Ιδού η πρώτη υβριδική plug-in Ferrari των 986 ίππων!

Η πρώτη υβριδική plug-in Ferrari αποτελεί και γεγονός ονομάζεται SF90 Stradale και αποδίδει 986 ίππους!

Επίσης αποτελεί το πρώτο σπορ διθέσιο αυτοκίνητο που διαθέτει τετρακίνηση που είναι βήμα απαραίτητο για την ανάπτυξη του υβριδικού συστήματος.

Επιπλέον, η SF90 Stradale αποτελεί την πρώτη Ferrari που διαθέτει σύστημα φρένων με συρματόσχοινο, το οποίο αναπτύχθηκε με την Brembo. Αυτό επιτρέπει την κατανομή της ροπής πέδησης μεταξύ του υδραυλικού συστήματος και των ηλεκτρικών κινητήρων, επιτρέποντας την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.

Ο κινητήρας συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V-8 των 769 ίππων με τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 217 ίππων. Ένας κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος μεταξύ του κινητήρα και του οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και υπάρχει ένας κινητήρας για κάθε έναν από τους εμπρός τροχούς.

Το V-8 έχει επανασχεδιαστεί πλήρως χρησιμοποιώντας τον οκτακύλινδρο κινητήρα F154 της Ferrari ως βάση. Μία από τις μεγαλύτερες διαφορές είναι ότι η SF90 Stradale διαθέτει ένα νέο θάλαμο καύσης.

Ένας επιλογέας τοποθετημένος στο τιμόνι δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις τρόπους διαχείρισης μονάδας ισχύος:

eDrive (μόνο ηλεκτρικό)

Hybrid (βασικό)

Performance (κινητήρας εσωτερικής καύσης που λειτουργεί συνεχώς)

Qualify (μέγιστη απόδοση ηλεκτρικής ισχύος).

Η Ferrari λέει ότι το eDrive είναι ιδανικό για το αυτοκίνητο όταν κινείται στο κέντρο μιας μεγαλούπολης ή όταν ο οδηγός επιθυμεί να εξαλείψει τον ήχο του βενζινοκινητήρα.

Τα επιπλέον 270 κιλά που απαιτούνται για την ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος στο αυτοκίνητο αντισταθμίστηκαν περισσότερο από την αύξηση της ισχύος. Η SF90 Stradale έχει μέγιστη ταχύτητα άνω των 340 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον οκτακύλινδρο F8 Tributo των 710 ίππων.

Το SF90 πιστώνεται με 1 λεπτό και 19 δευτερόλεπτα στο γύρο δοκιμών Fiorano της Ferrari, 3 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το F8 Tributo.

Η σχετικά μικρή μπαταρία των 7,9 kW σημαίνει ότι η μέγιστη ισχύς ισχύος των 986 hp είναι διαθέσιμη μόνο «για ένα συγκεκριμένο αριθμό δευτερολέπτων, αλλά αρκετή για κάθε γύρο σε κάθε αγώνα», δήλωσε ο Chief Technical Officer της Ferrari Michael Leiters.

Η ηλεκτρική αυτονομία της SF90 είναι μόλις 25 χιλιόμετρα 25 και η μέγιστη ταχύτητα κίνησης σε ηλεκτρική λειτουργία είναι 135 χλμ./ώρα.

Με μια ματιά η Ferrari SF90 Stradale

Ημερομηνία διάθεσης: Πρώτο εξάμηνο του 2020 στην Ευρώπη. Λίγους μήνες αργότερα στις ΗΠΑ
Τιμή εκκίνησης: 430.000 ευρώ (Ιταλία)
Εργοστάσιο κατασκευής: Maranello, Ιταλία
Κύριος ανταγωνιστής: Lamborghini Aventador

Κινητήρες: Οι 769 ίπποι του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα είναι η υψηλότερη απόδοση που επιτυγχάνεται με μια οκτακύλινδρη μονάδα στην ιστορία της Ferrari. Τρεις ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνολικά 217 ίππους και τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 7,9 kW.

Τετρακίνηση: Ο βενζινοκινητήρας δίνει κίνηση μόνο τους πίσω τροχούς, ενώ ένας ανεξάρτητος ηλεκτρικός κινητήρας τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς. Εκτός από τον πίσω ηλεκτροκινητήρα έχουν τοποθετηθεί και δύο επιπλέον ηλεκτροκινητήρες έκαστος στο καθένα εμπρόσθιο τροχό.

Βάρος: Το σασί και το αμάξωμα είναι όλα καινούργια, κατασκευασμένα με χρήση τεχνολογίας πολλαπλών υλικών που περιλαμβάνει ίνες άνθρακα. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.600 κιλά, με 270 κιλά που προέρχονται από το υβριδικό σύστημα. Μια ελαφρύτερη έκδοση του Assetto Fiorano (που ονομάζεται μετά την δοκιμαστική πίστα της Ferrari) εξοικονομεί 30 κιλά με αναβαθμίσεις όπως πάνελ από πόρτες από άνθρακα και υποστυλώματα, ελατήρια τιτανίου και γραμμή εξάτμισης.

Τεχνολογία: Το κεντρικό συγκρότημα οργάνων είναι εξ ολοκλήρου ψηφιακό, με την πρώτη εφαρμογή αυτοκινήτου σε μια καμπύλη οθόνη HD 16 ιντσών, η οποία μπορεί να διαμορφωθεί και να ρυθμιστεί πλήρως χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια στο τιμόνι.