Ιδού η νέα Honda NT 1100

Κάνοντας το ντεμπούτο της το 22YM και βασισμένη στο μηχανικό σύνολο και το πλαίσιο της CRF 1100L Africa Twin, η NT1100 εκπροσωπεί μία νέα γενιά μοτοσυκλετών τουρισμού της Honda που υπόσχεται άνεση, ευελιξία και απολαυστικές επιδόσεις. Το χαμηλό ύψος της σέλας και η ιδανική γεωμετρία συνδυάζονται με ένα προηγμένο σύστημα ανάρτησης διαμορφώνοντας ένα ελκυστικό, σπορ πακέτο.

Ζελατίνα με ρύθμιση ύψους και γωνία κλίσης σε 5 θέσεις συνεργάζεται με πάνω/κάτω εκτροπείς αέρα (deflectors) διασφαλίζοντας αεροδυναμική απόδοση σε υψηλές ταχύτητες και εξαιρετική προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Το cruise control προσφέρεται στάνταρ όπως και οι κομψές πλαϊνές βαλίτσες και τα θερμαινόμενα γκριπ.

Οι επιλογές οδήγησης για τον αναβάτη περιλαμβάνουν 3 προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης, 2 USER mode με παραμετροποίηση από τον αναβάτη, Honda Selectable Torque Control (HSTC) και Wheelie Control. Τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες εμπρός, παρέχουν την ισχύ πέδησης, ενώ την πρόσφυση εξασφαλίζουν τα ελαστικά 120/70-17 και 180/55-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Μία οθόνη αφής TFT 6.5” ολοκληρώνει τον premium εξοπλισμό και περιλαμβάνει συνδεσιμότητα AppleCarPlay® και AndroidAuto®.

Σε μία εποχή που η αγορά μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού κατακλύζεται από μοντέλα τύπου adventure, πολλοί αναβάτες που επιθυμούν επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά, άνεση για μακρινά ταξίδια, τεχνολογία αλλά όχι απαραίτητα την εικόνα ή τις φυσικές διαστάσεις μιας adventureμοτοσυκλέτας. Με άλλα λόγια, επιθυμούν μία ξεκάθαρη μοτοσυκλέτα τουρισμού, αλλά με πλούσιο εξοπλισμό και σπορ επιδόσεις – το είδος της μοτοσυκλέτας που είναι αποτελεσματική και πρακτική για καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και έτοιμη για μακρινά ταξίδια, με συνεπιβάτη και αποσκευές.

Η NT1100 είναι ακριβώς αυτή η μοτοσυκλέτα. Παρουσιάστηκε το 2022 και έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει τους νοσταλγούς παρόμοιων μοντέλων Honda από το παρελθόν, αλλά και πολύ νεότερους αναβάτες. Υιοθετώντας το πλαίσιο και τον δυναμικό, δικύλινδρο κινητήρα της CRF 1100L Africa Twin, οι συναρπαστικές επιδόσεις είναι δεδομένες. Αλλά η NT1100 διαθέτει και άλλα στοιχεία που ενισχύουν και διευρύνουν απήχηση της μοτοσυκλέτας.

Για το 23YM, μία νέα stealthy χρωματική επιλογή ενισχύει την ευρείας κλίμακας απήχηση της μοτοσυκλέτας.

Απολαυστική

Άνετη, ευέλικτη, απολαυστική. Αυτή είναι με λίγα λόγια η NT1100. Με κομψό, μινιμαλιστικό στυλ προσφέρει άριστη αεροδυναμική απόδοση με θέση οδήγησης ιδανική για τον touring χαρακτήρα της. Το ύψος και η γωνία κλίσης της ζελατίνας ρυθμίζονται σε 5 θέσεις, ενώ οι πάνω και κάτω εκτροπείς αέρα  παρέχουν προστασία στον αναβάτη. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” προβάλλει πληροφορίες σε εξατομικευμένη μορφή και προσφέρει συνδεσιμότητα AppleCarPlay® και AndroidAuto®*. Cruise control, θερμαινόμενα γκριπ και μεγάλες ενσωματωμένες πλαϊνές βαλίτσες περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως και ένα κεντρικό σταντ.

Το ατσάλινο, ημίδιπλο πλαίσιο της NT1100 προσφέρει ένα σχετικά κοντό μεταξόνιο και ιδανική γεωμετρία, ενώ από απόψεως αναρτήσεων χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa (τύπου cartridge) και πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα. Η προφόρτιση του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται υδραυλικά. Δύο εμπρός δίσκοι 310mm συνδυάζονται με 4-πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.

