Η Toyota ξεκίνησε τις online πωλήσεις στην Ελλάδα! – Οι ανταγωνιστές…

Ο κορωνοϊός σίγουρα ενεργοποίησε όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που είχαν διαθέσιμες όλες οι εισαγωγικές και εμπορικές εταιρείες αυτοκινήτων αλλά και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του κράτους.

Την Τρίτη 5 Μαΐου η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε την έναρξη της online υπηρεσίας παραγγελίας καινούριων αυτοκινήτων στη χώρα μας ώστε και οι Έλληνες καταναλωτές να μπορούν από το… σαλόνι του σπιτιού τους να πραγματοποιήσουν την παραγγελία του επόμενου τους οχήματος.

Βέβαια όλη η διαδικασία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά χωρίς να χρειάζεται η φυσική παρουσία του πελάτη στα καταστήματα της εταιρείας περιορίζοντας με αυτό τον τρόπο την πιθανότητα μετάδοσης του κορωνοϊού.

Η νέα εφαρμογή «online κράτησης» είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο site της Toyota Ελλάς, η οποία λειτουργεί σε υπολογιστή, tablet ή smartphone, με απόλυτη ασφάλεια χωρίς περίπλοκες διαδικασίες.

Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνεται μέσα από τέσσερα απλά βήματα:
1. Διαμόρφωση του αυτοκινήτου επιλογής με 100% παραμετροποίηση, με τη δυνατότητα επιλογής μοντέλου, έκδοσης, χρώματος και αξεσουάρ.
2. Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων, το ποσό της προκαταβολής και της επιλογής του επίσημου αντιπρόσωπου από τον οποίο θα γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου.
3. Επιβεβαίωση για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων.
4. Πληρωμή προκαταβολής με χρήση πιστωτικής κάρτας και δυνατότητα εκτύπωσης παραγγελίας.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο Εξουσιοδοτημένος Έμπορος του Δικτύου της Toyota Ελλάς, αναλαμβάνει τη διευθέτηση της παραγγελίας και της ενημέρωσης του πελάτη για την άφιξη του μοντέλου της επιλογής του, όταν αυτό θα είναι έτοιμο προς παράδοση από το κατάστημα.

Μέσα από τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε προωθητικό πρόγραμμα είναι σε ισχύ κατά την περίοδο της κράτησης. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής όλου του ποσού προκαταβολής.

Η εφαρμογή «Online Reservation» είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και υποστηρίζεται καθημερινά από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μέσω email και τηλεφώνου, καθημερινά από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ. Παράλληλα, για την καλύτερη κατανόηση του νέου εργαλείου πωλήσεων «Online Κρατήσεων» και τυχόν απορίες των χρηστών, υπάρχει αναρτημένο περιεχόμενο στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, με Συχνές Ερωτήσεις.

Για το νέο διαδικτυακό εργαλείο πωλήσεων, η κα Αγγελική Τσενέ, Marketing Director, δήλωσε σχετικά: «H Toyota Ελλάς για μια ακόμα φορά ‘’αλλάζει τους κανόνες’’, πρωτοπορώντας και προσφέροντας στον Έλληνα καταναλωτή υπηρεσίες τέτοιες που διευκολύνουν τη ζωή και τους ρυθμούς της καθημερινότητάς του, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει συνεχώς να παρέχει στους πελάτες της την μέγιστη ικανοποίηση μέσα από ευχάριστα αξέχαστες εμπειρίες εξυπηρέτησης».

Η Toyota αναφέρει πως δεν υπάρχει κάποιο οικονομικό όφελος ή επιπλέον έκπτωση για τον πελάτη που θα επιλέξει να κάνει χρήση της online κράτησης και σε καμία περίπτωση δεν θα υπάρξει μείωση του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota στην Ελλάδα…

Να υπενθυμίσουμε ότι η Toyota Ελλάς το Δεκέμβριο του 2018 διέθεσε online 65 υβριδικά Yaris e-energy και από τότε η εταιρεία έχει διαπιστώσει μια θετική ανταπόκριση στις online πωλήσεις αυτοκινήτων από τους καταναλωτές.

