To Korando αποτελεί ένα όνομα αυτοκινήτου που είναι ιδιαίτερο γνωστό στην Ευρώπη και στην Ελλάδα καθώς η ιστορία του ξεπερνά τα 40 χρόνια και το έχουμε γνωρίσει με το λογότυπο της SsangYong.
Τώρα το Korando επιστρέφει από την KGM με την εισαγωγική της Νικ. Ι. Θεοχαράκης να εγγυάται για την ποιότητα αλλά και την ασφάλεια των νέων μοντέλων που έχουν έρθει από την Κορέα.
H βασική έκδοση του KGM Korando με 163 ίππους και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ανέρχεται σε 25.490 ευρώ ενώ η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων κοστίζει από 27.490 ευρώ.
Τα υπενθυμίσουμε ότι όλα τα μοντέλα της KGM στην Ελλάδα συνοδεύονται από 5 χρόνια εγγύησης και υπερπλήρη εξοπλισμό.
Σύγχρονη σχεδίαση
Σχεδιαστικά το KGM Korando παραπέμπει σε ένα σύγχρονο SUV με απαλές και καθαρές γραμμές.
Μάλιστα χαρακτηριστικό της σχεδίασης είναι ότι τόσο η δικίνητη όσο και η τετρακίνητη έκδοση δεν διαφέρουν σχεδόν σε τίποτα.
Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και η σκουρόχρωμη μάσκα που ενώνει τους προβολείς και στο κέντρο της κοσμείται από τον αετό της KGM (SsangYong).
Πίσω, τα μεγάλα φώτα δίνουν το στίγμα ενώ ο ογκώδης προφυλακτήρας φέρει τους προβολείς ομίχλης, τα αλάρμ και τα φώτα της όπισθεν, ενώ στο κέντρο διαθέτει διακοσμητικό που παραπέμπει σε πλακέ απολήξεις εξάτμισης.
Την παραδοσιακή off road εμφάνιση που οφείλει να έχει ένα μοντέλο της KGM συμπληρώνουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Οι τροχοί αλουμινίου έχουν διάσταση από 17 έως 19 ίντσες.
Ευρύχωρο με πλούσιο εξοπλισμό
Λιτή, άνετη αλλά και με πλούσιο εξοπλισμό θεωρείται η καμπίνα επιβατών του KGM Korando. Ο οδηγός ενημερώνεται από διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που πέρα από τα «κλασικά», μπορεί να παρουσιάσει τον πλοηγό και να κάνει mirroring την οθόνη του infotainment για ακόμα πιο άμεση λήψη της πληροφορίας.
Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί μια έγχρωμη HD οθόνη αφής του συστήματος πλοήγησης και πολυμέσων 9 ιντσών. Ακριβώς από κάτω εντοπίζουμε το στάνταρ σύστημα διζωνικού κλιματισμού με τους φυσικούς διακόπτες που ευνοούν την εργονομία.
Οι χώροι που προσφέρει το Korando είναι πολύ καλοί για τέσσερις ενήλικες ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 551 λίτρα και διαθέτει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα του.
Η στιβαρότητα της κατασκευής είναι αυτή που ξεχωρίζει ενώ επίσης πολύ καλή είναι και η ποιότητα.
163 ίπποι
Το KGM Korando εφοδιάζεται με έναν 1.500άρη turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους και 280 Nm ροπής με την κίνηση στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβώτιου.
Στην πράξη ο κινητήρας διακρίνεται για την γραμμική απόδοση και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας που είναι πολύ ποιοτικά.
Όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου αν ο οδηγός κινείται στα όρια του ΚΟΚ και δεν πιέζει το KGM Koradno τότε θα χρειαστεί περίπου 7,9 λίτρα για κάθε 100 χλμ. αλλά αν είναι «ανήσυχος» τότε η κατανάλωση αγγίζει εύκολα τα 9 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
Ηρεμία και ασφάλεια
Το KGM Korando αποδείχθηκε ότι αποτελεί ένα σύγχρονο SUV που μπορεί να κινηθεί με απόλυτη ηρεμία και ασφάλεια.
Στον αυτοκινητόδρομο το κορεατικό μοντέλο είναι ευθύβολο και σταθερό ενώ την ίδια στιγμή προσδίδει και ποιοτική κύλιση στους επιβάτες εξαιτίας και της καλής ηχομόνωσης.
Σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές, το Korando θα πάρει λογική κλίση που δεν θα αλλοιώσει την πορεία που έχει χαράξει ο οδηγός και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου είναι ομοιογενείς και ασφαλείς.
Η ανάρτηση με την μαλακή ρύθμισή της συνδυάζει σε μεγάλο βαθμό την άνεση με το κράτημα ενώ μέσα στην πόλη απορροφά στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.
Εκτός δρόμου το KGM Korando θα κινηθεί με άνεση σε έναν χωματόδρομο αλλά χρειάζεται προσοχή καθώς δεν υπάρχει τετρακίνηση και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος μπορεί να ξεγελάσει τον οδηγό σε δύσβατα μονοπάτια.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Κόστος
Εξοπλισμός
Εργοστασιακή εγγύηση
ΚΑΤΑ
Κατανάλωση