Καταφθάνει η νέα Honda XL750 Transalp!

Στην πόλη αλλά και στους δρόμους όλου του κόσμου, η ολοκαίνουργια XL750 Transalp της Honda προάγει στο επόμενο επίπεδο το πνεύμα περιπέτειας του εμβληματικού αρχικού μοντέλου και είναι έτοιμη για μία νέα γενιά αναβατών που επιθυμούν να ταξιδεύουν όπου κι αν τους βγάλει ο δρόμος. Ο οκταβάλβιδος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας της αποδίδει ισχύ 67.5Kw (91,8 Ps) και ροπή 75Nm. Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW) υποστηρίζει 4 προεπιλεγμένα ridingmodes, συν την επιλογή User που είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη από τον αναβάτη, το 5 επιπέδων Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο Wheelie Control (Έλεγχος Ανύψωσης Εμπρός Τροχού), καθώς και 3 επίπεδα ρύθμισης Φρένου Κινητήρα και Παροχής Ισχύος. Το ατσάλινο πλαίσιο χρησιμοποιεί εξ ολοκλήρου αναρτήσεις Showa: Μπροστά, ανεστραμμένο πιρούνι 43mmSFF-CA και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link. Διπλές, διπίστονες δαγκάνες επενεργούν στους δίσκους μπροστά, και οι τροχοί – 21ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω –  φοράνε ελαστικά με σαμπρέλα (tube). Ο premium εξοπλισμός περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη TFT  5 ιντσών, με σύστημα συνδεσιμότητας Honda Smart phone Voice Control (HSVC), φωτισμό full LED, σύστημα αυτόματης ακύρωσης των φλας (auto-indicatorcancel) και τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS). Επίσης, διατίθεται έκδοση για κατόχους διπλώματος A2.

Για κάθε χρήση

Η πρώτη Transalp, που παρουσιάστηκε το 1986 με έναν δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα 586κ.εκ., είναι μία μοτοσυκλέτα θρύλος. Και απόδειξη της απόλυτης ποιότητας κατασκευής αλλά και τηςδιαχρονικής της σχεδίασης, αποτελεί το γεγονός ότι πολλές εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους Ευρωπαϊκούς δρόμους μέχρι και σήμερα.

Την εποχή εκείνη, η Transalp ενσάρκωνε το προφίλ μιας άνετης και ικανότατηςcrossover μοτοσυκλέτας για κάθε χρήση. Μπορούσε άνετα να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις σε πιο τραχιά εδάφη, χάρη στη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης και την ελαφριά off-road δυναμική. Μέχρι το 2000, η χωρητικότητα του κινητήρα είχε αυξηθεί στα 647κ.εκ. και, στην τελευταία έκδοση του 2008, παρουσιάστηκε με κινητήρα 680κ.εκ., υιοθετώντας σύστημα ψεκασμού καυσίμου και με συνολικό βάρος, πλήρες υγρών, 214kg.

Η κατηγορία Adventure επεκτάθηκε σημαντικά από τότε που η Transalp άνοιξε πρώτη το δρόμο. Η Honda έχει την εκπληκτική pocket-adventurer CB500X, που είναι κατάλληλη για κατόχους διπλώματος Α2, την διπλής χρήσης, σούπερ αθλητική adventure ναυαρχίδα της CRF1100L AfricaTwin, καθώς και την προσανατολισμένη στο διηπειρωτικό τουρισμό αδελφή της Africa Twin Adventure Sports με τη μεγάλη αυτονομία. Ως εκ τούτου, υπάρχει χώρος στη γκάμα μεσαίου κυβισμού της Honda για ένα μοντέλο που να προσελκύει πελάτες με διαφορετικές περιπετειώδεις φιλοδοξίες.

Και αυτό ακριβώς είναι κατασκευασμένη να κάνει η XL750 Transalp, γεγονός που φέρνει ξανά στο προσκήνιο ένα θρύλο της κατηγορίας adventure touring.

Η XL750 Transalp αντλεί έμπνευση από την αρχική εκείνη μοτοσυκλέτα και είναι ιδανική για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, τη ζούγκλα της πόλης, και φυσικά, για όλες τις ενδιάμεσες συνθήκες. Κινείται με την ίδια άνεση, είτε διασχίζοντας τις Άλπεις είτε σε χωμάτινες διαδρομές σηκώνοντας σύννεφα σκόνης. Σε αυτή την επιτυχημένη φόρμουλα έρχεται τώρα να προστεθεί ένας υψηλής απόδοσης κινητήρας, μια ολοκαίνουργια σχεδίαση και ένα κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού που απαιτούν οι σύγχρονοι αναβάτες.