Οι ανταγωνιστές

Κατά καιρούς αρκετοί εισαγωγείς έχουν υιοθετήσει τις online πωλήσεις αυτοκινήτων για να διαπιστώσουν κυρίως την δυναμική του νέου καναλιού διάθεσης οχημάτων. Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του Carpress.gr πάρα πολλές μάρκες ετοιμάζονται να διαθέσουν και online τα αυτοκίνητά τους. Την αρχή φαίνεται ότι την έχει κάνει ο όμιλος Σαρακάκη με την Mitsubishi αλλά φαίνεται πως θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές εταιρείες…

H Mitsubishi Motors αναβάθμισε τις online υπηρεσίες της προσθέτοντας τις νέες λειτουργίες Buy-Online και Προσφορές στον ιστότοπο mitsubishi-motors.gr με στόχο την ολοκληρωμένη online εξυπηρέτηση των πελατών της.

Οι νέες λειτουργίες προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία σε όσους επιθυμούν να πληροφορηθούν ή και να πραγματοποιήσουν την αγορά του νέου Mitsubishiαυτοκινήτου τους από το διαδίκτυο.

Λειτουργία buy-online

Η συγκεκριμένη λειτουργία εμφανίζει αρχικά τη σελίδα επιλογής μοντέλου και δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να διαμορφώσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί.

Μετά την ολοκλήρωση των επιλογών προτιμήσεων η σελίδα εμφανίζει το τελικό αποτέλεσμα όπου στα αριστερά υπάρχει η δυνατότητα λήψης φυλλαδίου και η επιλογή ‘Αγοράστε ONLINE’.

Επιλέγοντας το ‘Αγοράστε ONLINE’ ο πελάτης μεταφέρεται σε μια φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων επικοινωνίας παρόμοια με αυτή των testdrive. Στην φόρμα δίνονται επιπλέον οι επιλογές ώστε να δηλώσει τον τρόπο επιθυμητής πληρωμής και εάν υπάρχει αυτοκίνητο για ανταλλαγή.

Οι πληροφορίες που λαμβάνονται από κάθε υποψήφιο αγοραστή θα προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο της Mitsubishi σε ημερήσια βάση.  Έτσι, για την εξασφάλιση της άρτιας εξυπηρέτησης, ο εκπρόσωπος πριν επικοινωνήσει με τον υποψήφιο αγοραστή, θα διαθέτει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, το επιθυμητό μοντέλο καθώς και πληροφορίες σχετικά με την πώληση.

Επίσης, εφόσον κάποιος πελάτης επιθυμεί, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει τη διαδικασία αγοράς εξολοκλήρου ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της ψηφιακής του υπογραφής (http://www.aped.gov.gr/).

Λειτουργία Προσφορές

Όλες οι προωθητικές ενέργειες που ισχύουν κάθε μήνα για τα μοντέλα της MitsubishiMotors είναι πλέον προσβάσιμες με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ο υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα επιλέγοντας την προσφορά που τον ενδιαφέρει να μεταφερθεί σε επόμενη σελίδα η οποία θα εμφανίζει περισσότερες πληροφορίες και τις επιλογές ‘Επικοινωνία με επίσημο έμπορο’ και ‘Λήψη Προσφοράς’.

Η επικοινωνία με επίσημο έμπορο θα τον μεταφέρει στη σελίδα με τον εντοπισμό dealer και η λήψη προσφοράς θα τον μεταφέρει στη σελίδα BuyOnline.

Kosmocar: VW, Audi, Skoda

Η Kosmocar, οδηγός των εξελίξεων στο χώρο του αυτοκινήτου εδώ και 50 χρόνια, καινοτομεί ξανά και παρουσιάζει το Mycarnow@Kosmocar, την πρώτη πλήρη ψηφιακή πλατφόρμα για αναζήτηση και άμεση κράτηση και αγορά ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά!

