Και δεν εγένετο… Volt(k)swagen of America!

Αναστάτωση σε όλη την αγορά προκάλεσαν τα στελέχη της VW με την ανακοίνωσή τους ότι αλλάζουν το όνομα της εταιρείας στις ΗΠΑ από Volkswagen σε Voltswagen καθώς οι ίδιοι με νέα ανακοίνωση ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να αλλάξει όνομα η θυγατρικής στις ΗΠΑ και πως όλο αυτό το αστείο αποτέλεσε ένα τρικ που σκαρφίστηκε το τμήμα μάρκετινγκ του γερμανικού εργοστασίου ενόψει του λανσαρίσματος του ID.4 στις ΗΠΑ…

Νωρίτερα όμως το γερμανικό εργοστάσιο ανακοίνωσε ότι όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής εταιρείας θα φέρουν το λογότυπο Voltswagen και όχι Volkswagen και η θυγατρική του εργοστασίου στις ΗΠΑ μετονομάζεται σε «Voltswagen of America».

Σε σχετική ανακοίνωση η εταιρεία επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι: «Το όνομα “Voltswagen” είναι μια δημόσια δήλωση για τις μελλοντικές επενδύσεις της εταιρείας στην ηλεκτρονική κινητικότητα. Το νέο όνομα και η νέα επωνυμία συμβολίζουν την “φορτισμένη ορμή” προς τα εμπρός που έχει ξεκινήσει η Voltswagen, επιδιώκοντας να προσφέρει μετακινήσεις σε όλους τους ανθρώπους από το ένα σημείο στο άλλο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα οχήματα της μάρκας με θερμικούς κινητήρες θα εξακολουθούν στις ΗΠΑ να χρησιμοποιούν την ονομασία «Volkswagen» ενώ η μετονομασία της «Volkswagen of America» σε «Voltswagen of America» θα τεθεί σε ισχύ από τον προσεχή Μάιο.

Ο CEO της Volkswagen of America ή καλύτερα Voltswagen of America κ. Scott Keogh σε ανάρτησή του στα social media αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Μπορεί να αλλάζουμε το “k” με ένα “t”, αυτό όμως που δεν αλλάζουμε είναι η δέσμευση της μάρκας να κατασκευάζει οχήματα με την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία που απευθύνονται σε οδηγούς και ανθρώπους όπου κι αν βρίσκονται. Άλλωστε η ιδέα του “αυτοκινήτου του λαού” είναι βασικό συστατικό της ύπαρξής μας. Έχουμε πει από την αρχή της αλλαγής μας σ’ ένα ηλεκτρικό μέλλον, ότι θα κατασκευάσουμε EV για εκατομμύρια ανθρώπους, όχι μόνο για εκατομμυριούχους».

Ωστόσο όλα τα παραπάνω αποδείχθηκαν ένα μεγάλο ψέμα καθώς σύμφωνα με όσα δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στην εφημερίδα The Wall Street Journal: «Δεν θέλαμε να παραπλανήσουμε κανέναν. Το όλο θέμα είναι απλώς μια δράση του μάρκετινγκ για να κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για το ID.4.»

Επομένως, όλο αυτό ήταν ένα ψέμα, καθώς αποτέλεσε μια εκστρατεία του τμήματος μάρκετινγκ της γερμανικής εταιρίας για το λανσάρισμα του ID.4 στην αγορά της Αμερικής.