρη στη τεχνολογία ασύρματης φόρτισης, ενώ δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ελέγχει το σύστημα ήχου και πλοήγησης χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Το σύστημα SYNC3 προσφέρει συμβατότητα Apple Car Play και Android Auto™ χωρίς επιπλέον κόστος και υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής 8” που μπορεί να λειτουργεί μέσω κινήσεων των δακτύλων (pinch&swipe).
  • Τα φώτα ημέρας LEDκαι τα πίσω φώτα LED χαρίζουν στο νέο FordPuma μία ξεχωριστή σύγχρονη εμφάνιση, ενώ οι αυτόματοι προβολείς LED προσφέρουν ιδανικό φωτισμό τη νύχτα και μεγαλύτερη ασφάλεια σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
  • Τα 5 διαφορετικά προφίλ οδήγησης του νέου FordPuma, πέρα από τα ήδη γνωστά προγράμματα Normal, Sport και Eco, περιλαμβάνουν επιπλέον το πρόγραμμα Slippery, που ρυθμίζει το ESC και το TractionControl ώστε να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά σε επιφάνειες μειωμένης τριβής (λάσπη, χιόνι, πάγος) και το πρόγραμμα Trail, που συμβάλει στη διατήρηση της “φόρας” του αυτοκινήτου σε σαθρές επιφάνειες (πχ. άμμος) ρυθμίζοντας την απόκριση του γκαζιού, τα χαρακτηριστικά απόδοσης του ABS και το TractionControl.

Η απόκτηση του νέου Ford Puma αποδεικνύεται πολύ ελκυστική αφού πέρα από την ανταγωνιστική τιμή του διαθέτει κορυφαία χρηματοδοτικά προγράμματα για όσους επιθυμούν να το αγοράσουν με χρηματοδότηση.Το πρόγραμμα MyPumaα πό τη Ford Finance προσφέρει προνομιακούς όρους με προκαταβολή από 0%, επιτόκιο από 1% και διάρκεια αποπληρωμής από έως 84 μήνες.

Η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect με την οποία προσφέρεται το νέο FordPuma στην ελληνική αγορά αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη τηςτοπικής αντιπροσωπείας στο νέο αυτό crossoverκαι προσδίδει ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να συμβιώσουν απροβλημάτιστα με το νέο τους αυτοκίνητο για πολλά χρόνια. Στη συνέχεια παρατίθενται αναλυτικά οι τιμές πώλησης όλων των εκδόσεων του νέου Ford Puma, ο εξοπλισμός που τις συνοδεύει,τα χρηματοδοτικά προγράμματα της Ford Financeκαθώς και η εγγύηση.

Στάνταρ Εξοπλισμός ανά έκδοση

Νέο Ford Puma Titanium 

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 17” 10 ακτίνων με διαστάσεις ελαστικών 215/55R17
  • 6 αερόσακοι, με δυνατότητα απενεργοποίησης αερόσακου συνοδηγού
  • Λειτουργία μασάζ & υποστήριξη μέσης καθισμάτων οδηγού/συνοδηγού (μόνο στην έκδοση Titanium)
  • Επιλογή Λειτουργίας Οδήγησης (SDM) με 5 διαφορετικά DriveModes:

Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail

  • Εμπρός φώτα ημέρας LED
  • Πίσω φώτα LED
  • Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων – Auto High Beamheadlamps
  • Αυτόματοι εμπρός προβολείς & αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
  • Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαµπτήρες στροφής (corneringlamps)
  • Cruise Control με ρυθμιζόμενο σύστημα περιορισμού της ταχύτητας
  • Σύστημα Πλοήγησης, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8”, 7 ηχεία, ψηφιακό ραδιόφωνο DAB, GPS, Σύστημα
  • Ford SYNC 3 µε Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, ανοικτή συνομιλία κινητού τηλεφώνου Bluetooth, 2 θύρες USB, ενσωματωμένο modem
  • Βάση ασύρματης φόρτισης (wirelesscharging)
  • Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (EATC)
  • Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC (Electronic Stability Control) με έλεγχο πρόσφυσης Traction Control (TCS), Hill Start Assist, Lane Keeping Aid/Warning
  • Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης – CollisionMitigationSystem – με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών
  • Ανίχνευση πεζών ακόμα και τη νύχτα
  • Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού – DriverImpartmentMonitor
  • Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων – TrafficSignRecognition
  • Σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών – TyrePressureMonitoringSystem (TPMS)
  • Σύστημα αυτόματης διακοπής/εκκίνησης κινητήρα – Auto-Start/Stop
  • 4 ηλεκτρικά παράθυρα
  • Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
  • Trip Computer
  • Υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX στις εξωτερικές θέσεις του πίσω καθίσματος
  • Σύστημα MyKey – παραμετροποίησης των λειτουργιών ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται
  • Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού 4 κατευθύνσεων
  • Πίσω κάθισμα με πλάτη διαιρούμενη/αναδιπλούμενη 60:40
  • Δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινη λαβή ταχυτήτων και δερμάτινη λαβή χειροφρένου
  • Εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός LED
  • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος 

Νέο Ford Puma ST-Line Χ (επιπλέον της Titanium)

  • Κιτ εξωτερικής διαμόρφωσης ST-Line
  • Ζάντες ελαφρού κράματος 18” με διαστάσεις ελαστικών 215/50R18
  • Σπορ ανάρτηση
  • Εμπρός προβολείς LED
  • Πίσω φιμέ κρύσταλλα
  • Ημιδερμάτινα καθίσματα
  • Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3″ TFT LCD
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Κουμπί εκκίνησης κινητήρα – KeylessStart
  • Hχοσύστημα B&O με οθόνη αφής 8”, ψηφιακό ραδιόφωνο DABκαι 10 premium ηχεία υψηλής απόδοσης (συμπερ/νουsubwoofer 675W)
  • Adaptive Cruise Control με υποβοήθηση ελιγμού αποφυγής Evasive Steering Assist
  • Σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS) με προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα (Cross TrafficAlert)
  • Αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος με εμπρός-πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος,
  • Χαρακτηριστικό λογότυπο ST-Line στα εμπρός φτερά
  • Λαβή μοχλού ταχυτήτων με φινίρισμα αλουμινίου
  • Εμπρός μαρσπιέ με το λογότυπο ST-Line
  • Πεντάλ ελαφρού κράματος
  • Χρωμιωμένη απόλιξη εξάτμισης
  • Υποστήριξη μέσης καθισμάτων οδηγού/συνοδηγού
  • Σκούρα εσωτερική επένδυση οροφής
  • Σπορ δερμάτινο τιμόνι (κοφτό στο κάτω μέρος “flatbottom”) με κόκκινη ραφή
  • Λαβή χειρόφρενου με επένδυση από μαύρο δέρμα με κόκκινη ραφή
  • Κάλυμμα μοχλού ταχυτήτων με κόκκινη ραφή

Τιμοκατάλογος Εκδόσεων

Έκδοση Αμάξωμα Κινητήρας Κιβώτιο Ταχυτήτων C02 Ανώτατη Λιανική Τιμή Πώλησης με ΦΠΑ & Τέλος Ταξινόμησης
Titanium 1.0L EcoBoost, 125PS, mHEV 6-τάχυτο μηχανικό 96 20.097€
Titanium 1.0L EcoBoost, 155PS, mHEV 6-τάχυτο μηχανικό 99 22.681€
ST-Line X 1.0L EcoBoost, 125PS, mHEV 6-τάχυτο μηχανικό 99 24.254€
ST-Line X 1.0L EcoBoost, 155PS, mHEV 6-τάχυτο μηχανικό 101 25.793€

 

Χρηματοδοτικά προγράμματα

Ποσοστό  Ελάχιστης Προκαταβολής Διάρκεια(Μήνες) Επιτόκιο*
0% 12- 84 1% – 5,99%

 

Εγγύηση

8 Χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση FordProtect