Ιδού το M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1

Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) έδωσε στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού την πρώτη τους ευκαιρία να δουν το συναρπαστικό αγωνιστικό «κοστούμι» του νέου M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 που θα ηλεκτρίσει το 2022 FIA World Rally Championship (WRC).

Το M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 πραγματοποιεί το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Ράλι Μόντε Κάρλο που θα διεξαχθεί από τις 20 έως και τις 23 Ιανουαρίου. Καθ΄όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2022 στο WRC θα παραταχθούν τρία αυτοκίνητα με οδηγούς τους Craig Breen, Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Επιπλέον, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο FIA World Rally Champion, Sébastien Loeb,ενώνει τις δυνάμεις του με την M‑Sport Ford World Rally Team στο φετινό Ράλι Μόντε Κάρλο, σε έναν αγώνα τον οποίο έχει κερδίσει επτά φορές στο παρελθόν.

Η σεζόν του 2022 στο WRC σηματοδοτεί την 25η επέτειο της επιτυχημένης συνεργασίας ανάμεσα στη Ford και την M-Sport, κατά τη διάρκεια της οποίας έχουν κατακτηθεί επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα και περισσότερες από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές με σημείο αναφοράς εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα – συμπεριλαμβανομένων των M-Sport Ford FiestaWRC και Ford Focus RS WRC. Από το ξεκίνημα της συνεργασίας τους, η M-Sport και η Ford έχουν σημειώσει ένα σημαντικό ρεκόρ κατακτώντας 268 συνεχόμενους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Οι οδηγοί της M-Sport Ford World RallyTeam στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Οδηγός Συνοδηγός Highlights οδηγούστο WRC
Craig Breen Paul Nagle – Πρώτο Ράλι: Πορτογαλία (2009)

– 22 νίκες σε ειδικές διαδρομές

– 69 αγώνες

– 288 βαθμοί

Adrien Fourmaux Alex Coria – Πρώτο Ράλι: Μόντε Κάρλο (2019)

– 1 νίκη σε ειδική διαδρομή

– 26 αγώνες

– 45 βαθμοί

Gus Greensmith Jonas Andersson – Πρώτο Ράλι: Ουαλία/Μ. Βρετανία (2014)

– 58 αγώνες

– 91 βαθμοί

SébastienLoeb IsabelleGalmiche – Πρώτο Ράλι: Καταλονία (1999)

– 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα

– 925 νίκες σε ειδικές διαδρομές

– 180 αγώνες

– 1.727 βαθμοί

 

«Μία από τις πιο συναρπαστικές πτυχές του WRC τα τελευταία χρόνια ήταν η σαφής σύνδεση ανάμεσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και τα αντίστοιχα παραγωγής», δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance. «Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό αυτή η νέα εποχή του WRC να αντανακλά τη στροφή του κλάδου μας προς την ηλεκτροκίνηση. Στη Ford δεσμευόμαστε πλήρως σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον και η συμμετοχή του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 στις πιο δύσκολες αγωνιστικές συνθήκες θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε ακόμη πιο συναρπαστικά ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα για τους πελάτες μας».

Λειτουργώντας με παρόμοιες αρχές με την έκδοση παραγωγής τουPumaEcoBoostHybrid στο οποίο και βασίζεται, το νέο M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford. Ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την οδήγηση και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh. Στη συνέχεια, η ενέργεια χρησιμοποιείται ως «συμπλήρωμα» στις επιδόσεις που προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας EcoBoost των 1,6 λίτρων με επαναλαμβανόμενες «ενέσεις ισχύος» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW. 

Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης της κίνησης για να κινηθεί σε πόλεις, στο service park και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών του αγώνα, χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ισχύ. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά.

Επιπλέον, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FIA WRC Rally1 θα χρησιμοποιήσουν ένα μη ορυκτό καύσιμο από τη σεζόν του 2022, που συνδυάζει συνθετικά και βιοδιασπώμενα στοιχεία, δημιουργώντας έτσι ένα καύσιμο 100% βιώσιμο.

«Είχαμε πολύ δουλειά για να ετοιμάσουμε τα αυτοκίνητα και την ομάδα για το Ράλι Μόντε Κάρλο που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα και αποτελεί την πρεμιέρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για το 2022. Αλλά η προσπάθεια αξίζει τον κόπο», δήλωσε ο Richard Millener, M-Sport Teamprincipal. «Με τη βοήθεια και υποστήριξη των συναδέλφων μας στη Ford απ’ όλο τον κόσμο, δημιουργήσαμε ένα φανταστικό αυτοκίνητο με τεράστιες δυνατότητες, τις οποίες ανυπομονούμε να δείξουμε κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν στο να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και μας βοήθησαν με τα σφικτά χρονοδιαγράμματα. Νιώθουμε πολύ περήφανοι που εκπροσωπούμε τη Ford στην παγκόσμια σκηνή στο 25οέτος της συνεργασίας μας μαζί της!».

ΤεχνικάχαρακτηριστικάM-Sport Ford Puma Hybrid Rally1:

Μονάδα ισχύος Κινητήρας Εσωτερικής Καύσης (ICE) Ford 1.6-λίτραEcoBoost, υπερτροφοδοτούμενος, βενζίνης, 4-κύλινδροςσεσειρά
Μέγιστη ισχύς: 380hp
Μέγιστη ροπή: 420Nm
Περιοριστής κινητήρα: 36mm
Ηλεκτρικό σύστημα μπαταρίας Μέγιστο επιπλέον boost: 100kW
Μέγιστη αναγεννητική ισχύς: 30kW
Χρονική διάρκεια επιπλέον boost: 3 δευτερόλεπτα
Μέγιστηενέργειαboostανάεπιτάχυνση: 250 kJ (καθορίζεται από τη FIA σύμφωνα με το μήκος της ειδικής διαδρομής και τον τύπο της επιφάνειας)
Βάρος: 95 kg
Ψύξη: Υδρόψυκτο και αερόψυκτο
Συνδυαστική απόδοση Μέγιστη ισχύς:> 500hp
Μέγιστη ροπή:> 500Nm
Μετάδοση Χειροκίνητο σειριακού τύπου με 5 σχέσεις
Τετρακίνησημε κατανομή 50/50
Εμπρός μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Πίσωμηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Συμπλέκτηςδύο πλακών (double-plate)
Φρένα Χώμα: Αεριζόμενοι δίσκοι 300mm
Άσφαλτος: Αεριζόμενοι δίσκοι 370mm
Τετραπίστονες δαγκάνες
Επιδόσεις Επιτάχυνση σε χώμα και άσφαλτο: περίπου

3.2δλ. για το 0-100km/h

Βάρος και διαστάσεις Ελάχιστο βάρος: 1.260kg
Μεταξόνιο: 2.600mm

 

Το M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Ford στον εξηλεκτρισμό. Η εταιρεία ανακοίνωσε πέρυσι ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές – πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά – έως τα μέσα του 2026. ενώ θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά έως το 2030.