Ο δικύλινδρος κινητήρας που έχει κληρονομήσει από την Africa Twin χαρακτηρίζεται από τη γραμμική του απόδοση, με εισαγωγή και εξαγωγή ρυθμισμένη για εξαιρετικά ομαλές επιταχύνσεις και απολαυστικό ήχο στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις δεν επιτυγχάνονται σε βάρος της οικονομίας καυσίμου, με την κατανάλωση του κινητήρα να επιτρέπει αυτονομία 400km από το ρεζερβουάρ των 20,4 λίτρων.

Το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων περιλαμβάνει τα Honda Selectable Torque Control (HSTC) 3 επιπέδων, Wheelie Control, φώτα full LED, φλας αυτόματης ακύρωσης (self-cancelling indicators) και σύστημα Emergency Stop Signals. Σε πλήρη αρμονία με τη φιλοσοφία της NT1100, το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda προσφέρεται προαιρετικά.

Για κάθε χρήση

Η NT1100 σχεδιάστηκε εξ αρχής με τα χαρακτηριστικά μιας σπορ, ευέλικτης μοτοσυκλέτας που ταυτόχρονα είναι απολαυστική για καθημερινές μετακινήσεις, αποδοτική, αεροδυναμική και ευκολοδήγητη με εργονομία επικεντρωμένη στην άνεση του αναβάτη.

Το διακριτικό, σοφιστικέ στυλ δημιουργείται από λιτές επιφάνειες που αναδεικνύουν τις βασικές χαρακτηριστικές γραμμές της. Η δυναμική κομψότητα από μπροστά μέχρι πίσω είναι το στοιχείο που ορίζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της NT1100. Και ασφαλώς, το κομψό σχήμα της μοτοσυκλέτας είναι επίσης λειτουργικό – αναβαθμίζοντας την ποιότητα της οδηγικής εμπειρίας.

Οι πάνω / κάτω εκτροπείς αέρα (στάνταρ εξοπλισμός) παρέχουν προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες γύρω από τα χέρια και το κάτω μέρος του σώματος του αναβάτη. Η ζελατίνα προσφέρει ρύθμιση ύψους και γωνίας  κλίσης, με την απόσταση ανάμεσα στην υψηλότερη και τη χαμηλότερη θέση της να είναι 164mm. Όταν ρυθμίζεται χαμηλά, στέλνει αέρα γύρω από τους ώμους, ενώ στην υψηλότερη θέση διώχνει τη ροή πάνω από το κράνος του αναβάτη. Τα θερμαινόμενα γκριπ είναι στάνταρ εξοπλισμός, όπως επίσης και το cruisecontrol.

Ο αναβάτης γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας, νιώθοντας την προστασία που του παρέχει το φέρινγκ. Μία φαρδιά, παχιά σέλα προσφέρει πολυτέλεια και άνεση για δύο. Το ύψος της σέλας είναι στα 820mm. Μία μεγάλη λαβή για το συνεπιβάτη εκτείνεται από την πίσω σχάρα.

Το τελικό της εξάτμισης, επίσης, είναι χαμηλά τοποθετημένο, για μεγιστοποίηση της χωρητικότητας της βαλίτσας. Και οι αποσπώμενες βαλίτσες (στάνταρ εξοπλισμός) είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της NT1100. Σκόπιμα σχεδιασμένες ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο διακριτικές για οδήγηση στην πόλη, το μέγιστο πλάτος τους δεν υπερβαίνει τα 901mm. Η χωρητικότητά τους είναι 33L (αριστερή) και 32L (δεξιά).

Φωτεινή και ευανάγνωστη, η οθόνη αφής TFT 6,5” προσφέρει τρεις επιλογές απεικόνισης: Η GOLD παρουσιάζει όλες τις πληροφορίες που αφορούν αριθμητικά δεδομένα και modes (προγράμματα). Η SILVER εστιάζει στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο και η BRONZE στο στροφόμετρο. Το χρώμα φόντου είναι προεπιλεγμένο και επιπλέον προσφέρει την επιλογή μαύρου ή λευκού. Η συνδεσιμότητα AppleCarPlay®, AndroidAuto®* και Bluetooth παρέχει πρόσβαση σε λειτουργίες smartphone μέσω της οθόνης TFT.

