H Jeep «έβαλε στην πρίζα» το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στις ΗΠΑ

Η Jeep® πρωτοτύπησε για ακόμα μια φορά προβάλλοντας κατά τη διάρκεια της δημοφιλέστερης αθλητικής διοργάνωσης στις Η.Π.Α., τον τελικό του Πρωταθλήματος του Αμερικανικού Ποδοσφαίρου, ένα ξεχωριστό μήνυμα που σαν στόχο είχε να επικοινωνήσει στο κοινό τη νέα εποχή που φέρνει στην αυτοκίνηση η εξηλεκτρισμένη τεχνολογία 4xe. Με πρωταγωνιστές τα Plug-in Hybrid Wrangler 4xe και Grand Cherokee 4xe, η μάρκα έδειξε στο Αμερικανικό κοινό, ότι η διασκέδαση και ο σεβασμός προς το περιβάλλον κάθε άλλο παρά ασυμβίβαστε έννοιες είναι.

«Η νέα μας καμπάνια προβάλει τη γκάμα εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων τονίζοντας τη διασκέδαση και την αγάπη για περιπέτεια που εκφράζει το πνεύμα της Jeep», ανέφερε ο κ. Cristian Meunier, CEO της Jeep. «Συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να εξελίσσουμε τα πλέον ικανά και παράλληλα φιλικά προς το περιβάλλον SUV και για αυτό το λόγο σημειώνουμε ότι το 4xe είναι το νέο 4×4. Στόχος μας είναι να γίνουμε ο παγκόσμιος ηγέτης στα SUV μηδενικών ρύπων και να συμβάλουμε ώστε οι φίλοι της Jeep να έχουν ένα πλανήτη που θα εξερευνούν, αγαπούν και προστατεύουν.»

Στο πλαίσιο αυτού του διαφορετικού μηνύματος η Jeep μαζί με τη φύση χορεύουν στο ρυθμό του “Electric Boogie”, του τραγουδιού της Τζαμαϊκανής Marcia Griffiths, το οποίο πρωτοκυκλοφόρησε το 1983, ενώ ένα remix στις αρχές της δεκαετίας του 1990 κατέστησε την Griffiths την πλέον επιτυχημένη γυναίκα μουσικό της Reggae. Για τη νέα διασκευή που χρησιμοποιήθηκε στο μήνυμα της Jeep υπεύθυνος είναι ο δημοφιλής μουσικός Shaggy, ο οποίος σημείωσε σχετικά: «Είναι τιμή για εμένα που είχα την ευκαιρία να κάνω την παραγωγή αυτής της νέας διασκευής, ενός αγαπημένου  μου τραγουδιού. Είμαι φίλος με την Marcia και χαίρομαι που η Jeep μου ζήτησε να δημιουργήσουμε μια νέα έκδοση ώστε να θυμίσουμε και πάλι αυτή τη μεγάλη προσωπικότητα και να συμπεριλάβουμε τις φωνές τριών νέων ανερχόμενων καλλιτεχνών, των Amber Lee, Jamila και Moyann

To νέο video “Electric Boogie” δημιουργήθηκε από την Jeep σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Highdive, το οποίο είχε δημιουργήσει το επίσης βραβευμένο σποτ Earth Odyssey. Στόχος και πάλι ήταν να τονιστεί η δυνατότητα της τεχνολογίας 4xe να προσφέρει κίνηση 4×4 αμιγώς ηλεκτρικά με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον. Ήδη το Wrangler 4xe είναι το δημοφιλέστερο Plug-in Hybrid μοντέλο στις αγορές της Β. Αμερικής ανεξαρτήτου κατηγορίας.

Φέτος ήταν η πρώτη φορά που η Jeep δημιούργησε ένα σποτ για τον τελικό του Πρωταθλήματος Αμερικανικού Ποδοσφαίρου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε παγκόσμια κλίμακα, με στόχο την προβολή της πορείας της μάρκας προς την εξηλεκτρισμένη κίνηση. Σύμφωνα με το πλάνο, η Jeep μέχρι το τέλος του 2025 θα έχει διαθέσιμα τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε Ευρώπη και Αμερική, με τις πωλήσεις της μάρκας έως το 2030 να αποτελούνται 100% από ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και 50% στη Β. Αμερική.