Με απλά λόγια, η XL750 Transalp είναι μία εξαιρετική all-rounder μοτοσυκλέτα που αφήνει αναπάντητη μία μόνο ερώτηση: Πόσο μακριά θέλετε να φτάσετε;

Mr. Masatoshi Sato, Transalp Large Project Leader, Honda R&D, Japan: «Με τη νέα μας Transalp μελετήσαμε σχολαστικά τα χαρακτηριστικά που κατέστησαν το πρώτο μοντέλο τόσο καλό και θελήσαμε να πετύχουμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της αστικής ευελιξίας, της άνεσης στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο δρόμο και των off-road ικανοτήτων. Για να πετύχουμε το τωρινό αποτέλεσμα, εξετάσαμε σφαιρικά όλες αυτές τις πτυχές και δημιουργήσαμε μία μοτοσυκλέτα που προσφέρει στους αναβάτες ανεξαρτήτως εμπειρίας μία φρέσκια, νέα επιλογή στη γκάμα της Honda. Η εμφάνισή της αναβιώνει με μοντέρνο τρόπο την κλασσική σχεδίαση της Transalp, ο νέος κινητήρας είναι απίστευτα δυνατός και ευέλικτος, ενώ οι νέες προδιαγραφές που συνοδεύουν τη μοτοσυκλέτα είναι το λιγότερο εντυπωσιακές. Η νέα μας Transalp είναι έτοιμη να κατακτήσει την πόλη και όλο τον κόσμο!»

Αdventure Τouring

Η σχεδίαση της Transalp αποτυπώνει μία αδιαμφισβήτητη αίσθηση adventure touring σε ένα πακέτο που λειτουργεί εξαιρετικά στο δρόμο. Η ψιλή και στενή της φιγούρα προδίδει τις περιπετειώδεις προθέσεις της, ενώ το φέρινγκ και η ζελατίνα συνεργάζονται για να παρέχουν προστασία από τον αέρα, χωρίς να προσθέτουν όγκο. Η συνολική εμφάνιση είναι κομψή, απλή και καθαρή.

Ο κινητήρας ενσωματώνει μεγάλο μέρος της μηχανολογικής τεχνογνωσίας της Honda σε μικρό διαθέσιμο χώρο και προσφέρει ισχυρή απόκριση σε όλο το εύρος στροφών – ό,τι ακριβώς απαιτείται για ταξίδια τουρισμού με έναν ή δύο αναβάτες. Ο νέος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 755κ.εκ. (τον οποίο μοιράζεται με τη νέα CB750 Hornet) αποδίδει μέγιστη ισχύ 91.8 PS (67.5kW) και υψηλή ροπή σε όλο το εύρος στροφών, με μέγιστη τιμή τα 75Nm. Οι βελτιωμένες ρυθμίσεις του συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης ΓκαζιούThrottle By Wire (TBW) προσανατολίζουν τον χαρακτήρα του κινητήρα προς τον τουρισμό και την άνεση.

Η συμπαγής, 8 βάλβιδη Unicam κυλινδροκεφαλή που προέρχεται από τη CRF, χρησιμοποιεί αυλούς εισαγωγής κάθετης ροής και αγωγoύς εισερχόμενου αέρα με στροβιλιζόμενη ροή (Vortex Flow Ducts) ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη καύση. Ο στρόφαλος με κομβία στις 270° προσφέρει ανεπανάληπτη αίσθηση και χαρακτήρα. Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού –  Throttle By Wire (TBW), προσφέρει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη τα οποία περιλαμβάνουν 5 ridingmodes, εκ των οποίων τα 4 περιέχουν προ-καθορισμένους συνδυασμούς Ισχύος Κινητήρα (Engine Power), Φρένου Κινητήρα (EngineBraking), ABS και του Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο WheelieControl (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού). Το 5ο ‘User’ mode επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει τον δικό του επιθυμητό συνδυασμό.