Ο premium εξοπλισμός ολοκληρώνεται με φώτα full LED (με Φώτα Ημέρας – Day Running Lights (DRL)), φλας αυτόματης ακύρωσης (self-cancelling indicators) και σύστημα Emergency Stop Signals. Η πρακτικότητα αναβαθμίζεται με θύρα USB, κεντρικό σταντ και ηλεκτρική παροχή ACC στάνταρ.

Η βάση πάνω στην οποία στηρίχθηκε η εξέλιξη της NT1100 είναι δοκιμασμένη και ανθεκτική – το ατσάλινο ημίδιπλο πλαίσιο της Africa Twin CRF1100L και το βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο. Για την υποστήριξη του ευέλικτου, σπορ χαρακτήρα της NT1100, η ανάρτηση της Africa Twin (κατάλληλη για εκτός δρόμου χρήση) αντικαταστάθηκε με μια πιο κατάλληλη,η οποία προσφέρει την ιδανική γεωμετρία για χρήση στο δρόμο.

Το ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa (τύπου cartridge) έχει διαδρομή 150mm και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Επίσης το μονό πίσω αμορτισέρ της Showa προσφέρει διαδρομή άξονα 150mm. Χρησιμοποιεί ωστήριο διαμέτρου 14mm. Για ευκολότερη μεταφορά συνεπιβάτη και/ή αποσκευών, η προφόρτιση ελατηρίου ρυθμίζεται υδραυλικά μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Οι τροχοί κατασκευάζονται από χυτό αλουμίνιο με καλούπι ακριβείας από άμμο που επιτρέπει τη δημιουργία κοίλου κέντρου για τον εμπρός τροχό. Μία σχεδίαση διασταυρούμενων μπράτσων (με ταμπράτσα να εφάπτονται διαγώνια στη στεφάνη) προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα: εξομαλύνει τους κραδασμούς από το δρόμο στην ευθεία και προσφέρει υψηλή σταθερότητα στις στροφές. Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 180/55-17 πίσω.

Το μεταξόνιο φτάνει τα 1535mm, με γωνία κάστερ/ίχνος στα 26,5°/108mm και απόσταση από το έδαφος στα 175mm. Το βάρος της NT1100, πλήρες υγρών, είναι 238kg για την έκδοση με μηχανικό κιβώτιο και 248kgγια την αντίστοιχη με DCT.

Στους δύο εμπρός δίσκους των 310mm επενεργούν ελαφριές, τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Ο πίσω δίσκος 256mm χρησιμοποιεί μονοπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα πέδησης (μπροστά και πίσω) ελέγχεται από ABS.

102 ίπποι!

Ο δικύλινδρος, παράλληλος οκταβάλβιδος SOHC κινητήρας 1.084cc της NT1100 είναι δοκιμασμένος στην CRF 1100L Africa Twin, και αποδίδει μέγιστη ισχύ 75kW (102 Ps) στις 7.250rpm και μέγιστη ροπή 104Nm στις 6.250rpm. Η σχέση συμπίεσης παραμένει ίδια, στο 10.1:1. Ένα ακόμα κοινό χαρακτηριστικό είναι η χρήση του στροφάλου με κομβία στις 270° και τα ανομοιόμορφα διαστήματα ανάφλεξης.

Η διαχείριση του κινητήρα γίνεται μέσω Throttle By Wire (TBW) και το PGM-FI τροφοδοτεί τις πεταλούδες του γκαζιού. Εκεί όπου η ρύθμιση του κινητήρα διαφέρει από της Africa Twin – και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό στον αναβάτη – είναι η βελτιστοποίηση του μήκους τόσο των αυλών εισαγωγής όσο και των διαφραγμάτων του σιλανσιέ, για τη δημιουργία ενός ευχάριστου ήχου στις χαμηλές στροφές και μιας ομαλής, ισχυρής επιτάχυνσης σε συνδυασμό με ξεκούραστη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο – ιδανικά για την πολυδιάστατη χρήση της NT1100.

Οι στροφαλοθάλαμοι χωρίζονται στον οριζόντιο άξονα, ενώ η αντλία νερού βρίσκεται μέσα στο περίβλημα του συμπλέκτη, με το θερμοστάτη να ενσωματώνεται στην κυλινδροκεφαλή. Οι χειροκίνητες και DCT εκδόσεις του κινητήρα μοιράζονται τους ίδιους στροφαλοθαλάμους, με μικρές εξωτερικές διαφορές. Οι κραδασμοί 2ης τάξης εξουδετερώνονται από την διαφορά φάσης στην παλινδρόμηση των εμβόλων, ενώ οι κραδασμοί 1η τάξης και συντονισμού αντισταθμίζονται από τους δύο ξεχωριστούς αντικραδασμικούς άξονες που κινούν και τις αντλίες νερού και λαδιού.