Στη στροφή που πραγματοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία προς ένα ψηφιακό μέλλον,που αποτελεί μέρος και της δικής της στρατηγικής,η Kosmocar πρωτοπορεί και δίνει τώρα στους πελάτες των Volkswagen, Audi&Skoda, τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα το αυτοκίνητο που επιθυμούν από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, με τοMycar@Kosmocar, τη νέα υπηρεσία ψηφιακής κράτησης και αγοράς αυτοκινήτου.

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα Mycarnow@Kosmocar αναπτύχθηκε από την Kosmocar στα πρότυπα αντίστοιχων μεθόδων online πωλήσεων αυτοκινήτων του  εξωτερικού. Λειτουργεί παράλληλα και σε συνεργασία με το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar,με στόχο να προσφέρει μία ολοκληρωμένη – και στο ψηφιακό πλέον επίπεδο – εμπειρία στον υποψήφιο πελάτη των Volkswagen, Audi, Skoda. Παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα της εξ αποστάσεως αγοράς αγαθών ενώ προσφέρει τη δυνατότητα και σε υποψήφιους πελάτες που βρίσκονται σε γεωγραφικές περιοχές που δεν υπάρχει Εξουσιοδοτημένος Έμπορος των μαρκών της Kosmocar,να βρουν το μοντέλο που επιθυμούν, εύκολα και γρήγορα.

Την ίδια στιγμή, ο υποψήφιος πελάτης μέσα από το Mycarnow@Kosmocar επωφελείται από προνομιακές τιμές και ειδική χρηματοδότηση, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα  καταβολής της πρώτης δόσης έξι μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Πρόκειται για τους ίδιους προνομιακούς όρους που ισχύουν άμεσα και για τους επόμενους δύο μήνες και για όσους υποψήφιους πελάτες επισκεφθούν το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα.

Η ειδικά διαμορφωμένη ενότητα Mycarnow@Kosmocar, είναι ξεχωριστή για κάθε μάρκα της Kosmocar. Συγκεκριμένα, στο link mycarnow.kosmocar.gr/vwγια τη Volkswagen, mycarnow.kosmocar.gr/audi για την Audi και στο mycarnow.kosmocar.gr/skoda για τη Skoda, παρουσιάζονται τα διαθέσιμα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τον υποψήφιο αγοραστή, όπως εξοπλισμός, τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμή, όφελος πελάτη ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα επιλογής για αγορά μετρητοίς ή μέσω χρηματοδότησης. Μετά την επιλογή του αυτοκινήτου, ο υποψήφιος πελάτης επιλέγει τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο που θα αναλάβει την παράδοση του αυτοκινήτου.Ειδικά σε αυτό, τονίζεται ότι το δίκτυο της Kosmocar, τόσο για υπηρεσίες Πωλήσεων όσο και AfterSales επαναλειτουργεί με πολύ αυστηρά πρωτόκολλα υγειονομικής προστασίας σε όλες τις διαδικασίες, τηρώντας στο ακέραιο όλες τις οδηγίες της Πολιτείας για την εξασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Mycarnow@Kosmocar διαφέρει από τους κλασικούς διαμορφωτές (configurators) ή τις πλατφόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος-επικοινωνίας ή/και αγοράς αυτοκινήτου που έχουν παρουσιαστεί από  ανταγωνιστικές μάρκες, το τελευταίο διάστημα, στην ελληνική αγορά. Η βασική διαφορά έγκειται στο ό,τι ο υποψήφιος πελάτης έχει πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε ετοιμοπαράδοτα μοντέλα των Volkswagen, Audi και Skoda, μπορεί να κάνει άμεση κράτηση και να «κλείσει» το αυτοκίνητο που επιθυμεί από την ασφάλεια του δικού του χώρου.

