Καταφθάνει το νέο Honda ADV350

Η Honda αποκάλυψε το νέο ADV350, το scooter που συνδυάζει τη σκληροτράχηλη εμφάνιση του X-ADV με την καθημερινή χρηστικότητα ενός GT scooter.

Με δυνατότητα κίνησης και στο χώμα, το αυτόματο Honda X-ADV αποτέλεσε κάτι διαφορετικό στην «υβριδική» κατηγορία των scooters, που συνδυάζουν στην αρχιτεκτονική τους και χαρακτηριστικά που βλέπουμε συνήθως στις μοτοσικλέτες. Διαφορετικό και επιτυχημένο το X-ADV, με το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας να τα καταφέρνει πολύ καλά στον εμπορικό στίβο. Τόσο καλά που ήρθε η ώρα για τη Honda να κατέβει αρκετά σκαλιά και να παρουσιάσει και το μικρού-μεσαίου κυβισμού ADV350.

Το νέο ADV350 φέρνει λίγη από τη διάθεση για περιπέτεια του X-ADV στα scooters μεσαίου κυβισμού, με σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν άμεσα στο μοντέλο με τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 750 κ.εκ. Για τη δημιουργία του η Honda χρησιμοποίησε ως βάση το Forza 350 παίρνοντας από αυτό το πλαίσιο, τις αναρτήσεις και τον κινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι το νέο scooter δεν θα έχει τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου που παρουσιάζει το X-ADV.

Τον εμπρός τροχό των 15 ιντσών αναρτά ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37 χλστ., ενώ πίσω δύο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου φροντίζουν για την ανάρτηση του 14άρη τροχού. Οι διαδρομές φτάνουν στα 125 και 130 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα και για την επιβράδυνση φροντίζουν δύο δίσκοι με διάμετρο για τον εμπρός τροχό στα 256 χλστ. και στα 240 για τον πίσω. H εμπρός δαγκάνα είναι δύο εμβόλων και η πίσω μονοπίστονη.

Για την κίνηση φροντίζει η ανανεωμένη έκδοση του μεγάλου μονοκύλινδρου eSP κινητήρα των 330 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 29,4 ίππους και 31,9 Nm. Η πρόσφυση του πίσω τροχού ελέγχεται από το traction control της ιαπωνικής εταιρείας Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HTSC δίνει επίσης και τη δυνατότητα απενεργοποίησης.

Για την προστασία του αναβάτη φροντίζει μια ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα (σε δύο θέσεις με απόσταση 133 χλστ. η μία από την άλλη), στο μικρό ντουλαπάκι στην ποδιά υπάρχει στάνταρ θύρα USB-C, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για τη φιλοξενία δύο κρανών κλειστού τύπου, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει στα 48 λίτρα.

Προς το παρόν η Honda δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για τη διαθεσιμότητα του νέου ADV350, ωστόσο δεν αναμένεται να αργήσει να κάνει την εμφάνιση του στις ευρωπαϊκές εκθέσεις των Ιαπώνων το 2022.