Μεταφορές εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ με ιδιαίτερη… περιποίηση!

    Μέχρι τώρα είχαμε δει εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα, στην πορεία μάθαμε για εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πλημμυρισμένα ή «χτυπημένα» από χαλάζι ή ακόμη και τρακαρισμένα.

    Ωστόσο μόλις μάθαμε ότι στο παιχνίδι της εξαπάτησης των ανυποψίαστων καταναλωτών φαίνεται ότι εισέρχονται πλέον όχι μόνο έμποροι αλλά και μεταφορικές εταιρείες! Ναι σωστά διαβάσατε και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr σε γειτονική περιοχή πλησίον της Αττικής έχει στηθεί ένα «Mega-συνεργείο και φανοποιείο» όπου η εταιρεία που μεταφέρει τα οχήματα κάποιων επιτήδειων εμπόρων αναλαμβάνει και την «περιποποιήσή» τους ώστε να μην φαίνονται οι κακοουχίες που έχουν περάσει τα εν λόγω αυτοκίνητα.

    Πιο συγκεκριμένα η μεταφορική εταιρεία αναλαμβάνει την μεταφορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κυρίως από την κεντρική και βόρεια Ευρώπη όπου οι τιμές διάθεσή των αυτοκινήτων είναι πιο χαμηλές σε σχέση με τη νότια Ευρώπη και πριν τα παραδώσουν σε κάποιους επιτήδειους εμπόρους τα σταθμεύουν για μερικές ημέρες στο «υπερ-συνεργείο» που λειτουργούν ώστε να τα φρεσκάρουν και να τα κάνουν αγνώριστα.

    Υπάλληλος που εργάζονταν στο «υπερ-συνεργείο» της μεταφορικής επισημαίνει στο Carandmotor.gr ότι: «Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έρχονταν στο συνεργείο μας από κράτη κυρίως της Βόρειας Ευρώπης είχαν πολλές σκουριές εξαιτίας της μεγάλης χρήσης του αλατιού, ενώ τα περισσότερα από αυτά ήταν ασυντήρητα και πολύ ταλαιπωρημένα. Το αφεντικό μας έδινε σαφείς οδηγίες να καλύπτουμε όπως μπορούσαμε τις σκουριές, συνήθως πισσάραμε τα πατώματά τους, ενώ στον κινητήρα απλά αλλάζαμε λάδια και προσπαθούσαμε με το χαμηλότερο δυνατό κόστος να σβήσουμε τα λαμπάκια που είχαν ανάψει στο καντράν των ενδείξεων! Όποιο αυτοκίνητο έφερε κοτσαδόρο υπήρχε σαφής εντολής να τον αφαιρέσουμε και να καλύψουμε προσεκτικά τόσο τα καλώδια της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης όσο και τυχόν πλαστικά που έπρεπε να τοποθετήσουμε για να μην υπάρχουν κενές οι θέσεις εγκατάστασης. Επίσης τα χειμερινά ελαστικά είχαμε εντολή να εξαφανίζονται από προσώπου γης! Όταν κάποιο εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο θεωρούνταν έτοιμο έρχονταν φωτογράφος ο οποίος το φωτογράφιζε και έστελνε τις φωτογραφίες στον έμπορο να τις ελέγξει και να κάνεις τις όποιες παρατηρήσεις επιθυμεί. Στη συνέχεια το «περιποιημένο» όχημα φορτώνονταν και πάλι στις νταλίκες και παραδίδονταν στην εμπορία μεταχειρισμένων που το είχε αγοράσει από κάποια δημοπρασία του εξωτερικού σε άκρως δελεαστική τιμή. Τώρα ποιοι τυχεροί αποκτούν αυτά τα αυτοκίνητα πραγματικά τους λυπάμαι καθώς μετά από περίπου ένα χρόνο τα οχήματα θα ξεκινήσουν να βγάζουν προβλήματα τα οποία και θα πρέπει να επισκευάζει ο νέος τους ιδιοκτήτης…»