Ένας αισθητήρας στροφάλου (με τα αντίστοιχα δόντια στο δίσκο να τοποθετούνται ανά 10ο) – διαχειρίζεται την ανίχνευση των προβλημάτων ανάφλεξης – σημαντικό για τη συμβατότητα με το πρότυπο OBD2/EURO5. Επίσης, οι δύο αισθητήρες μέτρησης αναλογίας καυσίμου-αέρα Linear Air Flow (LAF) στις εξαγωγές, προσφέρουν πιο ακριβή μέτρηση της αναλογίας σε σχέση με τους παραδοσιακούς αισθητήρες Ο2 για επιπλέον συμμόρφωση με τους κανονισμούς EURO5.

Τρία προγράμματα οδήγησης

Το TBW διαχειρίζεται την απόδοση και το χαρακτήρα του κινητήρα, καθώς και το Honda Selectable Torque Control (HSTC) και το Wheelie Control. Υπάρχουν 3 προκαθορισμένα προγράμματα να επιλέξει ο αναβάτης που καλύπτουν μεγάλο εύρος οδηγικών συνθηκών και 3 επίπεδα διαχείρισης για την Ισχύ και το Φρένο του Κινητήρα, με το επίπεδο 1 να προσφέρει τη μέγιστη τιμή κάθε παραμέτρου. Για το HSTC και το Wheelie Control το επίπεδο 3 παρέχει το μέγιστο βαθμό παρέμβασης.

Η επιλογή του προγράμματος γίνεται από τον αριστερό διακόπτη. Η σχετική ένδειξη στο ταμπλό ενεργοποιείται όταν λειτουργεί το HSTC.

URBAN – είναι η στάνταρ επιλογή που ταιριάζει σε όλες τις συνθήκες και προσφέρει μια μεσαία ρύθμιση ισχύος κινητήρα και φρένου κινητήρα.

RAIN – μειώνει την ισχύ του κινητήρα και το φρένο κινητήρα για πρόσθετη σιγουριά σε βρεγμένο ή ολισθηρό δρόμο.

TOUR – παρέχει πλήρη ισχύ κινητήρα και στάνταρ φρένο κινητήρα, για ισχυρή επιτάχυνση κατά τη μεταφορά συνεπιβάτη και αποσκευών. 

Τα USER 1 και 2 επιτρέπουν στον αναβάτη τη δυνατότητα προσαρμογής μεταξύ των ρυθμίσεων για τον προτιμώμενο συνδυασμό. Αφού οριστεί, η ρύθμιση USER αποθηκεύεται αυτόματα και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεται η διαδικασία κάθε φορά που ενεργοποιείται ο κεντρικός διακόπτης.

Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 200.000 μοτοσυκλέτες με DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη VFR1200F, το 2009. Κάτι που αποδεικνύει την αποδοχή του στην αγορά, είναι το γεγονός ότι από τότε που η NT1100 κυκλοφόρησε στην αγορά, το 66% των πελατών επέλεξε την έκδοση DCT έναντι της έκδοσης με μηχανικό κιβώτιο. Το σύστημα προσφέρει αξιόπιστες, πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων και πολύ σύντομα γίνεται δεύτερη φύση του αναβάτη στη χρήση του. Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και για την 1η, 3η και 5η σχέση και ένα δεύτερο για τη 2η, 4η και 6η σχέση. Οι δύο πρωτεύοντες άξονες των συμπλεκτών είναι ομόκεντροι – ο ένας μέσα στον άλλο – για εξοικονόμηση χώρου.

Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση χρησιμοποιώντας το συμπλέκτη που δε χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή. Εν συνεχεία, ο πρώτος συμπλέκτης αποσυμπλέκεται ηλεκτρονικά, ενώ ταυτοχρόνως εμπλέκεται ο δεύτερος.

Έτσι επιτυγχάνονται αξιόπιστες, γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Επιπλέον, με δεδομένο ότι ο διπλός συμπλέκτης μεταδίδει την κίνηση από το ένα γρανάζι στο άλλο χωρίς διακοπή ισχύος στον πίσω τροχό, οποιοσδήποτε κραδασμός ή κόμπιασμα της μοτοσυκλέτας κατά την αλλαγές σχέσεων ελαχιστοποιούνται, με αποτέλεσμα οι αλλαγές να έχουν άμεση όσο και ομαλή αίσθηση. Τα πρόσθετα πλεονεκτήματα του κιβωτίου DCT είναι η ανθεκτικότητα (καθώς τα γρανάζια δεν θα υποστούν ζημιά από το ‘χάσιμο’ μιας σχέσης), το γεγονός ότι δε μπορεί να σβήσει ο κινητήρας, η μειωμένη κόπωση του αναβάτη και κυρίως η δυνατότητα που του προσφέρει να εστιάζει περισσότερο στις γραμμές οδήγησης και στα σημεία φρεναρίσματος και επιτάχυνσης.

