Koenigsegg Gemera: 1.700 ίπποι από τέσσερις κινητήρες!

Η Koenigsegg μαζί με το Jesko Absolut, παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο, το Gemera, το οποίο είναι το πρώτο τετραθέσιο μοντέλο στην 25χρονη ιστορία της εταιρίας, με τον Christian von Koenigsegg να το χαρακτηρίζει ως Mega-GT, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Το Gemera είναι μια εντελώς νέα κατηγορία αυτοκινήτου όπου τα extreme megacar συναντούν ένα ευρύχωρο εσωτερικό και απόλυτη περιβαλλοντική συνείδηση. Το ονομάζουμε Mega-GT.»

Η νέα Gemera είναι τετραθέσια, διαθέτει 200 λίτρα χώρο αποσκευών, και κινείται από μία «μικτή» μονάδα κίνησης, η οποία αποτελείται από έναν καινοτόμο, 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα μόλις 2,0 λίτρων, καθώς και από τρεις ηλεκτροκινητήρες, που συνδυαστικά υπόσχονται καταιγιστικές επιδόσεις.

Ο υπετροφοδοτούμενος κινητήρας των 600 ίππων, οι οποίοι αποδίδονται στις 7.500 σ.α.λ., και 600 για την περίσταση Nm, που με τη σειρά τους κάνουν αισθητή την παρουσία τους από τις 2.000 έως και τις 7.000 σ.α.λ., και έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του αμαξώματος.

Ο Tiny Friendly Giant κινητήρας συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο βρίσκονται εγκατεστημένοι στον πίσω άξονα (ένας σε κάθε τροχό) και ο τρίτος στον στροφαλοφόρο άξονα του 3κύλινδου βενζινοκινητήρα, ο οποίος δίνει κίνηση τους εμπρός τροχούς. Συνδυαστικά, οι τρεις ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν ισχύ 1.100 ίππων, με το όλο «πακέτο» των ηλεκτρικών μονάδων και του θερμικού συνόλου να αποδίδουν 1.700 ίππους και 3.500 Νm ροπής.

Σύμφωνα με την Koenigsegg, η νέα Gemera είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 1,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα προσδιορίζεται στα 400 χλμ./ώρα.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως ο 3κύλινδρος κινητήρας του Σουηδικού supercar μπορεί να καταναλώσει, εκτός από βενζίνη, αιθανόλη, αλλά και μεθανόλη!

Φυσικά, η νέα Koenigsegg Gemera είναι τετρακίνητη, με σύστημα torque vectoring που επιδρά ακόμα και σε κάθε τροχό ξεχωριστά, διαθέτοντας συγχρόνως και σύστημα τετραδιεύθυνσης…