To Mycarnow@Kosmocar βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, προσβάσιμο τόσο από τις επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών, Volkswagen.gr, Audi.gr, Skoda.gr όσο και από την ιστοσελίδα της Kosmocar. Τα σχετικά links είναι τα εξής:

https://mycarnow.kosmocar.gr/vw

https://mycarnow.kosmocar.gr/audi

https://mycarnow.kosmocar.gr/skoda

https://www.kosmocar.gr

BMW

Στην BMW η ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων μας είναι προτεραιότητα. Για αυτό, μένετε σπίτι και εμείς σας επιβραβεύουμε, με δωρεάν υπηρεσίες Service για 5 χρόνια ή 60.000 χλμ. Σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί κάποιος καταναλωτής να αποκτήσει με μερικά online βήματα κάποια από τις ετοιμοπαράδοτες BMW X1 ή X2.

Μάλιστα διαφημίζει ότι τα αυτοκίνητα παραδίδονται και με δωρεάν υπηρεσίες Service για 5 χρόνια ή 60.000 χλμ. Tο πακέτο BMW Service Inclusive (κωδικός 7NW) καλύπτει όλες τις εργασίες συντήρησης, συμπεριλαμβανομένων όλων των Γνήσιων Ανταλλακτικών BMW και του λιπαντικού κινητήρα που απαιτείται. Οι καλυπτόμενες υπηρεσίες συντήρησης περιλαμβάνουν:

Αλλαγή λιπαντικού και φίλτρου λαδιού κινητήρα (περιλαμβάνεται και συμπλήρωση λιπαντικού)
Έλεγχος αυτοκινήτου
Αντικατάσταση φίλτρου αέρα
Αντικατάσταση φίλτρου καυσίμου
Αντικατάσταση μικροφίλτρου
Αντικατάσταση μπουζί
Αλλαγή υγρών φρένων

Online περιήγηση από την Peugeot

Η Peugeot Autoone εφαρμόζει μια καινοτόμο τεχνολογία (VirtualWalkthrough)  για την online εικονική περιήγηση στην έκθεση, μέσω της οποίας ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επισκεφτεί εικονικά το φυσικό κατάστημα και να περιηγηθεί σε αυτό βλέποντας όλα τα μοντέλα της Peugeot.

Η νέα εφαρμογή “Peugeot Virtual Walk trhough” φιλοξενείται στον ιστότοπο https://autoone.peugeot-hellas.gr και επιτρέπει μια πλήρη ξενάγηση στην έκθεση της Peugeot Autoone διαδικτυακά χρησιμοποιώντας smartphone, tablet ή laptop.

Κατά τη διάρκεια της περιήγησης, εμφανίζονται όλα τα μοντέλα και προιοντικές πληροφορίες με σήμανση (tags), μέσω των οποίων ο περιηγητής μπορεί να μεταφερθεί στη σχετική σελίδα στην οποία μπορεί να διαβάσει περισσότερα και να τα «μοιραστεί» στα Social Media.

Για μεγαλύτερη διευκόλυνση, υπάρχουν σχετικές ενδείξεις πλοήγησης στον φυσικό διάδρομο αλλά και λειτουργίες, όπως το «panorama» (πανοραμικές εικόνες στα σημεία του Walkthrough) που προβάλουν ολοκληρωμένα χώρους του καταστήματος με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και το «timeline» όπου παρουσιάζονται όλα τα σημεία ενδιαφέροντος της περιήγησης (tags). Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αυτόματης αναπαραγωγής και «επίσκεψης» σε συγκεκριμένους χώρους που κάνουν την περιήγηση ακόμα πιο γρήγορη και με περισσότερες επιλογές!

Η εφαρμογή βασίζεται στη μοναδική, προηγμένη πλατφόρμα VitrinaBox. H τεχνολογία αυτή δίνει τη δυνατότητα στον online επισκέπτη να περιηγηθεί στην Έκθεση σε συνεχή ροή και να απολαύσει τα εσωτερικά των αυτοκινήτων με οπτική 360˚, εύκολα & γρήγορα στο φυσικό χώρο του καταστήματος, ανεξαρτήτως συσκευής ή browser και χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης κάποιας εφαρμογής ή χρήσης ειδικού εξοπλισμού.

Μπορείτε να επισκεφθείτε την Peugeot Autoone εδώ: https://bit.ly/2KeNRVE