Το σύστημα DCT προσφέρει δύο διαφορετικές προσεγγίσεις – Αυτόματο Κιβώτιο (ΑΤ), με προγραμματισμένα εκ των προτέρων μοτίβα αλλαγής σχέσεων, που διαβάζουν συνεχώς την ταχύτητα του οχήματος, την επιλεγμένη σχέση και τις στροφές του κινητήρα για να αποφασιστεί πότε θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή, και Χειροκίνητο Κιβώτιο (ΜΤ) με τις αλλαγές να γίνονται από τον αναβάτη χρησιμοποιώντας τους διακόπτες τύπου ‘paddle-shift’ στο αριστερό γκριπ.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από δύο ρυθμίσεις στο AT: η λειτουργία D προσφέρει αβίαστη οδήγηση με μέγιστη οικονομία καυσίμου. Η λειτουργία S προσφέρει έως και 3 σπορ επίπεδα αλλαγής σχέσεων. Το Επίπεδο 1 είναι το πιο ήπιο και αλλάζει σχέσεις στις μεσαίες στροφές. Το Επίπεδο 3 είναι το πιο επιθετικό και κρατά ψηλά τις στροφές, ενώ το Επίπεδο 2 είναι το ενδιάμεσο ανάμεσα στα άλλα δύο. Η προτιμώμενη επιλογή μπορεί επίσης να αποθηκευτεί.

Τεχνικές προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Παράλληλος 8-βάλβιδος, δικύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος,  με στρόφαλο 270° και uni-cam
Κυβισμός 1084cc
Διάμετρος x Διαδρομή 92mm x 81.5mm
Σχέση συμπίεσης 10.1:1
Μέγιστη ισχύς 75kW (102 Ps)στις 7.500rpm
Μέγιστη ροπή 104Nm στις 6.250rpm
Επίπεδο θορύβου L-urban73.6dB, L-wot78.4dB – MT;
L-urban 73.9dB, L-wot 78.3dB – DCT
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 4.8 – MT
5.2 – DCT
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ
Ψεκασμός ΗλεκτρονικόςPGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 20.4L
Εκπομπές CO2 116g/km
Κατανάλωση καυσίμου 5L/100km (20km/L)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Χωρητικότητα μπαταρίας 12V/11.2AH
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος
Τύπος κιβωτίου MT: 6-τάχυτο Manual Transmission
DCT: 6-τάχυτο Dual Clutch Transmission
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Ατσάλινο Ημίδιπλο
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (Μ Π Υ) 2240mmx 865mmx 1360mm (χαμηλή θέση ζελατίνας)
Μεταξόνιο 1.535mm
Γωνία κάστερ 26.5°
Ίχνος 108mm
Ύψος σέλας 820mm
Απόσταση από το έδαφος 175mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 238Kg – MT
248Kg – DCT
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 43mmSFF-BP με περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή 150mm.
Πίσω Μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με Pro-Link με αμορτισέρ αερίου της SHOWA, με υδραυλική περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή άξονα 150mm
WHEELS
Ζάντα εμπρός Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα πίσω Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο
Εμπρός ελαστικό 120/70R17 M/C
Πίσω ελαστικό 180/55R17 M/C
ΦΡΕΝΑ
Τύπος ABS 2-δικάναλο ABS
Εμπρός Ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, δύο πλευστοί δίσκοι 310mm
Πίσω Μονοπίστονη δαγκάνα, μονός δίσκος 256mm
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Όργανα 6.5” Οθόνη Αφής TFT πολλαπλών πληροφοριών/ενδείξεων & δευτερεύουσα οθόνη LCD
Αντικλεπτική προστασία HISS
Προβολέας LED με DRL
Πίσω φως LED
Συνδεσιμότητα Apple CarPlay & Android Auto*
USB USB
Παροχή12V Ναι
Auto Winker cancel Ναι
Quickshifter Αξεσουάρ
Cruise Control Ναι
Πρόσθετα χαρακτηριστικά 5 Riding Modes

* Το σύστημα Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.