Ο χειρισμός είναι ελαφρύς, ευέλικτος και εμπνέει αυτοπεποίθηση. Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ είναι ελαφρύ χάρη στη βελτιστοποίηση του πάχους και της ακαμψίας των ελασμάτων και των σωληνώσεών που το απαρτίζουν. Για ευέλικτη συμπεριφορά στο δρόμο και απόσβεση των ανωμαλιών σε συνθήκες εκτός δρόμου, η ανάρτηση είναι κορυφαίας ποιότητας: ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm SFF-CA και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link. Οι διπλές, διπίστονες δαγκάνες προσφέρουν αποτελεσματική ισχύ φρεναρίσματος, ενώ τα ελαστικά – 90/90-21 εμπρός και 150/70-18 πίσω – παρέχουν ευελιξία εντός και εκτός δρόμου.

Στην κορυφή της πλούσιας λίστας εξοπλισμού βρίσκεται μία έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει με ευκρίνεια πληροφορίες και διαχείριση όλων των συστημάτων, καθώς και τη συνδεσιμότητα του συστήματος Honda Smartphone Voice Control system (HSVCs) για συσκευές Android και IOS. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φλας υιοθετούν Λειτουργία Αυτόματης Ακύρωσης και περιλαμβάνουν επίσης την τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) που προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.

Μία γκάμα από αξεσουάρ που περιλαμβάνει quickshifter, μαλακές και σκληρές βαλίτσες, εξοπλισμό rally/touring και αισθητικές βελτιώσεις, εκπληρώνει τις επιθυμίες του κάθε ιδιοκτήτη.

Η 23YMXL750 Transalp θα διατίθεται με τρεις εντυπωσιακές χρωματικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς της όμορφης, διαχρονικής τριχρωμίας (Tricolour) που αποτίει φόρο τιμής στην πρώτη XL600V, σηματοδοτώντας την επιστροφή ενός μοντέλου-ορόσημου των δύο τροχών.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος κινητήρα ΥγρόψυκτοςOHC 4-χρονος 8-βάλβιδος ParallelTwin με στρόφαλο 270° και διάταξη Unicam
Χωρητικότητα κινητήρα 755cc
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 87mm x 63.5mm
Σχέση συμπίεσης 11.0:1
Μέγιστη ισχύς 91.8 PS (67.5kW)στις 9.500 σαλ.
Μέγιστη ροπή 75Nm στις 7.250 σαλ.
Επίπεδο θορύβου (dB)  Lwot – 81.5, Lurban – 77.5
Χωρητικότητα σε λιπαντικό  3.9L
Εκκίνηση Ηλεκτρική
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Τροφοδοσία ΗλεκτρονικόςψεκασμόςPGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 16.9L
Εκπομπές CO2 WMTC 103g/km
Κατανάλωση καυσίμου 23km/l
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Χωρητικότητα μπαταρίας 12v 8.6Ah
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper)
Κιβώτιο 6-τάχυτο Χειροκίνητο
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο, τύπου ‘Διαμάντι’
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) 2.325mm x 838mm x 1.450mm
Μεταξόνιο 1560mm
Γωνία κάστερ 27°
Ίχνος τροχού 111mm
Ύψος σέλας 850mm
Απόσταση από το έδαφος 210mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 208kg
Ακτίνα κύκλου στροφής 2.6m
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Showa 43mmSFF-CA – διαδρομή 200mm
Πίσω Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 190mm
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντα Εμπρός 21” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή
Ζάντα Πίσω 18” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή
Ελαστικό Εμπρός 90/90-R21 M/C 54H
Ελαστικό Πίσω 150/70-R18 M/C 70H
ΦΡΕΝΑ
Τύπος ABS 2κάναλο
Εμπρός Διπλοί δίσκοι 310mmx 4.5mm κυματοειδείς με2πίστονες δαγκάνες
Πίσω Μονός κυματοειδής δίσκος 256mmx 6.0mm στον οποίο επενεργεί μονοπίστονη δαγκάνα
ΟΡΓΑΝΑ&ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Όργανα TFT
Προβολέας LED
Πίσω φως LED
Συνδεσιμότητα Honda Smartphone Voice Control*
USB TypeC (κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη)
Πρίζα 12V Προαιρετική
Αυτόματη ακύρωση φλας Ναι
Quickshifter Προαιρετικό
Σύστημα ακινητοποίησης HISS

** Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες. 

*Το σύστημα Honda Smartphone Voice Control, όπως και η συνεργαζόμενη με αυτό εφαρμογή, Honda Road sync App, δεν υποστηρίζονται την παρούσα στιγμή στη χώρα μας.