Με 195 ίππους το νέο υβριδικό MG3!

Στην αποκάλυψη του νέου MG3, ενός μικρού hatchback με πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, ευρύχωρο εσωτερικό και σύγχρονες τεχνολογίες προχώρησε η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία από την Κίνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το μοντέλο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον προσεχή Ιούνιο αποτελεί τη δεύτερη γενιά του MG3 η οποία όπως την χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας «αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων» και θα συνοδεύεται βέβαια από 7ετή εργοστασική εγγύηση (ή 150.000 χλμ.).

Όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος είναι 4,113 μ., το ύψος 1,502 μ. και το πλάτος 1,797, με τη σχεδίαση να ευθυγραμμίζεται με τη σχεδιαστική γλώσσα των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν δύο ψηφιακές οθόνες -μία 7” για τον πίνακα οργάνων και μία 10,25” για το σύστημα πολυμέσων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχουν παραδοσιακοί διακόπτες που ενισχύουν την εργονομία.

Για την κίνηση του νέου MG3 φροντίζει ένα πλήρως υβριδικό σύστημα (το πρώτο full hybrid μοντέλο της εταιρείας) που ονομάζεται “Hybrid+” και απαρτίζεται από 1.500άρη βενζινοκινητήρα 102 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων που παίρνει κίνηση από μια μπαταρία 1,83 kWh, και μια ξεχωριστή γεννήτρια. Για τη μεταφορά της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων.

Συνδυαστικά παράγονται 195 ίπποι και 250 Nm (από τον ηλεκτροκινητήρα) που χαρίζουν στο MG3 τον τίτλο του ταχύτερου υβριδικού supermini.

Η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται σε 4,4 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 100γρ/χλμ. Όπως ανακοινώνει η MG, για την επιτάχυνση φροντίζει ο ηλεκτροκινητήρας, με τον βενζινοκινητήρα να «μπαίνει στο παιχνίδι» κυρίως στις υψηλότερες ταχύτητες.

Το ΜG3 έχει συνολικά 5 προγράμματα οδήγησης, καθένα εκ των οποίων επιλέγεται αυτόματα από το υβριδικό σύστημα “Hybrid+”.

– EV: Κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η μπαταρία.

– Series: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του μοντέλου.

– Series and Charge: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του μοντέλου. Παράλληλα, σε χαμηλό φορτίο η μπαταρία φορτίζει.

– Drive and Charge: Ο βενζινοκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει επίσης την μπαταρία μέσω της γεννήτριας.

Παράλληλα, υπάρχουν και 3 προφίλ οδήγησης (Eco, Standard και Sport), καθένα εκ των οποίων επιλέγεται από τον οδηγό.