H MG Cars επιστρέφει στην Τουρκία με ηλεκτρικό μοντέλο

Η πρώην βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία MG Cars θα επιστρέψει στην τουρκική αγορά, για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 2000, με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τοπικά ΜΜE ενισχύοντας την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία και δη στον κρίσιμο τομέα της ηλεκτροκίνησης. Δημοσίευμα στα τουρκικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι η Doğan Trend Otomotiv «αδελφάκι» της Doğan Holding, θα αναλάβει τη διανομή των οχημάτων. Ο διευθύνων σύμβουλος της Doğan Holding Automotive Group, Kagan Dagtekin δήλωσε ότι στοχεύει στην προ-πώληση του ηλεκτροκίνητου μοντέλου SUV της MG ZS EV τον Ιανουάριο και ότι οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν από τον Μάιο. Δήλωσε επίσης ότι θέλουν να φέρουν διαφορετικά μοντέλα MG στην Τουρκία όλο το χρόνο και έχουν στόχο πωλήσεων 1.000 μονάδων για το 2021.
Ο Dağtekin προσέθεσε ότι τελικά θα φέρουν και τα βενζινοκίνητα οχήματα της MG.

Τόσο τα μοντέλα βενζίνης όσο και τα ηλεκτρικά sedan θα είναι διαθέσιμα στην τουρκική αγορά το 2022.

Ποια είναι η MG

Το MG έγινε γνωστή από την κατασκευή σπορ αυτοκινήτων, ωστόσο είχε ενταχθεί σε διαφορετικούς κατά καιρού ομίλους, όπως η British Motor Corporation (BMC), η British Leyland και η Rover. Ο Βρετανός κατασκευαστής δημιούργησε σπορ εκδόσεις των μοντέλων Rover. Μετά την πτώχευση στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το εμπορικό σήμα MG πωλήθηκε στην κινεζική Nanjing Automobile Group το 2005 έναντι 53 εκατομμυρίων λιρών (71,89 εκατομμύρια δολάρια). Δύο χρόνια αργότερα, αγοράστηκε από έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αυτοκινήτων της Κίνας, την SAIC Motor Corp, παλαιότερα γνωστή ως Shanghai Automotive Industry Corporation.
Η MG απέκτησε επίσης πρόσβαση στις ασιατικές αγορές.

Πωλήσεις στη Ευρώπη

Σύμφωνα με πληροφορίες τα αυτοκίνητα για την ευρωπαϊκή και την τουρκική αγορά κατασκευάζονται σε κινεζικές εγκαταστάσεις. Η SAIC είναι ο έβδομος μεγαλύτερος παραγωγός αυτοκινήτων στον κόσμο με ετήσια παραγωγή 7 εκατομμυρίων μονάδων. Έχει παράγει συνολικά 350.000 μονάδες αυτοκινήτων MG το 2020. Σύμφωνα με τον Dağtekin η MG, η οποία πούλησε 30.000 μονάδες στην Ευρώπη πέρυσι, στοχεύει να πουλήσει 50.000 οχήματα το 2021 και ότι οι πωλήσεις της στην ήπειρο προβλέπεται ότι θα αυξηθούν σε 600.000 μονάδες την επόμενη δεκαετία. Η εταιρεία άρχισε να πραγματοποιεί πωλήσεις σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, η Αυστρία, οι Κάτω Χώρες, η Δανία, η Ισλανδία, η Νορβηγία και η Σουηδία το 2020 μαζί με το Ηνωμένο Βασίλειο. Θα αποκτήσει κέντρα πώλησης σύντομα στην Τουρκία, Γερμανία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιρλανδία και Ιταλία, σύμφωνα με τον Dagtekin.