«Nej» από τους Σουηδούς στον όμιλο Π. Πετρόπουλος

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

andris@carpress.gr

 

«Όχι» ή αλλιώς «Nej» στα σουηδικά φαίνεται πως απάντησαν τα υψηλόβαθμα στελέχη από το εργοστάσιο της Volvo σε αίτημα συνεργασίας στον όμιλο Πετρόπουλος σύμφωνα με πληροφορίες του movenews.gr.

Ειδικότερα ο όμιλος Πετρόπουλος είχε αποστείλει αίτημα ανάληψης της εισαγωγής των σουηδικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα αμέσως μετά την έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας αλλά τελικά οι Σουηδοί, σύμφωνα με πληροφορίες του movenews.gr, αποφάσισαν να μην δώσουν την εισαγωγική στον ελληνικό όμιλο.

Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες του movenews.gr η ελληνική θυγατρική της Volvo στην Ελλάδα αναμένεται σύντομα να αποκτήσει νέο πρόεδρο και ήδη έχουν πραγματοποιηθεί αρκετά ραντεβού.

Επιπρόσθετα η απόρριψη της πρότασης του ομίλου Πετρόπουλος αποτελεί και ένα βασικό στοιχείο πως η Σουηδική εταιρεία όχι μόνο δεν αποχωρεί από την Ελλάδα αλλά αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της από τη στιγμή που αναζητά νέο υψηλόβαθμο στέλεχος το οποίο θα αναλάβει τα «ηνία» της θυγατρικής στη χώρα μας και μάλιστα θα αυξήσει και την χρηματοδότησή της.

Από την άλλη μεριά ο όμιλος Πετρόπουλος φαίνεται πως εισέπραξε το δεύτερο «όχι» για ανάληψη αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την απόρριψη της Mazda ενώ να υπενθυμίσουμε πως και στο παρελθόν η ιαπωνική εταιρεία Subaru δεν του έδωσε τελικά το «πράσινο φως» ώστε να αναλάβει τα ιαπωνικά μοντέλα στην ελληνική αγορά…

Δηλαδή τρίτωσε το κακό για τον ελληνικό όμιλο!

 

Καλά πάνε τα… ινδικά

Η ινδική λέξη κάρμα αποτελείται από δυο λέξεις: «καρ» που σημαίνει δράση, και «μα» που σημαίνει αποτέλεσμα.

Στην περίπτωση του ομίλου Π. Πετρόπουλου φαίνεται πως το… Ινδικό κάρμα των Jaguar και Land Rover που είναι και εισαγωγέας τους και ανήκουν στον ινδικό όμιλο TATA, έφερε άκρως θετικά αποτελέσματα και μάλιστα πέραν κάθε προσδοκίας.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της Π. Πετρόπουλος για το 2017 όπου οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 21,5% ωστόσο τα κέρδη προ φόρων κατέγραψαν αύξηση 33,3%!

Ωστόσο αν κάποιος επιχειρήσει να λάβει μια πιο δελεαστική προσφορά για κάποιο Jaguar ή Land Rover καλό θα ήταν να επισκεφθεί κάποια άλλη εταιρεία καθώς η πολιτική του ομίλου Πετρόπουλος είναι ότι δεν κάνουν εκπτώσεις σε καταναλωτές!

Βέβαια ο όμιλος δεν τηρεί την ίδια γραμμή στους διαγωνισμούς του Δημοσίου όπου οι ανταγωνιστές μένουν έκπληκτοι από τις μεγάλες εκπτώσεις που κάνει για να κερδίσει ένα έργο στο Δημόσιο…

Πάντως, η εισηγμένη ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του Ομίλου το 2017 μειώθηκαν κατά 21,5% και ανήλθαν σε 73,2 εκατ. ευρώ (93,2 εκατ. ευρώ το 2016).

Αντίθετα τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 33,3% και ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ έναντι 2,4 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ τα κέρδη μετά τους φόρους και τα δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 76,9% σε 2,3 εκατ. ευρώ έναντι 1,3 εκατ. ευρώ το 2016.

Οι πωλήσεις των Jaguar και Land Rover φαίνεται ότι σημείωσαν επίσης σημαντική αύξηση στις πωλήσεις τους πέρυσι.

Ειδικότερα η Jaguar κατέγραψε αύξηση 32,1% το 2017 πουλώντας 37 αυτοκίνητα έναντι 28 μοντέλων το 2016.

Η Land Rover το 2017 σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις της κατά 77% καθώς διέθεσε 131 οχήματα έναντι 74 αυτοκινήτων.